Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 28.9.2018 den 16.30, SVK skrev:

Så bra! Kjøpte faktisk inn en til i dag slik jeg har noe å kose meg med i kveld. :arwen:

Jeg smakte den lille, mørke med nøtter i samme merket. Tror den er ny også? Bare 24 gram, men den var knallgod også :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Rumle said:

Jeg smakte den lille, mørke med nøtter i samme merket. Tror den er ny også? Bare 24 gram, men den var knallgod også :jepp:

 

Takk, må få prøvd den også!

1 hour ago, AnonymBruker said:

Fjordland har kommet med Coq au vin med potetskiver, den var såå god.

Spist det 4 dager på rad... 😅

Anonymkode: 5bd97...0da

Den har jeg ikke sett. Men høres ut som noe som må testes!

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Rumle said:

Jeg smakte den lille, mørke med nøtter i samme merket. Tror den er ny også? Bare 24 gram, men den var knallgod også :jepp:

 

Gikk ned i butikken nå og kjøpte den. Helt enig, knallgod! 

2 hours ago, AnonymBruker said:

Fjordland har kommet med Coq au vin med potetskiver, den var såå god.

Spist det 4 dager på rad... 😅

Anonymkode: 5bd97...0da

Kjøpte den også, men har allerede spist middag så får spare den. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, SVK skrev:

Gikk ned i butikken nå og kjøpte den. Helt enig, knallgod! 

---

:hoppendeglad:

Den føltes nesten større enn den egentlig er, synes du ikke? Litt sånn optisk bedrag siden den var så tynn? :laugh: Men, jeg digget det!

Endret av Rumle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Rumle said:

:hoppendeglad:

Den føltes nesten større enn den egentlig er, synes du ikke? Litt sånn optisk bedrag siden den var så tynn? :laugh: Men, jeg digget det!

Enig. Den så ut som den var større enn bare 24 gram! Er nok fordi den er så tynn ja. Litt bra at den er så liten også egentlig. For jeg hadde nok slukt hele uansett hvor stor den var. :rodme:

Små pakninger hjelper meg litt å kontrollere sukkerinntaket. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SVK skrev:

Enig. Den så ut som den var større enn bare 24 gram! Er nok fordi den er så tynn ja. Litt bra at den er så liten også egentlig. For jeg hadde nok slukt hele uansett hvor stor den var. :rodme:

Små pakninger hjelper meg litt å kontrollere sukkerinntaket. 

Aldri feil med litt hjelp! :ler:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 28.9.2018 den 8.35, AnonymBruker skrev:

Noen som har smakt og/eller funnet Freias nye melkesjokolade med mintbiter i enda?

Anonymkode: 2291e...2f6

Smakte den for en del uker siden. Spørs litt hva du foretrekker, men eg mener at sjokolade med smak så skal du kunne smake sjokoladen men også hint av det den er smaksatt med. Denne var det rett og slett formye mint i etter min mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Lollipop1 skrev:

Smakte den for en del uker siden. Spørs litt hva du foretrekker, men eg mener at sjokolade med smak så skal du kunne smake sjokoladen men også hint av det den er smaksatt med. Denne var det rett og slett formye mint i etter min mening. 

Jeg er glad i mint, men det bør ikke være for mye, nei. Får jeg spørre hvor du fant den?

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.9.2018 den 16.05, Merricat skrev:

Alle butikkene i området mitt har tatt inn nye druer. De heter autumn crisp, HERREGUD, dere aner ikke. Jeg spiste to hele kurver i går, fikk kjempevondt i magen, Angret ikke et sekund. Kjøpt en ny kurv av dem i dag. Det er nesten så jeg håper de forsvinner igjen, for jeg har mistet all kontroll, 

 

Fant dem, kjøpte dem! Lettpåvirkelig, jeg? 

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er glad i mint, men det bør ikke være for mye, nei. Får jeg spørre hvor du fant den?

