Roadrunner Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #17721 Skrevet 24. oktober 2021 Cata skrev (1 minutt siden): Korrigerer meg selv, den Afzeliuskonserten var faktisk etter ungdommen, da jeg var kommet i jobb og jobbet i hjembyen. Antall konserter i ungdommen er dermed lik null. Var ikke mye konserter i ungdommen her heller. Var nok for forsiktig... Var et par a-ha konserter på slutten av nittitallet jeg gjerne skulle vært på, men vi bikket vel inn i nytt millennium før jeg ble en konsertgjenger. Men siden da har det bare gått i en retning.
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #17722 Skrevet 24. oktober 2021 Cata skrev (1 minutt siden): Nå måtte jeg tenke etter her. Hvor mange konserter har jeg egentlig på samvittigheten? Björn Afzelius Emmylou Harris Willie Nelson Gitarkameratene DDE (2 ganger) Noe klassisk gitargreier i Oslo en gang på venninnetur. Tror faktisk det er hele merittlista.
Roadrunner Skrevet 24. oktober 2021 Forfatter #17724 Skrevet 24. oktober 2021 Kan melde om: Tosifret antall konserter med a-ha, nesten tosifret antall konserter med Springsteen, 3 stk Elton John, Madonna, Rolling Stones, Roxette, Bon Jovi, Sting, Morten Harket, Roger Waters, Secret Garden, Backstreet Boys, Alice Cooper, Aerosmith, Bryan Adams ++++ (Dette er bare de største, i tillegg er det et lass mindre konserter i kulturhus osv).
Cata Skrevet 24. oktober 2021 #17725 Skrevet 24. oktober 2021 Jeg kan plusse på med en gang i operaen og før nevnte Cats da. Hjelper det?
Daria Skrevet 24. oktober 2021 #17726 Skrevet 24. oktober 2021 Min første "voksenkonsert" var Sigvart Dagsland på Rockefeller - jeg var 14 og turte ikke gå alene, så jeg fikk med meg pappa Jeg fikk med meg både Backstreet Boys og Boyzone (med det rykende fersket bandet Westlife som oppvarmere) i spektrum mens jeg gikk på videregående, samt et par runder HitAwards og en Nobelkonsert; av de store internasjonale har det vært noen runder med Josh Groban, Peter Jöback og Jamie Cullum, reprise med både Westlife og Backstreet Boys, sistnevnte sammen med NKOTB; Michael Bublé, Dolly Parton, DeeDee Bridgewater og en del mer klassiske stjerner som Bryn Terfel og Nina Stemme, og selvfølgelig mange norske i diverse format (og sikkert noen jeg har glemt...).
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17727 Skrevet 25. oktober 2021 Good morning! Siste uke i oktober er i gang Hvor blir høsten av? Synes ikke det er lenge siden jeg måtte bla om fra september til oktober på kalenderen på jobb, og nå skriver vi snart november. Kvelden forsvant i en film i går, samt 71 grader nord. Vips var det leggetid Jeg har forresten vært flink og pakket med meg treningstøy i dag, så planen er å rekke en spinningtime på vei hjem fra jobb. Det er litt usikkert, siden jeg må gå fra jobb veldig "på tida" for å rekke den, men krysser fingrene for at det går seg til. Masse ledige plasser, så må ikke bestemme noe her og nå. Men jeg har vært utrolig dårlig til å finne treningssenteret den siste tiden, så det er på høy tid å ta turen! Kanskje jeg kan få til TO økter denne uka? Torsdag er det kulturell input, og lørdag skal jeg treffe ei venninne. Ellers går vel uka som vanlig tenker jeg.
Daria Skrevet 25. oktober 2021 #17728 Skrevet 25. oktober 2021 Jeg er også litt usikker på hvor september og oktober egentlig ble av... Julevarene var på plass på Kiwi før helgen, nå dukker vel snart det første juletreet opp også. Jeg er ikke klar for dette...
