Sauen Shaun Skrevet 8. september 2021 #17621 Skrevet 8. september 2021 Støvsuging er jo bare kjempekjedelig…
Roadrunner Skrevet 8. september 2021 Forfatter #17622 Skrevet 8. september 2021 Sauen Shaun skrev (30 minutter siden): Støvsuging er jo bare kjempekjedelig… Det er helt utrolig hvor tiltak det er, og hvor kjedelig det er... Og så er det jo egentlig ganske fort gjort om man bare kommer i gang og ikke finner på masse annet man "burde" underveis.
Sauen Shaun Skrevet 8. september 2021 #17623 Skrevet 8. september 2021 Roadrunner skrev (2 timer siden): Det er helt utrolig hvor tiltak det er, og hvor kjedelig det er... Og så er det jo egentlig ganske fort gjort om man bare kommer i gang og ikke finner på masse annet man "burde" underveis. Nemlig… Like teit å utsette det hver gang. Hvis man bare setter i gang, og jobber effektivt, er man ferdig på et øyeblikk…
Roadrunner Skrevet 9. september 2021 Forfatter #17624 Skrevet 9. september 2021 Gårsdagen gikk fullstendig i ett, og hadde over 7000 skritt da jeg kom hjem fra jobb (vi snakker "kontorjobb" altså!). Kjapt innom hjemme, før ferden gikk til treningssenteret og ei spinningøkt. Veldig god samvittighet etterpå, og skrekkelig sliten. Ble kun 4-5 plommer og et par sjokoladebiter etter trening, før en god dusj og rett i seng. Leste litt, og gikk relativt raskt rett i koma. Sliten fuggel gitt! I dag blir det en tur innom butikken etter jobb, og så bør jeg nok vaske litt klær og gjøre litt smått hjemme. Ellers ingen planer, og det passer meg finfint!
Roadrunner Skrevet 10. september 2021 Forfatter #17625 Skrevet 10. september 2021 God fredag! Vraktrøtt fuggel i dag, etter ei heller kort natt. Hadde en interessant kommunikasjon i går kveld, først meldinger med en nabo, senere epost med styreleder i borettslaget. Noen ganger er jeg ekstra glad for at jeg har tatt bilder av noe som på tidspunktet bildet ble tatt bare var en filleting. Men det KAN vise seg at bildet faktisk får ganske stor betydning, kanskje 4 måneder senere. Alt løste seg (og jeg hadde rett, selvfølgelig ), men jeg brukte laaaang tid på å sovne etterpå. Tror jeg kunne sovnet stående nå... Ingen planer etter jobb i dag, så satser på en rolig sofakveld i heimen. Mulig jeg må treffe en annen nabo for en liten kjas, vedkommende lurer fælt på hva som foregikk i går
Daria Skrevet 10. september 2021 #17626 Skrevet 10. september 2021 Jeg melder meg i vraktrøtt-klubben Savner senga mi, eget rom og vante lyder. En mobilalarm gikk av ved nabosenga kl 06.30, i det jeg akkurat hadde dormet av litt Men altså - nabokrangler du...?
Roadrunner Skrevet 10. september 2021 Forfatter #17627 Skrevet 10. september 2021 (endret) Daria skrev (59 minutter siden): Men altså - nabokrangler du...? Næh, har heldigvis godt forhold til naboene Men ble beskyldt (av øvrigheta) for å ha gjort noe (idiotisk) som jeg selvfølgelig ikke har gjort. Og jeg fikk ikke spørsmål om jeg hadde gjort det og eventuelt hvorfor, nei det var allerede opplest og vedtatt at jeg hadde gjort det, og henvendelsen var for å få forklaring på hvorfor. Konfererte litt med nabo som fikk de samme beskyldningene, og så svarte vi begge to separat. Jeg fant frem min mest diplomatiske side, og føler jeg fikk løst det ryddig og greit. Og var strålende fornøyd da jeg på oppløpet innså at jeg hadde et bilde som ville fjerne en hver tvil Men hadde jo fyrt meg opp litt og var engasjert og oppsatt på å få løst dette greit. Ikke så lett å snu seg rundt og sove rett etterpå da... Endret 10. september 2021 av Roadrunner
Roadrunner Skrevet 10. september 2021 Forfatter #17628 Skrevet 10. september 2021 Ikke rart det luktet litt ekkelt bak huset... Inntørka rotte identifisert og middagen er foreløpig på hold. Kvinner meg opp for å hente den og få den i søpla...
