Roadrunner Skrevet 16. september 2021 Forfatter #17641 Skrevet 16. september 2021 Var trøtt i går. Var sosial i går kveld. Er trøttere i dag. Det er heldigvis fredag i morgen!
Roadrunner Skrevet 16. september 2021 Forfatter #17642 Skrevet 16. september 2021 Jeg er kanskje litt vanskelig og har for høye forventninger, men når jeg legger en ordre hos en nettbutikk søndag ettermiddag, så hadde jeg faktisk forventet at de pakket den før torsdag formiddag... Nettsiden melder om 1-3 dagers leveringstid (Postnord) eller 2-4 dagers leveringstid (Posten/Bring). Men det hjelper jo ikke dersom nettbutikken alene bruker 4 dager på å håndtere ordren? Utålmodig? Jeg? Ellers fått unna diverse epost, både et par private og endel jobbrelevant. Tar litt tid når det er mye som skal forklares og dokumenteres, men nå er det bare å vente spent på svar.
Daria Skrevet 16. september 2021 #17643 Skrevet 16. september 2021 En fullstendig ukjent problemstilling og frustrasjon...
Roadrunner Skrevet 16. september 2021 Forfatter #17644 Skrevet 16. september 2021 Pakken er endelig på vei! Forventet levering i morgen - det hadde ikke gjort noe. Jada, det er bare en genser, men moro lell!
Daria Skrevet 16. september 2021 #17645 Skrevet 16. september 2021 Pakker er jo gøy - selv når de er selvbestilt og -betalt
Roadrunner Skrevet 16. september 2021 Forfatter #17646 Skrevet 16. september 2021 Daria skrev (6 minutter siden): Pakker er jo gøy - selv når de er selvbestilt og -betalt Veldig gøy med pakke!
Roadrunner Skrevet 17. september 2021 Forfatter #17647 Skrevet 17. september 2021 Fredag! Sosialt med jobb i kveld, men jeg tar bilen og skal snike meg hjem i høvelig tid. Er så klar for litt god søvn og helg! Har vært ei uke med vondere venstrekne i igjen, samt småuggen i formen, så er veldig klar for litt fri. Var snakk om at det ble jobbing på søndagen, men det blir utsatt til en ettermiddag/kveld neste uke. Gjør ingenting!
Cata Skrevet 17. september 2021 #17648 Skrevet 17. september 2021 Fredag her også gitt. Og vel hjemme ble jeg møtt av skummel konvolutt fra Ferde som sa at autogiro var avvist pga. for lav beløpsgrense. Greit nok, men jeg hadde jo fiksa det. (Jeg får nemlig varsling på mobil om transaksjoner som ikke går gjennom.) Sjekka nettbank nå og ganske riktig - giro lå klar til betaling, men frist er lenger ut i måneden så intet purregebyr påløpt. Skulle for så vidt bare mangle når man er innenfor fristen. Hæppi weekend!
Roadrunner Skrevet 20. september 2021 Forfatter #17649 Skrevet 20. september 2021 God mandag! Helgen kom og gikk, som vanlig... Fredagskvelden var veldig hyggelig, og kom meg hjem i grei tid (litt over midnatt). Men det ble ei skikkelig dårlig natts søvn, og var våken fra før kl 07 på morgenen. Trenger kanskje ikke nevne at jeg var fullstendig vrak på lørdagen? Ullen i hodet, tung i kroppen og langt i fra fungerende. Men fikk meg litt frisk luft og tok det ellers ganske rolig. Greit fornøyd med at jeg ikke hadde noen spesielle planer! I går var heldigvis formen litt bedre, og fikk gjort en del hjemme. Alle utemøblene er vasket over og satt inn for vinteren, grillen er rengjort og pakket inn, og småpuslet litt i heimen. Og startet så smått med fyringssesongen. Var litt kald etter å ha holdt på utendørs ei god stund, så da var det koselig med litt vedfyring. Bare fordi jeg kan Fikk som nevnt pakke i posten på fredagen... Hadde bestilt en enkel college-genser som så veldig fin ut på bildene, og som jeg gledet meg til å bruke utover høsten og vinteren. Den passet fint i vidden, men var for kort. Ikke bare i bolen/kroppen (jeg egner meg ikke med gensere/topper som nærmer seg crop-segmentet!), men faktisk også på ermene. Er det mulig? En genser som er merket oversized og som kjøpes i stor størrelse i tillegg, og så er ermene for korte? Er jo helt tullete! Så det ble kort sorti, og genseren er på vei tilbake til avsender. Så vidt jeg kan se ser lengden ok ut på bildene av modellen i nettbutikken, men det er nesten håpløst å se da modellen har på seg sorte bukser, og genseren er sort. Kan de ikke bruke en annen farge mot sorte plagg, slik at det faktisk er mulig å se skikkelig? Sånn, det var dagens utblåsning... Kne har merkbart mer væske i seg igjen, og er sårere enn det har vært på ei stund. I gang med strikk-treningen hjemme igjen (ja jeg har skulket - leeeeenge), og det første som skjedde var at strikken røk. Heldigvis fikk jeg ordnet meg en midlertidig løsning, og så må jeg se om jeg kan få kjøpt meg en ny.
Roadrunner Skrevet 21. september 2021 Forfatter #17650 Skrevet 21. september 2021 Trøttesen i dag - ikke helt uvanlig på en tirsdag. Sovet utrolig i natt, vært mye klam og varm, og deretter klam og kald (når dyna ryker fordi det er for varmt). Aner ikke hva kroppen har drevet med... Ble overtidsjobbing i går, etterfulgt av en kort tur innom et par butikker for å ordne ærend. Nye treningsstrikk er i hus! Kjøpte med meg middag på vei hjem, og så ble det en rolig kveld og tidlig i seng. I dag blir det også overtidsjobbing (det er i alle fall planen. I går var det ikke planlagt), og i morgen satser jeg på en liten treningsøkt igjen. Men vesentlig roligere enn sist jeg satt på en spinningsykkel...
Daria Skrevet 21. september 2021 #17651 Skrevet 21. september 2021 Roadrunner skrev (1 time siden): I dag blir det også overtidsjobbing (det er i alle fall planen. I går var det ikke planlagt) Hvis det er noe rettferdighet i verden burde jo ikke-planlagt overtidsjobbing i går føre til at planlagt overtidsjobbing i dag utgår... Godt du har fått orden på utstyret. Her er treningsøktene redusert til balanseøvelser inntil videre, jeg er litt grinete på at rutinene jeg var så stolt av å ha klart å opprettholde så lenge ryker. Kroppen driver jo i praksis selv-sabotasje her...
Roadrunner Skrevet 21. september 2021 Forfatter #17652 Skrevet 21. september 2021 Daria skrev (51 minutter siden): Hvis det er noe rettferdighet i verden burde jo ikke-planlagt overtidsjobbing i går føre til at planlagt overtidsjobbing i dag utgår... Det hadde jo vært fint om det fulgte den logikken. Men gårsdagens overtid (heldigvis bare halvannen time) hadde ingenting med dagens planlagte overtid å gjøre. Ingen sammenfallende oppgaver, så alt som er planlagt til dagens overtid, gjenstår. Får bare tenke på lønning...
Roadrunner Skrevet 23. september 2021 Forfatter #17653 Skrevet 23. september 2021 Tirsdag ble det drøye 4 timer overtidsjobbing, en kjapp tur innom butikken på vei hjem for å kjøpe druer (eneste som frister som litt snack mellom måltidene og til kvelds), og så dusj, kveldsstell og senga. Var ganske kaputt gitt. Lå og leste ei stund for å lande, og så var det natti natt. I går gikk arbeidsdagen jevnt og trutt, og jeg hadde en plan om å komme meg på spinning. Men tung i hodet, press i bihulene og generell slækk, så ble det heller rett hjem etter jobb. Tok nesten halvannen time før jeg fikk samlet meg til å lage middag, og så ble det ganske rolig resten av kvelden. Er visst ikke helt på topp for tida. Men det er fredag i morgen!
Roadrunner Skrevet 26. september 2021 Forfatter #17654 Skrevet 26. september 2021 Jeg var på kulturarrangement i går! Det var faktisk rørende å se hvor takknemlige og glade de på scenen var for å se tilnærmet fullsatt sal, med et svært entusiastisk publikum. Og det var faktisk litt rørende å sitte i salen også. Stående applaus og trampeklapp etter arrangementet, og folk ville nesten ikke forlate salen. Finfin kveld! Etter nesten to uker uten særlig trening fikk jeg tatt en økt i dag. Var visst på tide. Men tok det litt rolig for å ikke overdrive (som jeg gjorde for drøye to uker siden, og som er delvis årsak til to ukers treningspause), og føler det gikk ganske greit. Nå ser det ut til at det blir lite trening kommende uke også, da planen er 2-3 dager på jobbreise, samt litt sosialt når jeg kommer hjem igjen. Men det kommer flere muligheter! Høsten er enda ung… Og etterpå kommer vinteren…
Cata Skrevet 26. september 2021 #17655 Skrevet 26. september 2021 Trening her også - på en måte. 6 km rusletur i ikke så alt for fint vær.
Roadrunner Skrevet 26. september 2021 Forfatter #17656 Skrevet 26. september 2021 Cata skrev (1 time siden): Trening her også - på en måte. 6 km rusletur i ikke så alt for fint vær. Trim er trim!
Roadrunner Skrevet 27. september 2021 Forfatter #17657 Skrevet 27. september 2021 Og DER var høsten 🌧️ i gang. Noen heftige byger i natt og tidlig i morges, men kom meg tørrskodd uten paraplybruk til og fra bilen i morges. Nå bøtter det ned igjen Og uka ser vel ut til å fortsette i samme sporet. Kanskje like grei med ei hotellnatt eller to da?
Daria Skrevet 27. september 2021 #17658 Skrevet 27. september 2021 Yr lover en våt uke her også - jeg har funnet fram støvler, regnkåpe og regnsky-øredobber *alltid beredt* Hotell har derimot blitt et nostalgisk fremmedord...
Cata Skrevet 27. september 2021 #17659 Skrevet 27. september 2021 Roadrunner skrev (8 timer siden): Og DER var høsten 🌧️ i gang. Noen heftige byger i natt og tidlig i morges, men kom meg tørrskodd uten paraplybruk til og fra bilen i morges. Nå bøtter det ned igjen Og uka ser vel ut til å fortsette i samme sporet. Kanskje like grei med ei hotellnatt eller to da? Bra for strømpriser og magasiner . Fuktig her også men har klart meg i sikksakk mellom byger i dag.
Roadrunner Skrevet 27. september 2021 Forfatter #17660 Skrevet 27. september 2021 Kom meg tørr til bilen i morges og kom meg tør fra bilen og inn. Meget godt fornøyd med det - for det har virkelig vært vått her i dag. Men absolutt i byger og ikke konstant. Nå er det middagstid og så må det nok pakkes litt tenker jeg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå