Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett påskeegg? I så tilfelle hvor?

 

Anonymkode: 42630...9b3

 

8 timer siden, n00bn0bb skrev:

Så det på Coop Extra forrige uke :)

Så tidlig?? Det blir for drøyt altså, snart har de vel sesongvarer ute hele året.

Anonymkode: cde01...fd9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 17.2.2019 den 17.29, Ariana807 skrev:

4 for 100 kr på coop obs uke 8 👍🏻

Jeg betalte ~50kr plata!!! 😵😵😵😵 

 

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å? Jeg må ta turen på Obs denne uka da, for den blir en ny favoritt her i huset! Jeg betalte også 50kr for en plate😬

Anonymkode: 65c8b...ccb

Den koster 39,90 på europris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brynhild myke rakkere: beste gummigodisen jeg har smakt på lenge :) Pakke myke og seige, god smak!

Pepsi Max Lime: Venta leeenge på denne :) Syntes den er god, kommer til å kjøpe den fast så lenge den er i produksjon. Kunne dog vært mer smak av lime.

Maarud Olivio Middelhavsurter: Er velig glad i Olivio salt-potetgullet. SÅ gledet meg til denne. Chipsen er like god, men ikke noe revolosjonerene. It is what it is: urter. Men kommer til å fortsette å kjøpe den!

Maarud peanøtter salt karamell: Disse var ikke gode :( Smakte bare rart.

Fazer Tyrkisk Peber sjokoade: Smakte som Marabou Salt lakris sjokoladen, veldig god for de som liker sånt.

Extra eple: God, men mister smaken etter et par tygg dessverre :( 

Toro Mac and cheese: Denne syntes jeg var kvalmende, likte den ikke i det hele tatt. Men jeg har aldri smakt mac n cheese før, så kan hende jeg bare ikke liker matretten :P

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Winza said:

Jeg er visst den eneste her som ikke syntes at Stratos karamel smakte noe særlig :P 

Neida, jeg heller syntes ikke den var så god :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

YT Proteinpudding med vanilje var meh – konsistensen var fin, men selv om vaniljepudding nok veldig lett blir anonym og mild i smaken, var denne for smakløs.

Nyt iskrem med hhv. cookie dough og peanøtt/karamell: ooooohh! Disse var veldig gode, både smak (sterkere og mer spennende smak), og konsistens (langt mer kremete enn f.eks Skyr-is), slår egentlig alle andre lavkalori-iser jeg har smakt. Her tror jeg at jeg kunne funnet på å tro at det var høykalori-is, altså!

 

 

Endret av Hot mess
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte ikke den yoghurten med smak av ostekake. Den var tynnflytende og nesten litt sur. Blir ikke gjenkjøp.

Anonymkode: beca9...7aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Meadow skrev:

Stratos salt karamell var nydelig, betalte forøvrig 39.90 på Meny (tilbud). 

Den var kjempe god!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Winza skrev:

Jeg er visst den eneste her som ikke syntes at Stratos karamel smakte noe særlig :P 

Nei jeg er helt enig. Den var grei liksom, men ikke noe revolusjonerende akkurat. Syns de kan bli ferdig med salt karamell-trenden snart og heller få tilbAKE MELKEDRØM MED BRINGEBÆR OG YOGHURT DEN VAR SÅ SYKT GOD MEN FREIA SKAL BARE GI UT TING SOM ALLEREDE FINNES 🤬

Anonymkode: 4ab92...a73

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Lisanna skrev:

Fazer Tyrkisk Peber sjokoade: Smakte som Marabou Salt lakris sjokoladen, veldig god for de som liker sånt.

Det høres farlig godt ut. Jeg elsker kombinasjonen av salt lakris og sjokolade.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er helt enig. Den var grei liksom, men ikke noe revolusjonerende akkurat. Syns de kan bli ferdig med salt karamell-trenden snart og heller få tilbAKE MELKEDRØM MED BRINGEBÆR OG YOGHURT DEN VAR SÅ SYKT GOD MEN FREIA SKAL BARE GI UT TING SOM ALLEREDE FINNES 🤬

Anonymkode: 4ab92...a73

Jeg håpte virkelig at den skulle smake som bobler med karamell, den likte jeg veldig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smakte YT proteinpudding vanilje i går, og synes den var utrolig god! I min verden smakte den som vaniljesaus, haha :) 

Synes Stratos salty caramel var god, men er enig i at det er et litt kjedelig og ikke akkurat revolusjonerende produkt. Da er cookies and cream versjonen i hvert fall mer spennende på det norske markedet, og jeg synes den var veldig god :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei jeg er helt enig. Den var grei liksom, men ikke noe revolusjonerende akkurat. Syns de kan bli ferdig med salt karamell-trenden snart og heller få tilbAKE MELKEDRØM MED BRINGEBÆR OG YOGHURT DEN VAR SÅ SYKT GOD MEN FREIA SKAL BARE GI UT TING SOM ALLEREDE FINNES 🤬

Anonymkode: 4ab92...a73

SÅÅÅ ENIG!!!!!!!

Anonymkode: 42630...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mettet på oreo-smak, kjenner jeg. Orker ikke smake på noe som smaker oreo. Og jeg liker faktisk de originale kjeksene, men that's it! 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, Meadow skrev:

Jeg er mettet på oreo-smak, kjenner jeg. Orker ikke smake på noe som smaker oreo. Og jeg liker faktisk de originale kjeksene, men that's it! 

Samme her, kan bli for mye av det gode :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Meadow said:

Jeg er mettet på oreo-smak, kjenner jeg. Orker ikke smake på noe som smaker oreo. Og jeg liker faktisk de originale kjeksene, men that's it! 

Liker de originale og de med sjokoladetrekk. Men enig med dere at de ikke trenger å putte Oreo i alt. Blir som med taco, liker taco, men ikke så godt at alt skal smake taco.

Anonymkode: 24d93...f98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte Mac'n'cheese-retten til Toro nettopp. Synes den var ganske god, ikke så verst. Nå elsker jeg mac and cheese, og det beste er jo å lage det selv, men synes ikke den var så verst. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...