Daria Skrevet 10. september 2021 #17629 Skrevet 10. september 2021 Det er jo vanskelig å ikke bringe inn uttrykket I thought I smelled a rat... 🐀 Men heller en død rotte bak huset enn en levende på kjøkkengulvet - eller en mus i senga...
Roadrunner Skrevet 12. september 2021 Forfatter #17630 Skrevet 12. september 2021 Lang dag i går, og kantet i seng da jeg kom hjem i 23-tiden. Og har sovet i over 9 timer Og da har jeg trukket fra tiden jeg var våken... Trengtes visst!
Cata Skrevet 12. september 2021 #17631 Skrevet 12. september 2021 Roadrunner skrev (10 timer siden): Lang dag i går, og kantet i seng da jeg kom hjem i 23-tiden. Og har sovet i over 9 timer Og da har jeg trukket fra tiden jeg var våken... Trengtes visst! Det er ca mine planer for i kveld. Hjemme fra ferie og har fri to dager til før jeg begynner på jobb igjen. *har oppdaget gledene ved å starte med kort uke *
Roadrunner Skrevet 12. september 2021 Forfatter #17632 Skrevet 12. september 2021 Cata skrev (45 minutter siden): Det er ca mine planer for i kveld. Hjemme fra ferie og har fri to dager til før jeg begynner på jobb igjen. *har oppdaget gledene ved å starte med kort uke * Velkommen hjem! Et par fridager i fred og ro høres ut som det du trenger etter en sosial ferie på farten. Og det er deilig med myk start med kort uke!
Cata Skrevet 12. september 2021 #17633 Skrevet 12. september 2021 (endret) Roadrunner skrev (2 minutter siden): Og det er deilig med myk start med kort uke! Det oppdaget jeg for noen år siden da jeg var på fjelltur med hest og måtte ha et par dager ekstra rett og slett for å komme meg hjem etter rideturen. Så etter det har jeg begynt å kalkulere inn at jeg begynner igjen midt i en uke. Endret 12. september 2021 av Cata
Roadrunner Skrevet 13. september 2021 Forfatter #17634 Skrevet 13. september 2021 Fire spinningøkter uken som var, og jeg mistenker at det kanskje har blitt litt mye... Sårt kne i dag Tok det rolig på gårsdagens spinningøkt, og det føltes bra ut i går ettermiddag. Men i dag er det skikkelig sårt gitt. Jaja, ingen planer om fysiske utskeielser i ettermiddag, så får ta sikte på en relativt rolig ettermiddag/kveld. Har faktisk noen avtaler denne uka, så det blir en redusert treningsuke uansett. Kanskje ikke så dumt?
Daria Skrevet 13. september 2021 #17635 Skrevet 13. september 2021 Alt med måte er ikke noe som ligger for deg...?
Roadrunner Skrevet 13. september 2021 Forfatter #17636 Skrevet 13. september 2021 Daria skrev (1 minutt siden): Alt med måte er ikke noe som ligger for deg...? Tror kanskje det ble litt mye med spinning både lørdag og søndag. 3 mil hver av dagene
Roadrunner Skrevet 15. september 2021 Forfatter #17637 Skrevet 15. september 2021 Midtuke, trøtt fuggel og litt armer og bein på jobb. Men jeg forsøker å ta en ting av gangen, og puste med magen. Sosialt med venninner i kveldinga, blir hyggelig (men litt tiltak når man er vraktrøtt og helst vil sooooove). Har hatt to rolige ettermiddager hjemme, så kjekt å lufte seg litt igjen.
Daria Skrevet 15. september 2021 #17638 Skrevet 15. september 2021 Ville ikke jobben vært verre - eller i det minste mer komplisert - uten armer og bein...?
Roadrunner Skrevet 15. september 2021 Forfatter #17639 Skrevet 15. september 2021 Daria skrev (8 minutter siden): Ville ikke jobben vært verre - eller i det minste mer komplisert - uten armer og bein...? Joda @Daria, det ville nok absolutt komplisert arbeidshverdagen min i stor grad...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå