Hinata Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #421 Del Skrevet 23. januar 2011 *snip* *frustrerende innlegg som omhandler kollektivliv og manglende ansvarstaking av de andre* Hehe, får da være måte på hvor mye jeg skulle dele mine frustrasjoner her inne, men var godt å skrive ned og slette etterpå :gjeiper: Lader ihvertfall opp til å vaske kjøkken (og rydde etter andre).. Vente litt til så kanskje noen rydder etter seg selv Har vært en sløv søndag så langt, fått tatt litt tak i en overgrodd bikinilinje. Ble ikke helt ferdig da, fordi voksen ble kald, og jeg følte ikke for å tusle naken ut på kjøkkenet og varme den i microen Tenkte jeg måtte få litt kustus, skal mest sannsynlig på date i morgen :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #422 Del Skrevet 23. januar 2011 Da var vaskinga ferdig Hjalp ikke å vente, ble faktisk bare mer rot. Posten som jeg hadde flyttet fra kjøkkenbordet til vinduskarmen hadde på uforklarlig vis havnet på kjøkkenbordet igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. januar 2011 #423 Del Skrevet 23. januar 2011 Nå slipper du å vaske på fem uker, da!! *bare rot ivei...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #424 Del Skrevet 23. januar 2011 (endret) Kanskje jeg skal gi roterne litt av sin egen medisin? Rote skikkelig når det er deres tur og være kjemperyddig når det er min tur? Endret 23. januar 2011 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. januar 2011 #425 Del Skrevet 23. januar 2011 Kanskje jeg skal gi roterne litt av sin egen medisin? Rote skikkelig når det er deres tur og være kjemperyddig når det er min tur? Høres ut som en god og meget idealistisk plan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #426 Del Skrevet 23. januar 2011 Vet ikke helt om jeg tør da.. *snillpikesyndrom* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 23. januar 2011 #427 Del Skrevet 23. januar 2011 Hah! Det syndromet der tror jeg ikke stikker så dypt! Din ramp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. januar 2011 Forfatter #428 Del Skrevet 23. januar 2011 Retter til *snillpikesyndromsomjegvisertilandre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. januar 2011 #429 Del Skrevet 24. januar 2011 Det var bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #430 Del Skrevet 25. januar 2011 Tar meg en cybersjokolade. Er skikkelig godtesyk i dag, akkurat spist en banan, men fremdeles veldig fysen. Kanskje jeg skal ta meg noen xocai. Jeg egentlig ikke noe glad i mørk sjokolade, men har fått en boks av mamma, er vel på tide å konsumere litt av den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 26. januar 2011 #431 Del Skrevet 26. januar 2011 Hallo! Inne og sniker litt Jeg stemmer selvfølgelig for at du skal rote som bare fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #432 Del Skrevet 26. januar 2011 Sniking er bare velkomment her inne Får se om jeg får til å rote litterann... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. januar 2011 #433 Del Skrevet 26. januar 2011 Har en boks med konfekt...kanskje jeg skal spise litt av den? Er egentlig ikke så veldig glad i det, men...er søtsugen, gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 26. januar 2011 Forfatter #434 Del Skrevet 26. januar 2011 Du får spise den opp før jeg kommer og jafser den i meg.. Får vel holde meg til cashewnøttene mine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violet Hill Skrevet 27. januar 2011 #435 Del Skrevet 27. januar 2011 Åå! Dere kan ikke skrive sånt! Spesielt ikke når jeg har TO KILO toblerone i kjøkkenskuffen nei, får holde meg unna denne boka en stund :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #436 Del Skrevet 27. januar 2011 Hvis jeg hadde hatt to kilo toblerone hadde den havnet fort i magen.. *dårlig selvdisiplin* Her kan jeg ikke kjøpe inn noe sjokolade, for å spare til senere, den blir som regel spist opp relativt fort Nå er det ihvertfall helg her, skal en tur til sentrum og finne noen sko som passer til kjolen som jeg skal ha på meg på klassefesten på lørdag. Kanskje en liten veske også.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 27. januar 2011 #437 Del Skrevet 27. januar 2011 God shopping! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. januar 2011 #438 Del Skrevet 27. januar 2011 Jeg har faktisk en kjempekubbe med Toblerone i kjøleskapet, jeg også...Men orker jo ikke å lukte på den, engang....MEKTIG!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 27. januar 2011 Forfatter #439 Del Skrevet 27. januar 2011 Fikk ikke tak på sko Fikk kjøpt pysjamasshorts på tilbud (siklet på lenge) Også ble det en plate med sjokolade uten sukker Får se om jeg får bedre flaks på skoshoppinga i morgen.. Hvit toblerone er den beste sjokoladen som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. januar 2011 #440 Del Skrevet 27. januar 2011 Fikk ikke tak på sko Fikk kjøpt pysjamasshorts på tilbud (siklet på lenge) Også ble det en plate med sjokolade uten sukker Får se om jeg får bedre flaks på skoshoppinga i morgen.. Hvit toblerone er den beste sjokoladen som finnes Jeg har den gule her, jeg da...og nå har jeg faktisk gumla i meg to biter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg