Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:nigo:

6 puter i senga, og så prøver jeg å navigere ei dobbeldyne. Logistikkutfordringer er til for å løses.

Skrevet

Sjelden har vel ordet luksusproblemer vært mer passende :ler:

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Sjelden har vel ordet luksusproblemer vært mer passende :ler:

:plystre:

Skrevet

Luksusproblemer kan jo også være problematiske, jeg mener ikke å påstå noe annet :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (12 timer siden):

Luksusproblemer kan jo også være problematiske, jeg mener ikke å påstå noe annet :fnise: 

Ja, det er ikke til å kimse av dette... Selv med 6 puter så er det ingen som er nær "perfekte". :sukk:

Nesten (men bare nesten) godt at man skal hjemover i morgen :sjenert:

Skrevet

Forrige innlegg var innlegg nr 17.000 fra fuggel'n! :kaklehone: 

Nesten så det burde feires... Kanskje prøve å få tak i litt ferske reker til kvelden? 

Vel hjemme i går ettermiddag, og fikk slappet av et par timer før det bar av sted igjen. Kjempekoselig middag hos en tidligere kollega, i godt selskap og med masse latter og god stemning. Da gjør det ingenting at det blir altfor sent for enkelte her, og at man går inn i fredagen som trøtt vrak. Det er jo helg! :strix:

Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

Nesten så det burde feires... Kanskje prøve å få tak i litt ferske reker til kvelden? 

Enhver unnskyldning? :ler: 

Skrevet

Ferske reker hadde det nok blitt uansett, så det teller vel egentlig ikke som feiring... Men det er jo godt da! 

Har jobbet meg svett i dag også - så lenge varte godfølelsen etter dusjen i dag :sukk:
Men trøsten får være at det er helg om snaue 4 timer, og jeg har INGEN planer! :strix:

Skrevet

:kaffekopp:

Hjernen er knadd etter noen intense timer med epost-skriving. Noe på norsk og noe på engelsk, og så skal man helst få riktig språk i riktig epost. Men nå er 4 lange eposter sendt av sted, og jeg kan trekke pusten og vente på svar. 

Og vipps hadde jeg allerede fått to svar :sjokkert: Ikke mye hvile her gitt! Prøver å snekre et møte på tirsdag med en aktør, og så var det et ekstra positivt svar fra en annen aktør. Jeg digger når mitt spørsmål om tilgjengelighet blir besvart med: "We will be available, whenever it suits you." :nigo: Ansvaret i jobben begynner å merkes, men føler jeg har god støtte i organisasjonen, og mange dyktige kollegaer (og eksterne) jeg kan spille på. Har trua! :opplyser:

Men at det skal bli godt med helg? Uten tvil... Skulle vært på konsert i morgen (har gledet meg i et år, siden den skulle vært i desember i fjor men ble utsatt til i morgen), men den ble avlyst i siste liten grunnet sykdom. Kjipt, men ikke noe jeg kan gjøre noe med. :sukk: Håper ikke at det fortsetter slik med billettbunken i skuffen. Men skal være optimistisk og glede meg til det som kommer utover høsten! 

:bond: Der kom det sannelig epost fra snekker også, jeg ventet på tilbud på en utbedring utvendig. Litt penger blir det jo, men da er alt inkludert (riving av gammelt, bortkjøring, arbeidstimer, materialer etc). Ser ut til å være dagen for avgjørelser og epost-besvarelser! 

55 minutter igjen... 

Skrevet
Roadrunner skrev (1 time siden):

Jeg digger når mitt spørsmål om tilgjengelighet blir besvart med: "We will be available, whenever it suits you." :nigo: 

Alltid kjekt med velvillige folk :ler: Gøy med litt jobbutfordringer å bryne seg på, da - antar jeg...?

Avlysninger har vært regelen heller unntaket her den siste måneden på grunn av streiken. For min sviktende form har du det ikke bare vørt dumt, men jeg har så vondt av teatrene og de andre kulturaktørene som nå endelig skulle få åpne helt igjen, og så må de avlyse på løpende bånd i stedet. Det må jo være så bittert.

Store endringer på gang i heimen, eller er det mest vedlikehold? 

Skrevet

Det er et nødvendig vedlikehold som også gjør uteområdet mer innbydende og trivelig. Trengs! (Se pm på snap :lur: )

Skrevet

Når du kaster et blikk på klokka og tenker: "Ok, snaue to timer igjen. Det må jeg klare."

For 10 sekunder senere innse at det er EN snau time igjen :bolledeig:

Skrevet

Ramla innom Sofias Engler på FEM... :trist::grine: Altså, det burde ikke være lov å sende sånt uten en massiv advarsel for oss lettrørte. #oppløst

Skrevet

Skikkelig snufsedag, men nå er det tilbakelagt og jeg har snart kursen for senga. Mandag igjen i morgen :opplyser:

Skrevet
Roadrunner skrev (10 minutter siden):

Mandag igjen i morgen :opplyser:

Godt observert :ler: 

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Godt observert :ler: 

Har mine lyse øyeblikk...

Skrevet

:kaffekopp:

Trøtt mandag her... Tok tid før jeg fikk sove i går kveld, og klarte det kunststykket å våkne en drøy halvtime før vekkerklokka. Da blir natta litt kort gitt. :Gjesp:

Labbetur med venninne i ettermiddag, ellers satser jeg på en tidlig kveld tenker jeg. Viktig møte i morgen, så må prøve å være klar i toppen og skjerpet. 

Skrevet

Good morning! :kaffekopp:

Småfriskt ute i morges gitt! :fryser: Siden jeg stort sett bare går til/fra bilen, så har jeg lett gått i t-skjorte helt frem til nå. Men heldigvis kastet jeg et blikk på gradestokken før jeg gikk ut døra i morges. Ble et ullsjal over skuldrene gitt. 

Veldig koselig rusletur med venninne i går - godt å få skravlet litt! Fikk sett gårsdagens episode av Symesterskapet da jeg kom hjem, og så ble det (som lovet) tidlig senga. Var trøtt og hadde lett hodepine, så gjorde godt å krype under dyna. 

Ingen planer i ettermiddag, så satser på å gjøre litt smått hjemme, og ellers bare slappe av. I morgen er planen en tur på spinning igjen. :trene:

Men først: :kaffekopp: til de som måtte svippe innom her. 

Skrevet

Det begynner å bli kjølig, ja - jeg mistenker at de grønne tomatene og det enslige jordbærkartet på balkongen ikke vil rekke å bli modne...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...