Anonymkode: 2291e...2f6

Fant den på meny 🙂 blir nok ikke kjøpt igjen. Da hadde eg heller bare kjøpt polkagriser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/28/2018 at 4:05 PM, Merricat said:

Alle butikkene i området mitt har tatt inn nye druer. De heter autumn crisp, HERREGUD, dere aner ikke. Jeg spiste to hele kurver i går, fikk kjempevondt i magen, Angret ikke et sekund. Kjøpt en ny kurv av dem i dag. Det er nesten så jeg håper de forsvinner igjen, for jeg har mistet all kontroll, 

 

Jeg måtte lese innlegget ditt flere ganger.. Druer! Det er ikke frukt jeg forventer å lese om, når jeg går inn på denne tråden😁 Men de høres kjempegode ut. Hvilken farge er de, og i hvilken butikk kjøpte du de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, CoolSistah skrev:

Jeg måtte lese innlegget ditt flere ganger.. Druer! Det er ikke frukt jeg forventer å lese om, når jeg går inn på denne tråden😁 Men de høres kjempegode ut. Hvilken farge er de, og i hvilken butikk kjøpte du de?

De er grønne, iallfall de jeg kjøpte på Rema i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus
19 minutter siden, CoolSistah skrev:

Jeg måtte lese innlegget ditt flere ganger.. Druer! Det er ikke frukt jeg forventer å lese om, når jeg går inn på denne tråden😁 Men de høres kjempegode ut. Hvilken farge er de, og i hvilken butikk kjøpte du de?

😄

De er grønne, kjøpte dem på Kiwi, men har sett dem på Prix og Spar også. Kjøpte en kurv i dag og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Merricat skrev:

😄

De er grønne, kjøpte dem på Kiwi, men har sett dem på Prix og Spar også. Kjøpte en kurv i dag og

Hva skiller disse autumn crisp-druene fra vanlige grønne druer, egentlig?

Anonymkode: 2291e...2f6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skiller disse autumn crisp-druene fra vanlige grønne druer, egentlig?

Anonymkode: 2291e...2f6

Kommer an på hvilke druer som er de vanlige i din butikk. I min så er de fra Bama, Thompson seedless. De små, myke, og litt surere. Autumn Crisp er store og søtere og mere "crunchy" 

Endret av Krampus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 9/28/2018 at 4:05 PM, Merricat said:

Alle butikkene i området mitt har tatt inn nye druer. De heter autumn crisp, HERREGUD, dere aner ikke. Jeg spiste to hele kurver i går, fikk kjempevondt i magen, Angret ikke et sekund. Kjøpt en ny kurv av dem i dag. Det er nesten så jeg håper de forsvinner igjen, for jeg har mistet all kontroll, 

 

Norgesgruppen sine butikker har tatt inn det rundt her. De begynte med en pris på 15,- kurven, og man kan se at druene er dritgode. Ble i overkant mye, men verdt det!
Nå er de (u)heldigvis mer fornuftig priset til 35,- for en kurv, så klarer å motstå.

 

Ellers var den nye smaksatte kefiren til Tine helt OK. Litt lite syrlig smak, men det er vel meninga når den er søtet og smaksatt. Foretrekker nok Biola eller vanlig Kefir ved neste handel.

Anonymkode: 7a274...33c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lollipop1 skrev:

Smakte den for en del uker siden. Spørs litt hva du foretrekker, men eg mener at sjokolade med smak så skal du kunne smake sjokoladen men også hint av det den er smaksatt med. Denne var det rett og slett formye mint i etter min mening. 

Smaker den som Operamints?

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Norgesgruppen sine butikker har tatt inn det rundt her. De begynte med en pris på 15,- kurven, og man kan se at druene er dritgode. Ble i overkant mye, men verdt det!
Nå er de (u)heldigvis mer fornuftig priset til 35,- for en kurv, så klarer å motstå.

 

Ellers var den nye smaksatte kefiren til Tine helt OK. Litt lite syrlig smak, men det er vel meninga når den er søtet og smaksatt. Foretrekker nok Biola eller vanlig Kefir ved neste handel.

Anonymkode: 7a274...33c

Hvilken smak er kefiren tilsatt?

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smaker den som Operamints?

Anonymkode: cde01...fd9

Er så mange år siden eg har smakt de at husker desverre ikke. Men smaker veldig mye peppermynte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Lollipop1 skrev:

Er så mange år siden eg har smakt de at husker desverre ikke. Men smaker veldig mye peppermynte. 

Operamint smaker mint, men nå husker ikke jeg forskjellen på mint og peppermynte😂

Anonymkode: cde01...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...