Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #361 Del Skrevet 6. november 2010 Skal vissnok på ny "blinddate" i dag, merker jeg er litt mer skeptisk enn vanlig på grunn av forrige gang med ringeren i notre dame Får håpe det bare finnes en av dem i Norge Vet ikke helt hva vi skal gjøre enda, jeg liker jo helst å gå tur, men det virker som om det er veldig stor sjanse for regn/sludd i dag, mørke skyer. Kanskje det blir kino (den store kinodagen i dag ), selv om det kanskje ikke er den beste måten å bli kjent på.. Time will show Ha en fin lørdag ringeren i notre dame lykke til på date Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 6. november 2010 Forfatter #362 Del Skrevet 6. november 2010 Kom hjem nå jeg, etter å ha møtt han kl 14 Det ble til at vi bare hang på hotellrommet hans, prata, spiste take-out og kosa litt Stakkars mann som må sove i våt seng i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 6. november 2010 #363 Del Skrevet 6. november 2010 Kom hjem nå jeg, etter å ha møtt han kl 14 Det ble til at vi bare hang på hotellrommet hans, prata, spiste take-out og kosa litt Stakkars mann som må sove i våt seng i natt men da gikk det bra da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. november 2010 Forfatter #364 Del Skrevet 7. november 2010 Det snør det snør tiddelibom.. Kjenner jeg gruer meg til første kjøretime der jeg må kjøre på snø, men er vel greit at jeg får testa det ut før selve oppkjøringa da. Gjør ikke så mye i dag, hadde planer om å stikke på skolen, men ble lagt til side pga været og pga jeg venta svar fra han i går om vi skulle møtes i dag. Han skulle ut og besøke noen slektninger, egentlig like greit. Har lest litt i Det tapte symbol av Dan Brown i dag, men merker jeg blir litt fort distrahert fordi jeg ikke har kommet ordentlig inn i boka enda. Kanskje hvis det er opphold lenge nok at jeg stikker ned til elva og ser om det er noen ender som må mates *husdyrabstinenser* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 7. november 2010 Forfatter #365 Del Skrevet 7. november 2010 Var bare en and som var i nærheten, så tror han ble mett, kanskje han sladrer til vennene sine, ligger ihvertfall en haug med brødbiter der Også må jeg bare fortelle at jeg ikke har hatt kviser på leeenge nå, selv ikke når jeg hadde opphold i dem og fikk blødning I tillegg så virker det som om huden min er fryktelig glad for at jeg ikke har råd til ansiktsrens, og at den må nøye seg med african black soap. Jeg får alltid så tørr hud ved nesevingene, men det har jeg ikke hatt nå, i tillegg kan det virke som at jeg har mindre hudormer Lønner seg å være blakk av og til Nå skal jeg snart finne senga, opp og gjøre gruppearbeid i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #366 Del Skrevet 8. november 2010 kanskje jeg også skal satse på sånn såpe, er blakk og huden ser ikke ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fitteprins Skrevet 11. november 2010 #367 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Stakkars mann som må sove i våt seng i natt Knullet du han på første date? Endret 11. november 2010 av fitteprins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 11. november 2010 Forfatter #368 Del Skrevet 11. november 2010 Ble nok ikke noe knulling nei, kondommangel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 12. november 2010 Forfatter #369 Del Skrevet 12. november 2010 (endret) Da er det snart klart for nye penger fra lånekassa, men jeg liker ikke helt tanken på at jeg er fattig før jeg har begynt på måneden Gleder meg til januar der jeg kan spare opp litt penger, nå i august så hadde jeg jo 6000 som gikk rett til klassetur. Jeg vet jo at mamma og pappa sikkert hjelper meg med penger til tur hvis jeg trenger det (og det gjør jeg, vi skal snart bestille hotell for 2 uker, og jeg er blakk), men jeg vil jo gjerne klare meg selv.. *stor jente* Kjøpte bursdagsgave til tantebarn her for litt siden, gikk vel med 300 kr der, i tillegg til porto når jeg skal sende det avgårde. Selv kunne jeg ha trengt brodder, fuktsluker for å prøve å få bort kondensen på vinduet som kommer nå som det er så kaldt, i tillegg som jeg gjerne skulle ha hatt en cardigan eller to. Og nå er jo jula rett rundt hjørnet også... Skippa forelesning i dag, kjente jeg ble litt uggen i magen sånn rett før jeg skulle gå (ei som ikke har drukket Biola de siste dagene, da går det sånn) Var nesten så jeg måtte stikke fra en forelesning i går pga det også, teit med kresen mage Endret 12. november 2010 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. november 2010 Forfatter #370 Del Skrevet 13. november 2010 Har vært flink studine og vært på lesesalen i 3 timer i dag, fikk gjort en øving, så nå har jeg nok godkjente øvinger i alle fag Resten av dagen og helgen skal jeg bare sløve Også lurer jeg på å slenge en vinflaske i kjøleskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 13. november 2010 Forfatter #371 Del Skrevet 13. november 2010 Haha, oppdaget nettopp at jeg hadde gjort en liten blunder. Jeg venta på mail fra en som la oss si heter Hans, som jeg møtte på en chat for noen dager siden, også i går så sendte jeg melding til en på sukker om at medlemsskapet mitt går ut, så han kunne sende mail til meg.. Tilfeldigvis så heter de to det samme, og når jeg fikk mail av en med det navnet trodde jeg det var han første, men så var det egentlig han andre :gjeiper: Så jeg tror jeg har snakket med en, men så er det egentlig en annen, tror ikke jeg har spurt noen spørsmål som er sære da, men var på nippet til å spørre om bilde i stad, glad jeg ikke gjorde det nå ja :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 15. november 2010 Forfatter #372 Del Skrevet 15. november 2010 Da var jammen uka igang igjen. Har jobbet med en prosjekt i dag, fikk vel egentlig ikke gjort så veldig mye vettugt, er litt skriving som skal til, og sortering av hva som skal inn i rapporten. I tillegg må vi forberede presentasjon(gruer meg litt til det) Skal være ferdig fredag neste uke. I morgen er det klart for mørkekjøring, og på torsdag skal jeg ha langkjøring. Bare to og en halv uke til oppkjøring nå.. *kjenne iling i magen* Føler meg absolutt ikke klar, men håper masse faller på plass på langkjøringa, og den siste kjøretimen jeg skal ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 15. november 2010 #373 Del Skrevet 15. november 2010 Lykke til med kjøring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 16. november 2010 Forfatter #374 Del Skrevet 16. november 2010 Da var mørkekjøring unnagjort Temmelig kald nå, stod jo ute og hadde demonstrasjon i 15 min eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 18. november 2010 Forfatter #375 Del Skrevet 18. november 2010 Langkjøring del 1 unnagjort Gikk mye bedre i dag enn forrige time Det eneste han hadde å utsette på kjøringa var at jeg lå litt langt til høyre på veien, men er vel bedre å ligge til høyre enn til venstre I morgen er det kjørtime, før kartkjøring på tirsdag. Også måtte kjørelæreren fikse og trikse litt med at jeg ikke får tatt de siste timene med oppsummering fra langkjøringa før dagen før oppkjøring, og alt obligatorisk må meldes inn 3 dager før :gjeiper: Jaja, går vel greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
juliane Skrevet 18. november 2010 #376 Del Skrevet 18. november 2010 Da jeg begynte å øvelseskjøre lå jeg konstant for langt til venstre. Av en eller annen grunn fortalte instinktene mine meg at jeg var skumlere å kjøre ut enn å kræsje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 18. november 2010 Forfatter #377 Del Skrevet 18. november 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 19. november 2010 Forfatter #378 Del Skrevet 19. november 2010 I dag har jeg hatt kjøretime med tanke på vikeplikt, og det gikk supert Føler meg faktisk klar for oppkjøring nå, tro det eller ei. Vi var innom biltilsynet når det var 3 nervøse elever som satt og ventet på sensoren, tenk at det er meg om 2 uker. Kommer til å være så stressa I helga har jeg ingen planer utover å lese litt kanskje, ta leilighetsvasken og så har jeg avtalt med en kar at han mekker kake til meg i løpet av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 23. november 2010 Forfatter #379 Del Skrevet 23. november 2010 (endret) Har faktisk hatt siste kjøretime før oppkjøring Hadde langkjøring til masse sånne småsteder med krokete veier i dag, fint glatt føre og greier, og helt sykt at det er 80 på mange av de trange veiene.. Fikk liste over alle sikkerhetsspørsmålene, så da blir det vel litt lesing på det før oppkjøring i neste uke. Heldigvis sa kjørelæreren at det var lite sannsynlig at jeg fikk en runde som går innom byen, i og med at jeg har oppkjøring midt i rushen. Det er jo litt deilig å vite I morgen er det forhåpentligvis eksamenslesing som står på planen, vet ikke hvilket fag jeg skal lese på da, kanskje det som jeg har skippet unna mange nok ganger Edit: Også glemte jeg helt å si at jeg har vært og sett Harry Potter på kino i dag, den var helt ok, men siden det bare er en del så blir det liksom ingen ordentlig slutt på den. Venter spent på neste Endret 23. november 2010 av Hinata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 24. november 2010 Forfatter #380 Del Skrevet 24. november 2010 I dag har jeg fått kjøpt meg adventskalender, og ikke bare en, men to *slå på stortromma* Ble flax og haribo Håper jeg vinner en halv million på flaxkalenderen, det hadde vært noe det *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg