Gå til innhold

Den store tråden om nyheter i butikkhyllene

Gjest elsker nye ting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

34 minutter siden, middagshøyden skrev:

Jeg må innrømme at sandwich-bitene gikk i nærmeste søppelbøtte. Så det ble 27 kroner for EN bit av dem. 

Hvilke butikker finner alle disse på?

Anonymkode: 28880...882

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smakte veggie straws her om dagen, syns de var gode, men litt tamme, kanskje? Kjente ikke særlig forskjell på fargene, syns alle smakte som french fries med litt mindre salt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er nyhet, aner egentlig ikke men Twix Ginger Cookie! Plukket med meg en fra Normal, smakte i dag og jeg synes den var fantastisk god! Fin pepperkakesmak som passet overraskende bra til karamellen og sjokoladen. Tror jeg må plukke med meg noen og spare til jul for den ga meg litt julestemning 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, jukkapalme skrev:

Smakte veggie straws her om dagen, syns de var gode, men litt tamme, kanskje? Kjente ikke særlig forskjell på fargene, syns alle smakte som french fries med litt mindre salt. 

Helt enig, kjøpte meg en pose i går. Synes den var ganske god, tror jeg kommer til å få litt oppheng på den. Enig i at den er litt tam, og umulig å smake forskjell på de ulike, men det er noe med konsistensen og alt som gjør at jeg synes de var ganske digge og tilfredsstillende😏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Krampus
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere med matvarer som ikke faller i smak? Spiser dere det, tar dere det med på jobben/til andre eller kaster dere det? 

Anonymkode: 39086...af9

Kaster aldri mat bare fordi jeg ikke liker noe. Har foreldre som kombinert er altetende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva gjør dere med matvarer som ikke faller i smak? Spiser dere det, tar dere det med på jobben/til andre eller kaster dere det? 

Anonymkode: 39086...af9

Jeg spiser alt 🙈 selv om jeg ikke liker det tar jeg gjerne et par biter hver dag så blir det tomt 😆

Sjeldent noe er så ille at jeg ikke spiser det, men det skjer og da tar jeg det med på jobben å legger det i en skål så får de som liker det spise :) 

Om det er noe yoghurt lignende som absolutt ikke går an å spise så prøver jeg å spise så mye jeg kan å faktisk kaster resten. Men det skjer sjeldent. 

Endret av Sool
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Thjelp skrev:

Tror det er nyhet, aner egentlig ikke men Twix Ginger Cookie! Plukket med meg en fra Normal, smakte i dag og jeg synes den var fantastisk god! Fin pepperkakesmak som passet overraskende bra til karamellen og sjokoladen. Tror jeg må plukke med meg noen og spare til jul for den ga meg litt julestemning 

Åhh den må jeg finne! 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I løpet av helgen har jeg prøvd Fanta med blodappelsin, fanta med hylleblomst og sitron, og cola med kanel. Blir ikke gjenkjøp av noen av de for å si det sånn. Skuffende alle 3:(

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.10.2019 den 18.51, Ariana807 skrev:

[...]Men fant nyheten Fanta Blodappelsin, god, men ... litt mer bitter enn vanlig fanta. Så blir ikke gjenkjøp. Har harr gjennkjøp av schprø og veggi sticks til helga da 😅 ikke bra for meg i det hele tatt, men disse falt virkelig i smak. Bare synn at veggie sticks kun selges hos meny og schprø hos rema1000 😢 [...]

Jeg har kjøpt dem hos Spar. Har to poser, og et stort håp om at de skal smake som potetskruer, men har ikke somlet meg til å smake på dem ennå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, applestories skrev:

Jeg har kjøpt dem hos Spar. Har to poser, og et stort håp om at de skal smake som potetskruer, men har ikke somlet meg til å smake på dem ennå :)

Langt å reise til spar, langt å reise til meny 😅 så hjelper lite dessverre, men takk for tips om jeg er i nærheten 😊

Jeg elsker dem 🙌🏻 Elsker det kanskje noen her har klaget over, at de har lite salt på seg 😄 (mindre salt en french fries, som har såpass mye at det gir meg halsbrann 😬). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

10 minutter siden, Ariana807 skrev:

Langt å reise til spar, langt å reise til meny 😅 så hjelper lite dessverre, men takk for tips om jeg er i nærheten 😊

Jeg elsker dem 🙌🏻 Elsker det kanskje noen her har klaget over, at de har lite salt på seg 😄 (mindre salt en french fries, som har såpass mye at det gir meg halsbrann 😬). 

Spar har jeg heldigvis i min lille bygd. Meny er noen timer unna, så jeg kjenner følelsen :)

For lite salt blir ikke noe problem, klarer meg helt fint uten. Den siste uken har jeg sittet på jobb og plukket flaksaltet fra undersiden av knekkebrødet - knekkebrødene var egentlig gode (Wasa sine 100-årsjubileum) men de har ødelagt dem helt med det saltet..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gretagarbo
23 timer siden, Ariana807 skrev:

Jeg kjøpte veggie sticks på kiwi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...