Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, SVK skrev:

Takk. Høres ut som jeg må teste ut både Dumle og den med Tyrkisk pepper! :arwen:

Jeg elsker lakris men når det er snakk om å blande det i sjokolade, is osv så blir jeg alltid skeptisk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Just now, Winza said:

Jeg elsker lakris men når det er snakk om å blande det i sjokolade, is osv så blir jeg alltid skeptisk :fnise:

Er glad i sjokolade, is og sjokolade og veldig glad når jeg kan få alt i ett. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, SVK skrev:

Er glad i sjokolade, is og sjokolade og veldig glad når jeg kan få alt i ett. :P

Hva med ketchup og eller ostesmak?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Winza skrev:

Ja på eurospar, de har en med tyrkisk peber med

Ågud, DET hørtes godt ut. Håper ikke min Spar tar det inn....... 😶

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Winza said:

Hva med ketchup og eller ostesmak?

Høres veldig spesielt ut. Men ost kan jo være snacks så kanskje det funker med sjokolade likevel. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SVK skrev:

Kjøpte du den i Norge?

 

Meny har den også, kjøpte den ikke da. 

Prøvde stratos karamel i mini versjon - var god. Ikke noe nytt.
Så litago is! På softshake størrelse. Kjøpte ikke da. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Meny har den også, kjøpte den ikke da. 

Prøvde stratos karamel i mini versjon - var god. Ikke noe nytt.
Så litago is! På softshake størrelse. Kjøpte ikke da. 

Anonymkode: 2f036...0bf

Takk!

Husker at det fantes noen Litago-iskremer for lenge siden også.  Litago har vel jordbær og sjokoladesmak, som ikke akkurat er helt ukjent smak på iskrem. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Mynona skrev:

Min kiwi er alltid så treig med nyheter! Ingenting enda! 

Har sjekka europris, coop mega, kiwi og rema1000 her, nada, null komma nix 😭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Ariana807 skrev:

Har sjekka europris, coop mega, kiwi og rema1000 her, nada, null komma nix 😭

Så teit!! Jeg vil også prøve nyheter! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Mynona skrev:

Min kiwi er alltid så treig med nyheter! Ingenting enda! 

Samme her. Bor sentralt i Oslo, hvilket jeg trodde hjalp, men nei da 😝 Får bare smøre oss med tålmodighet 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krampus

Nå har jeg smakt karamellstratosen. Syns den smaker veldig likt den andre sjokoladen med flytende karamell, men Stratos er favorittsjokoladen min, så jeg liker den godt. Har også smakt dobbel pepperoni pizzaen med mozzarella og cheddar fra rustica. God nok. Og jeg har prøvd de nye peanøtten fra maarud med karamell, veldig god, og cookies og cream ferdigkaken fra Bertha, helt grei. Og den ekstra tynne potetgullet med salt og ellevill pepper, kjempegod! Er ikke lei meg for at søsteren min jobber på den lokale butikken og de får gratis smaksprøver på nye produkter de selger. 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Sally-Go-Round skrev:

Samme her. Bor sentralt i Oslo, hvilket jeg trodde hjalp, men nei da 😝 Får bare smøre oss med tålmodighet 😕

Samme her :ler:

Og jeg kjøpte smil i dag (for første gang på lenge)... hva søren har de gjort med den? Karamellen er jo blitt center! Den var jo ikke god. *sur* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mynona skrev:

Samme her :ler:

Og jeg kjøpte smil i dag (for første gang på lenge)... hva søren har de gjort med den? Karamellen er jo blitt center! Den var jo ikke god. *sur* 

Noe må ha skjedd med smil de siste årene, jeg syntes at den smakte mye bedre for 10 år siden 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

25 minutter siden, Mynona skrev:

Samme her :ler:

Og jeg kjøpte smil i dag (for første gang på lenge)... hva søren har de gjort med den? Karamellen er jo blitt center! Den var jo ikke god. *sur* 

Den er ødelagt ja :( Sånt skjer når Kraft kjøper opp selskaper. Så en stand up om akkurat det, har glemt hvem det var. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Mynona skrev:

Så teit!! Jeg vil også prøve nyheter! 

Må trekke tilbake det som ble skrevet tidligere i kveld 😅😂 

Tenkte at det var nå merkelig at absolutt ingen skulle ha inne noe enda! Så jeg tok meg en tur innom coop mega på vei ut i kvel (den butikken jeg har jobbet i fikk alltid varer på torsdag, så jeg krysset fingrene), og jackpot! 

Har hatt meg en skikkelig dag uten telling! Men fikk ikke prøvd ut noen av nyhetene i dag. Men kan hende jeg tillater med noen smakebiter i morgen 👍🏻😍 håper kanskje å sjokke systemet litt da jeg sitter fast på 81,3 kg, vekta nekter å vise mindre, enn om jeg er i kalori underskudd hele uka, så ha meg to dager nå med litt løsere tøyler :) 

Gleder meg til i morgen! 

Men skulle ønske jeg hadde funnet den nye sørlandschipsen, men kan ikke finne alt på en gang kanskje 😅

8B76C051-D0FE-4906-BB10-2ECDFB7CFC36.jpeg

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Den sørlandssjokoladen var altfor søt! Smakte ikke godt i det hele tatt.

Anonymkode: 97dba...9fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Ariana807 skrev:

Må trekke tilbake det som ble skrevet tidligere i kveld 😅😂 

Tenkte at det var nå merkelig at absolutt ingen skulle ha inne noe enda! Så jeg tok meg en tur innom coop mega på vei ut i kvel (den butikken jeg har jobbet i fikk alltid varer på torsdag, så jeg krysset fingrene), og jackpot! 

Har hatt meg en skikkelig dag uten telling! Men fikk ikke prøvd ut noen av nyhetene i dag. Men kan hende jeg tillater med noen smakebiter i morgen 👍🏻😍 håper kanskje å sjokke systemet litt da jeg sitter fast på 81,3 kg, vekta nekter å vise mindre, enn om jeg er i kalori underskudd hele uka, så ha meg to dager nå med litt løsere tøyler :) 

Gleder meg til i morgen! 

Men skulle ønske jeg hadde funnet den nye sørlandschipsen, men kan ikke finne alt på en gang kanskje 😅

8B76C051-D0FE-4906-BB10-2ECDFB7CFC36.jpeg

Stratos cookies & Cream er veldig god syns jeg😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...