Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jeg skriver jo at jeg har lett andre steder. Det er så irriterende med de som kommenterer bare for å kommentere, når man allerede har sagt at man ikke har funnet det der. Tror du jeg lyver eller hva? 

Anonymkode: 02b6d...18f

Haha uff ingen påstår at du lyver. Jeg kan ikke følge med på hva du har kommentert tidligere eller gå igjennom tråden. Uansett orker ikke gå inn i en meningsløs diskusjon du må roe deg ned. 

Endret av Sool
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekket obs, extra og prix.. fant ikke druene. Jeg har så lyst på!! 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Hollie skrev:
 

Lurer på om de Autumn crisp druene smaker det samme som cotton candy druene til Coop? 

Det gjør de ikke. Cotton candy er helt ok, men autumn crisp ..... er himmelsk!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fulgt med på så mye snakk om disse druene så fikk omsider testet dem i dag. Og jada, disse er helt annerledes enn "vanlige" druer. Sinnsykt crispy og sprø! Fikk nesten potetgullfølelsen 😂 Tusen takk til deg som først tipset om disse 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest middagshøyden

For noen år siden var det en jakke på eBay som ble så populær at den ble hetende "KG-jakka." Disse druene kan vel nå kalles "KG-druene." :P

De er helt i egen klasse, da. Det var i grunnen jakka ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, alltid presis skrev:
 

For noen år siden var det en jakke på eBay som ble så populær at den ble hetende "KG-jakka." Disse druene kan vel nå kalles "KG-druene." :P

De er helt i egen klasse, da. Det var i grunnen jakka ikke.

Hva var KG-jakka??? Hvordan så den ut? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, alltid presis skrev:

Haha moro! Trodde først det seriøst sto KG eller noe på den :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/18/2018 at 6:17 PM, Mopsi said:

De var mye finere enn de jeg så i butikken. Var så mange "stygge" druer i de jeg så at jeg trodde kanskje det var meningen. 

Skal sjekke på nytt om de har finere druer i matbutikken min. 

Endret av SVK
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Besøkte Normal for første gang denne uken og fant denne. Aldri sett den før, håper dem smaker som de små i twiststørrelse, selv om det kanskje kan bli litt mye av det gode..

fazer-fazermint-bar-dark-chokolate-with-peppermint-filling-41g.jpg.32b13ef12c0a5c078c19b1cbea1df122.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant endelig freia sin nye «snøkrystall» melkesjokolade. Smaker litt jul, trodde det var mintkuler i, men det virker som om det er slike røde og hvite stenger man kan henge på juletreet :) 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Ariana807 skrev:
 

Fant endelig freia sin nye «snøkrystall» melkesjokolade. Smaker litt jul, trodde det var mintkuler i, men det virker som om det er slike røde og hvite stenger man kan henge på juletreet :) 

 

Jepp, det er jo bilder av slike stenger på papiret også :)

Anonymkode: 2291e...2f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:
 

Jepp, det er jo bilder av slike stenger på papiret også :)

Anonymkode: 2291e...2f6

Så det når jeg så nærmere på det, bare reiv opp pakka for å smake i første omgang 😂😂 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøvde autumncrisp, veldig harde og gode, men smakte ikke så mye. Men det blir gjenkjøp.

Så kjøpte jeg denne veganske vaniljeiskaffen. Den var god da jeg drakk den, ekkel da jeg sluttet å drikke og okei ettersmak. Den ble kvalmende etter 3-4 slurker, så blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: 4aa38...abd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde Cheese Doodles light og det blir ikke gjenkjøp. For min del det som gjør cheese Doodles så godt er ostesmaken å det får du ikke av dette produktet. Du smakte et lite hint av ost men det var såpass lite at produktet er meningsløst for min del. Pluss det er kun 13kcal mindre enn den originale. Men 30% mindre fett. Om du liker cheese Doodles for konsistensen å ikke ostesmaken er denne perfekt. 

Anonymkode: 20491...27d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 20.36, Ariana807 skrev:
 

Så det når jeg så nærmere på det, bare reiv opp pakka for å smake i første omgang 😂😂 

Prøvde den jeg også, syns ikke den var god. Og når jeg så det krøp små larver ut av den så var jeg glad jeg bare hadde tatt en pitteliten bit 🤢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...