Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

På 7.10.2018 den 18.43, AnonymBruker skrev:
 

Yogurten var god med akkurat passe lakrissmak, men strøsselet var veldig lite, søtt og itt hardt, ikke godt å tygge syns jeg.

Screenshot_20181007-183820.png

Anonymkode: b0f25...b9d

Synes yoghurten var litt tam, men at strøsselet reddet den, jeg. Blir definitivt gjenkjøp om jeg skulle finne den i en nærmere butikk, for denne var veldig god!! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.10.2018 den 18.43, AnonymBruker skrev:
 

Yogurten var god med akkurat passe lakrissmak, men strøsselet var veldig lite, søtt og itt hardt, ikke godt å tygge syns jeg.

Screenshot_20181007-183820.png

Anonymkode: b0f25...b9d

Enig i at selve yoghurten var god. Kunne fint spist bare den. Men syns nesten av strøsselet var litt salt. Ikke noe godt å tygge, nei. Føler at jeg spiser sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.10.2018 den 20.17, AnonymBruker skrev:
 

Den nye crispoen. Liker ikke. Ekkelt at karamellbitene setter seg fast i tennene. Halve platen gikk i søpla. Foretrekker vanlig crispo.

Anonymkode: 2f036...0bf

Litt treg her jeg nå, men endelig fant jeg den, og jeg er SÅ uenig! Herregud den var altfor god og knasende! 

Kaste?! What!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som har prøvd de frosne avocadoene til Eldorado? Regner med de bare kan brukes til smoothies og lignende, eller? Jeg er litt skeptisk, kjenner jeg :unsure:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Rumle skrev:
 

Noen som har prøvd de frosne avocadoene til Eldorado? Regner med de bare kan brukes til smoothies og lignende, eller? Jeg er litt skeptisk, kjenner jeg :unsure:

Haha, jeg gikk inn her nå for å spørre om noen hadde funnet de i butikk! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Mynona skrev:
Ser hun skriver at den var salt... det var strek i regninga... hadde tenkt å bruke til babymat, men hvis den er tilsatt en masse greier så får jeg heller bruke fersk. 

Ta en titt bak på pakken neste gang du er i butikken.

Det er litt teit at hun henviser til en smak og ikke til innholdsfortegnelsen siden saltsmaken kan være en reaksjon hos henne.

Dette er tidenes beste produkt i Norge hvis det fungerer ; avokado er et logistikkmessig helvete stort sett hvor du enn er i norge.

Endret av Druid
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Druid skrev:
 

Ta en titt bak på pakken neste gang du er i butikken.

Det er litt teit at hun henviser til en smak og ikke til innholdsfortegnelsen siden saltsmaken kan være en reaksjon hos henne.

Dette er tidenes beste produkt i Norge hvis det fungerer ; avokado er et logistikkmessig helvete stort sett hvor du enn er i norge.

Ja, jeg skal se etter den og sjekke innholdet. Håper ikke den er tilsatt noe, for ja, det er jo genialt. Ikke noe upris for ca 3 avokadoer heller. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Druid skrev:
 

Ta en titt bak på pakken neste gang du er i butikken.

Det er litt teit at hun henviser til en smak og ikke til innholdsfortegnelsen siden saltsmaken kan være en reaksjon hos henne.

Dette er tidenes beste produkt i Norge hvis det fungerer ; avokado er et logistikkmessig helvete stort sett hvor du enn er i norge.

 

2 timer siden, Mynona skrev:
 

Ja, jeg skal se etter den og sjekke innholdet. Håper ikke den er tilsatt noe, for ja, det er jo genialt. Ikke noe upris for ca 3 avokadoer heller. 

Ser ut som om det er tilsatt salt i pakken 😕 Du kan sjekke innholdet i linken

https://spar.no/nettbutikk/varer/frukt-og-gront/frosne-br-og-gronnsaker/frukt-og-br-frosne/frukt-frosne/avokado-i-skiver-7035620038327

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Ariana807 skrev:

Takk for linken, jeg prøvde bare å lete hos produsent.

Jeg tror ikke jeg hadde giddet å brydd meg om salt nivået, selv for ett barn, men innholdsfortegnelsen forteller noe om hvor vanskelig det er å ta vare på avokado.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Mynona skrev:
 

Haha, jeg gikk inn her nå for å spørre om noen hadde funnet de i butikk! 

Observert på Meny, ikke kjøpt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om denne er ny (har aldri sett den før), men den smaker i alle fall sykt godt! God og frisk bringebærsmak, god konsistens, og fin balanse mellom de forskjellige smakene.

panda_choco_lakrits_raspberry_120g_hr-10

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden

Som den Digestives-elskeren jeg er måtte jeg prøve de nye, grove kjeksene. De smakte som en blanding mellom Digestives og Kornmo. Jeg likte de godt, selv om jeg nok alltid vil foretrekke originalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.10.2018 den 17.23, Antlers skrev:
 

Vet ikke om denne er ny (har aldri sett den før), men den smaker i alle fall sykt godt! God og frisk bringebærsmak, god konsistens, og fin balanse mellom de forskjellige smakene.

panda_choco_lakrits_raspberry_120g_hr-10

I hvilken butikk fant du den? 😍

Anonymkode: 5ae36...ac7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...