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17729 Skrevet 25. oktober 2021 Daria skrev (1 time siden): Jeg er også litt usikker på hvor september og oktober egentlig ble av... Julevarene var på plass på Kiwi før helgen, nå dukker vel snart det første juletreet opp også. Jeg er ikke klar for dette... Kjenner jeg gleder meg litt til å finne frem mer lys, og pynte litt smått, for nå er det mye mørke ute. Men litt tidlig ennå... Spinning ble gjennomført - rolig og knevennlig
Skravla Skrevet 25. oktober 2021 #17730 Skrevet 25. oktober 2021 Tenkte nettopp på deg.... Fikk en melding fra en strikker i Sveits - hun ville ha Aha the movie og forhåndsbestilling var bare til Norge, så et ønske om adresselån var svært høyt prioritert.
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17731 Skrevet 25. oktober 2021 Skravla skrev (5 minutter siden): Tenkte nettopp på deg.... Fikk en melding fra en strikker i Sveits - hun ville ha Aha the movie og forhåndsbestilling var bare til Norge, så et ønske om adresselån var svært høyt prioritert. Så rart du tenkte på meg Har jo bare sett den to ganger på kino...
Skravla Skrevet 25. oktober 2021 #17732 Skrevet 25. oktober 2021 Roadrunner skrev (Akkurat nå): Så rart du tenkte på meg Har jo bare sett den to ganger på kino... Tror Tanja har sett den noen ganger også.....
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17733 Skrevet 25. oktober 2021 Skravla skrev (4 minutter siden): Tror Tanja har sett den noen ganger også..... For øvrig en veldig fin film, også for de som ikke er helt blodfans. Mams hadde bare en negativ ting å si etter å ha sett den: "Filmen var altfor kort!"
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17734 Skrevet 25. oktober 2021 Noen ganger lurer jeg på om deltakerne på Symesterskapet er beruset...
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17736 Skrevet 25. oktober 2021 Daria skrev (7 minutter siden): Hvem er det du er skeptisk til nå? Altså, Turi gjorde det så bra med den lille sorte. Og så blir det bare noe klabb med disse strikkerestene. Hva var det der? Telt med klumpete ullkrage? Og haremsbukse/shorts? Og... nei, jeg ble faktisk litt matt. Fuggel'n er nok noe mer konservativ enn dette Heiet stort på de to som tok de to øverste plassene - var jo det eneste som lignet noe brukanes...
Daria Skrevet 25. oktober 2021 #17737 Skrevet 25. oktober 2021 Det var vel noen av dem som ikke helt fikk med seg herreplagg-poenget... Men jeg synes det er litt pussig at både Veronika og Zenab hadde en sisteplass og en andreplass i dag, og så havnet Zenab i faresonen mens Veronika slapp unna Håper hun syr seg opp på kundeoppgaven, jeg vil ha henne (og Guro og Veronika) i finalen.
Roadrunner Skrevet 25. oktober 2021 Forfatter #17738 Skrevet 25. oktober 2021 Daria skrev (19 minutter siden): Det var vel noen av dem som ikke helt fikk med seg herreplagg-poenget... Men jeg synes det er litt pussig at både Veronika og Zenab hadde en sisteplass og en andreplass i dag, og så havnet Zenab i faresonen mens Veronika slapp unna Håper hun syr seg opp på kundeoppgaven, jeg vil ha henne (og Guro og Veronika) i finalen. Ikke uenig med deg der. Selv om jeg liker Margrethe og Turi også, når de får det til. Dessverre går det litt for ofte over alle støvelskaft, derfor ikke finalefavoritter for meg heller. Og Roberto blir bare mye. Veldig ofte lappverk. Noen ganger fungerer det ok, andre ganger er det helt håpløst. Så, krysser fingrene for Guro, Veronica og Zenab i finalen!
Daria Skrevet 25. oktober 2021 #17739 Skrevet 25. oktober 2021 Roberto har en veldig særegen stil og sliter litt med å frigjøre seg fra den når det ikke passer til oppgaven. Turi er litt kjedelig - når hun ikke sporer av, som i strikkeoppgaven i dag. Hva tenkte hun der?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå