AnonymBruker Skrevet 14. september 2015 #5261 Del Skrevet 14. september 2015 Så pepsi max cherry i dag, for dere som liker sånt. 0,5 liter. Jeg syns den var veldig god Anonymous poster hash: 91c51...fe9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 14. september 2015 #5262 Del Skrevet 14. september 2015 Så pepsi max cherry i dag, for dere som liker sånt. 0,5 liter. Jeg syns den var veldig god Anonymous poster hash: 91c51...fe9 Den skal prøves ut i nærmeste fremtid ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 14. september 2015 #5263 Del Skrevet 14. september 2015 Smakte Q-meierienes Skyr & cottage cheese idag, den med mango og pasjonsfrukt. Den var god, ikke like søt som Skyr alene, og med passelig mengde cottage cheese (liker det ikke alene). Kunne godt hatt flere fruktbiter, men kommer sikkert til å kjøpe den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. september 2015 #5264 Del Skrevet 14. september 2015 Noen som har funnet den laktosefrie isen noe sted??? Ja, på Prix og Coop obs 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 14. september 2015 #5265 Del Skrevet 14. september 2015 Syns denne var god! http://www.saetre.no/Produkter/Ballerina/Ballerina-Duo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 14. september 2015 #5266 Del Skrevet 14. september 2015 Synes ikke den ifaen med frukt smakte noe godt skikkelig rare smaker, og jeg liker egentlig alt av sånne pastiller. Men de var utrolig myke da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Despicable Me Skrevet 14. september 2015 #5267 Del Skrevet 14. september 2015 Er disse to produktene lik? IFA Dent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5268 Del Skrevet 15. september 2015 Er disse to produktene lik? IFA Dent Nei. Både ulik smak og konsistens Anonymous poster hash: 1e9f0...9f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 15. september 2015 #5269 Del Skrevet 15. september 2015 Maaruds potetgull Nypotet med smørstekte kantareller var ALT for god! :D Gleder meg til å smake potetgullet med bernaise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 15. september 2015 #5270 Del Skrevet 15. september 2015 kommer på mandag!!!! ---- skuffa over firkløveren med mørk sjokolade. smakte ingenting jooo. Enig, her var forventningene for høye. Nå er jeg glad i kraftig, mørk sjokolade, så det er kanskje ikke så rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Clavel Skrevet 15. september 2015 #5271 Del Skrevet 15. september 2015 yoplait double protein med eple og vanlije var virkelig god. Ny favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 15. september 2015 #5272 Del Skrevet 15. september 2015 Smakte nettopp stratos melky. + stratos sjokoladen + ok på pris (14kr for en liten en, ikke storplate altså). - kvalmende - ekkel konsistens på melke-tingen i midten - Stratos smaken og melke tingen krasjer, passer ikke sammen i det hele tatt. Ikke noe igjenkjøp fra meg ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5273 Del Skrevet 15. september 2015 De små skyr posene var kjempe gode falt i smak hos minien og, garantert gjenkjøp!Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 15. september 2015 #5274 Del Skrevet 15. september 2015 De små skyr posene var kjempe gode falt i smak hos minien og, garantert gjenkjøp!Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Hvor fant du de? Ikke sett på Kiwi eller Rema her lyst til å prøve på mini som er på yoghurt og drikke melk streik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 15. september 2015 #5275 Del Skrevet 15. september 2015 God morgen zero blåbær+tranebær smakte som helt vanlig blåbæryoghurt. Muslien var crunchy og veldig god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5276 Del Skrevet 15. september 2015 Hvor fant du de? Ikke sett på Kiwi eller Rema her lyst til å prøve på mini som er på yoghurt og drikke melk streik Jeg er rimelig sikker på at det var rema jeg kjøpte de på Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonGangerTo Skrevet 15. september 2015 #5277 Del Skrevet 15. september 2015 Hvor fant du de? Ikke sett på Kiwi eller Rema her lyst til å prøve på mini som er på yoghurt og drikke melk streik Har du en Obs i nærheten? Verdt et forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2015 #5278 Del Skrevet 15. september 2015 Frokostyoghurt fra Q-meieriene (800 g pose) med vaniljesmak var nokså god. Minner veldig om Tine mild&lett vanilje (den som finnes i pappbeger), kunne lett tatt feil av de, både på smak og konsistens! Pluss for lav kilopris og lavt sukker- og kaloriinnhold Pluss for konsistens Middels karakter på smak Minus for posen, ville heller hatt et stort beger, sånn som de store til Synnøve Finden Blir nok noen gjenkjøp innimellomAnonymous poster hash: db92a...8d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 15. september 2015 #5279 Del Skrevet 15. september 2015 Har du en Obs i nærheten? Verdt et forsøk. Coop OBS? Tja, er en tur unna, men det er Oslo så alt kan man finne 👍 takk, skal prøve! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 15. september 2015 #5280 Del Skrevet 15. september 2015 Jeg er rimelig sikker på at det var rema jeg kjøpte de på Anonymous poster hash: 65f7e...0eb Jaja, min REMA skal ikke ha skryt for å være gode på noen ting... Igjen.. 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå