Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hotellfrokost er aldri feil altså! :juhu:

Mer eller mindre våken siden 05 i morges, det var litt unødvendig kjenner jeg. Men men, man er på kontoret og timene flyr. 

Og det er fredag i morgen! :bolledeig:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min beste hotellfrokost-opplevelse er fortsatt da jeg var 7 år, på sydentur og oppdaget vannmelon på frokostbufféten. Luksus utenfor min fatteevne :ler:

Skrevet (endret)

Vannmelon og frisk frukt generelt er med på å gjøre hotellfrokost til en solid høydare! Ble både vannmelon, ananas, grapefrukt og appelsin i morges. Og croissant... :sjenert: (alt dette var runde to - dessert :flau: )

Endret av Roadrunner
Skrivefeil
Skrevet

Grapefrukt har aldri blitt min venn, i noen form... Croissant, derimot :sikle:

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Grapefrukt har aldri blitt min venn, i noen form... Croissant, derimot :sikle:

Grapefrukt kan jeg få vann i munnen av å snakke om. Men den er aller best i Sydenland hvor den får modne i sola og ikke i container... Som all annen tropisk frukt.

Skrevet

Det blir for bittert for meg. Jeg tok grapefruktjuice ved et uhell en gang, det var en ubehagelig overraskende - og sikkert et underholdende ansiktsuttrykk :fnise:

Skrevet

Nydelig middag og koselig skravlings hos foreldre i går, nå er det etterlengtet frisørtime før kulturell input senere og middag med venninner i kveld. Fin helg så langt! :strix:

Skrevet

:kaffekopp: 

Møre bein etter løpetime i går, men satser på at det går relativt raskt over. Hektiske dager på jobb, men timene går relativt unna i det minste. Og i ettermiddag krysser jeg fingrene hardt for at jeg halverer bilparken og øker saldoen på kontoen :nigo:

Skrevet

Lykke til i ettermiddag. 🤞

Skrevet

Alt ordnet seg til slutt. Litt krøll underveis da vi oppdaget at ene lykta hadde tatt kvelden :sukk:, men på det tidspunktet var jeg så klar for å få dette i havn at jeg trolig hadde sagt ja til alle gode og dårlige forslag. Nå ser det ut til å løse seg greit, og bilen er borte og pengene er på konto. En ting borte fra burde-lista! ✔️

Ellers heller jeg mot at trening utgår i dag. Frister veldig å få gjort en større jobb utendørs med rengjøring og klargjøring av veranda, og nå er det endelig vær til det. Og får jeg spylt i dag, så kan jeg kanskje få oljet til helgen. 

Skrevet

Burde spylt verandaene vi og. Men må vente til naboene i etasjene over oss er ferdige med sine. Gidder ikke gjøre jobben to ganger… 

Skrevet

:kaklehone: :veslejenta: :dusje: :natti:

Har kommet halvveis i rekken over, prøver å mobilisere en vraksliten skrott til en tur i dusjen... 

Skrevet

To ettermiddager med solid jobbing utendørs merkes på skrotten. Har ikke vært på treningssenteret, men har visst ikke lagt på latsiden heller. :bond: Værmeldingen er dog ikke veldig olje/beise-vennlig... Det bør ikke være under 10 plussgrader det første døgnet etter oljing/beising - da blir det i alle fall ikke noe den neste uka. :sukk: Får trene litt i stedet da... 

Skrevet

:kaffekopp: Akutt trøtt her... Fått i meg et knekkebrød og en banan for å ha litt å gå på på trening i ettermiddag, og så blir det hjem til rask midddag, dusj og tidlig kveld tenker jeg. Må bare overleve løpetimen først... :kaklehone:

Helgen gikk som vanlig altfor raskt! Venninnemiddag fredag, trening lørdag morgen og så ble det nærmest kollaps etterpå. Fikk ikke gjort noe annet enn å slappe av, var rett og slett helt kaputt. Men forsåvidt greit det, var ikke noe annet som hastet, så kunne tillate meg å slappe av og surre bort en dag. I går var det endelig nydelig vær, så det ble en fin tur i frisk luft før besøk av foreldre og kickstart på årets grillsesong. Ikke feil! :strix:

Skrevet

Midtuke.... :natti:

Og denne fullmånen (eller andre ting?) herjer litt med nattesøvnen for tida. Våkner flere ganger i løpet av natta, og lå våken fra rett over kl 05 i morges. Veldig unødvendig kjenner jeg. Blir jo gruelig trøtt på kvelden! 

Skrevet

Varulv...? 🌕 :fnise: Jeg har begynt å gjøre et kort avspenningsprogram (10 min yoga nidra - min variant er fra meditasjonsappen min, men youtube har sikkert masse å by på) som det siste jeg gjr før jeg slukker lyset - jeg skal ikke si at det er den eneste forklaringen - jeg har endret flere ting i kveldsrutnene gjennom vinteren - men søvnen er jent over bedre enn den tidvis har vært.

Skrevet

Er det ikke på tide å få ut Cath fra MC nå? :pls:

Skrevet
Roadrunner skrev (Akkurat nå):

Er det ikke på tide å få ut Cath fra MC nå? :pls: (eller, ikke denne uken heller...)

Skrevet

Jeg er veldig klar for det - hun er svært høyt på ønskelisten min i så henseende...

Skrevet

Hun kan godt dra hjem snart ja… 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...