Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene


Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Rumle said:

Har du smakt Freia sin store plate med lakris? Den er veeeeldig god :jepp:

Ikke smakt, men skal sjekke neste gang jeg ser Freia-platene på tilbud!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fazer med Dumle var Ok. Kunne med fordel ha vært litt mykere dumlebiter da. 

Og denne var god! Rause mengder klissete karamellsaus og deilige Daim-lignende kuler på toppen 😋 Ganske søt, men det plager absolutt ikke meg 🙊

IMG_2218.JPG

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager så mange karamellprodukter det er denne gangen! :sjokkert: 

1 minutt siden, toothfairy skrev:

---

Rause mengder klissete karamellsaus og deilige Daim-lignende kuler på toppen 😋 

---

:overrasket: :bond:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som har sett lakrisyoghurten noe sted? 

Anonymkode: ec096...ab8

Alle mine Extra-butikker har den :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Winza skrev:

Kjekt å se Pringles med salt og pepper i butikkene igjen 😄 

Min favoritt! 😁 Hvilken butikk har du sett den i?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Betty Brus skrev:

Min favoritt! 😁 Hvilken butikk har du sett den i?

Bunnpris :) Den smakte akkurat slik som den med havsalt og kvernet pepper som de hadde i salg i 2007 :) Det var siste gang jeg hadde sett de i salg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Winza skrev:

Bunnpris :) Den smakte akkurat slik som den med havsalt og kvernet pepper som de hadde i salg i 2007 :) Det var siste gang jeg hadde sett de i salg 

Åååå, da må jeg innom der snart 😁 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kanskje litt "kjedelig" ketchupnyhet er at Iduns ketchup kommer med nye etiketter i vinter.

Det viser seg nemlig at all skylling og sortering av ketchupflaskene har vært stort sett forgjeves. Flaskene har ikke blitt sortert ut som gjenbrukbar plast, fordi etikettene er av en annen plasttype enn flaskene.

Nå endrer Orkla dette, og nye etiketter er på vei.

Dette gjelder også sennepsflasker og dressingflasker... og helt sikkert utrolig mye annet. Mye som er merket som resirkulerbart er jo ikke det, hvem er det som har ansvar for slikt og kunne satt ned en gruppe som laget klare regler og påla alle produsenter å merke korrekt? Det er jo komplisert, og ikke lett å vite hva som egentlig skal hvor av alt søppelet vi genererer.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter nå å spiser en av de mye peppes pizzaene. 

Det smaker peppes pizza det skal de ha. Er litt for lenge siden jeg har spise en peppes pizza og derfor hadde jeg glemt hvor mye jeg misliker sausen deres 😅😂 den er super sterk! Brenner i munnen min her jeg sitter. Og ikke nok med det men de har smørt tykt på med saus! Drypper av pizzaen.

Den kritikken den har fått om mye bunn. Det stemmer, men jeg liker det 😁 jeg liker å ha en skikkelig god ganmeldags lørdagspizza 👍🏻 Så for meg faller den i smak. Men sausen ødelegger totalt! 

Den er skikkelig sprø i kantene, stort pluss :) 

Men til syvende sist blir det ikke gjenkjøp pga. sausen. 

Kjøttbollene er ikke noe å skryte av heller, og kun 6 stk pepperoni på hele pizzaen 😕

Prøvde meg på en liten smakebit av den nye Nyt isen med cookies i går: man smaker at det er en lettis. Det er ikke helt en skikkelig god fløteis. Men god for å være en lettis. Kjekt å ha et alternativ med noe i og ikke bare «melkeis» :) 

Blir prevesmaking av Nyt dobbelsjokko når pizzaen er spist 👍🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyt dobbelsjokko 😍 I am in love! 

Sjokolade heaven! 

Jeg vet ikke om jeg klarer å gjenkjenne lett-sjokolade-is. For sjokolde er sjokolade! Og sjokolade er bare helt fantastisk! 

Fantastisk! Og jeg vet at hele boksen kun har 320kcal! Det er helt magisk!!! 

Denne var god!! 

Gjenkjøp 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte den nye Nidar sjokoladeplaten med sørlandschips nå, og fy ÆSJ!! Dette er IKKE en god melkesjokolade! Ser mange har kritisert mengde chips, jeg synes det var passe, men den billige drittsjokoladen de har brukt... ÆSJ!!!! Smaker som utgått billig julekalendersjokolade, smeltet fort mellom fingrene og virket oljete... Hvordan har de klart å føkke opp det?? Kostnad? Bedre å bruke ordentlig sjokolade og få sjokoladen til å overleve i sortimentet enn å lage noe billig dritt og bare selge én gang til alle i målgruppa???

Skuffet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har smakt vegetar-pizzaen til Peppes. Synes den var god, meeeen den kunne tålt mer ost og ikke minst mer interessant ost + litt skikkelig gode svarte oliven :jepp:

Kommer nok til å kjøpe igjen uansett :Nikke:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Winza skrev:

Digger brukernavnet ditt forresten 😄 

😁 Hehe.. takk, er ganske fornøyd med det selv egentlig 😁

Endret av Betty Brus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Betty Brus skrev:

😁 Hehe.. takk, er ganske fornøyd med det selv egentlig 😁

Jeg tenkte nå at om jeg skulle hatt et lignende brukernavn så kunne det blitt Petter Pringles 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Winza skrev:

Jeg tenkte nå at om jeg skulle hatt et lignende brukernavn så kunne det blitt Petter Pringles 😄 

😆 Ja, hvorfor ikke - det klinger godt 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har smakt den nye Stratos salty caramel, og synes ikke den var noe god. Var ikke salt i det hele tatt, bare altfor søt.

Frossenpizzaen Peppes triple meat var helt grei. Likte både sausen og den tykke bunnen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg og prøvd startos salty karamell. 

Den var god, men jeg synes karamellen smakte for.. Syntetisk på en måte. Den skulle vært mer salt og hatt mer "ekte" karamell smak. 

Den er også veldig mektig, holder med en liten rute. Blir nok ikke ett gjenkjøp for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KARAMELL 🤩
Masse deilige nyheter med karamell! Endelig!

Den nye isen til Diplom er knall. Veldig søt, men ekstremt god!!

Anonymkode: 513e3...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...