Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lyst er oppskrytt - jeg finner mer motivasjon i selvtilfredsheten jeg føler etter gjennomført treningsøkt :ler: 

Her begynte den kulturelle sesongen i operaen på fredag, det var så deilig. :strix: Og på søndag venter endelig fagottene - den konserten skulle egentlig vært i mai i fjor, og i august i fjor, og i mai i år... 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har avbooket dagens spinningtime, og får heller ta det på sparket eventuelt. Men i dag spiller ikke kroppen på lag, og jeg er uggen i både hodet og magen, inkludert kvalm. Vurderer nesten en middagshvil, men det får vel være grenser. 

Spinninga i morgen gleder jeg meg til - da er endelig favorittinstruktøren tilbake med fast time :strix:

Skrevet

God morgen :kaffekopp:

Det ble en svært rolig ettermiddag og kveld i går, med en kropp som ikke helt spilte på lag. Begynte å gå seg til nærmere leggetid, heldigvis! Og foreløpig føles det bedre i dag. Brødmat til middag i går, og popcorn til kvelds :sjenert: Et visst forbedringspotensiale vil jeg si. 

Satser på at formen holder seg utover dagen, og at jeg kommer fra jobb i høvelig tid, For jeg har lyst til å spinne i dag! :trene:

Skrevet

Popcorn er det lenge siden jeg har spist... Dverghamsteren jeg hadde en gang i tiden var glad i popcorn - lykken var stor da han kom seg opp i bollen :ler: 

Skrevet
Daria skrev (44 minutter siden):

Popcorn er det lenge siden jeg har spist... Dverghamsteren jeg hadde en gang i tiden var glad i popcorn - lykken var stor da han kom seg opp i bollen :ler: 

:skratte:*indre bilder av forspist hamster dukker opp *

Skrevet

Hamster i popcornbollen vs Skrue McDuck i pengebingen. Jeg ser tydelige paralleller :skratte:

Skrevet

Lykken var antagelig omtrent like stor - inntil jeg plukket ham ut igjen :fnise: 

Skrevet

F R E D A G ! ! ! 

Var visst ei stund siden forrige fargerike fredag, så i dag trengtes det. Trøttesen her i dag, men så lenge det er fredag så går det nok fint. Kan jo sove mer i helgen :natti:

Satser på at arbeidsdagen går kjapt, og så blir det koselig foreldrebesøk i ettermiddag, med god mat :nigo:

Skrevet

:kvalm:

Spiste litt (for mye) Toblerone og er skikkelig kvalm. Urgh! Lærer aldri! :kjefte:

Skrevet

Må vi snakke om dette at grådighet straffer seg igjen...? Men når du nevner det har jeg også Toblerone i kjøleskapet...

Skrevet

Snakk om å gå på en smell i går. Var helt kjørt etter den sjokoladespisinga, og det jeg hadde en liten plan om å få gjort før leggetid utgikk glatt. I stedet ble det tidlig tannpuss og senga, litt lesing og vipps borte. Sovet urolig i natt, så passe trøtt i dag kjenner jeg. Men har booket spinning, så får vel skrape sammen skrotten og komme meg av sted i kveldinga. 

Labbetur med venninne etter jobb i morgen, og så er det jo plutselig fredag og helg i overmorgen :strix: (hvorfor er det ingen i midt inni der? i overimorgen synes jeg klinger så meget bedre :opplyser: Ja, jeg måtte google for å sjekke. Innser stadig at jeg bruker en del ord og begreper feil, og prøver å lære litt innimellom).

Skrevet

Jeg har også fått sånne overraskelser av og til, på uttrykk jeg tror jeg kan. Men overimorgen gir over 900 000 treff i google, så du er jo ikke alene... 

Skrevet

:vinke:

Helgen kom og gikk. Litt tung dag i dag, mulig hormoner eller bare litt nedstemt? Uansett, fikk gjort litt her hjemme, kost meg  på verandaen med bok i finværet og tatt det rolig. Nå er treningsbagen halvveis pakket, og klesvasken henger til tørk. Så da er det snart tid for senga og litt mer lesing. Ny uke i morgen! Og ny dag, som forhåpentligvis blir litt lettere i toppen. 

Var ute og spiste og på kino i går, veldig fin lørdagskveld! Koste meg stort med god musikk og finfine timer på kino - gjorde godt! :strix:

Skrevet

Skal man anta at du så tre middelaldrende menn krangle...? :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (10 timer siden):

:jepp:

:ler:

Skrevet
Daria skrev (12 timer siden):

Du trekker kanskje en parallell til gretne, gamle gubber? :fnise:

Skrevet

Det er jo en nærliggende assosiasjon... :ler: 

Skrevet

Det var visst ikke bare gårsdagen som var/er en litt tung dag… Tydelig at det er litt tankekjør som herjer om dagen, for hodet går fullstendig på høygir. Men det har gått greit på jobb i dag, og det ble en ok treningsøkt (langt unna “toppslag”, men mye bedre enn ingenting!). Så da er det bare å få i seg litt mat, slappe av, finne dusjen og til slutt finne senga. Så satser vi på en bedre dag i morgen… 

:sukk:

Skrevet

:kaffekopp:

Dagen har gått jevnt og trutt, og vipps er det en times tid igjen. Ingen trening planlagt i dag, i stedet har jeg en aldri så liten avtale med støvsugeren (det vet det ikke ennå), og håper heimen kan komme tilbake i representativ stand. For nå er det sørgelige greier gitt. 

Må bare handle litt på vei hjem fra jobb, og så tror jeg kunsten er å IKKE finne sofaen :sjenert:

Skrevet

Det er fascinerende hvor mange andre ting man fokuserer på når man egentlig skal støvsuge... :sjenert: Har fjernet døde blader fra noen planter, vannet litt, tømt oppvaskmaskinen, renset filteret i oppvaskmaskinen, ryddet... Og så vidt startet med støvsuging. :plystre:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...