Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Kom meg gjennom gårsdagen til slutt, og dro innom treningssenteret på vei hjem. Ble en god spinningøkt med en skrott som fungerte ganske bra. Sånt liker vi! 

Og det gikk plutselig opp for meg. Jeg er ferdig med julegavene! :daane:I midten av november! Før black friday og hele pakka... Har benyttet litt rabatter hos diverse nettbutikker, og fått i land fine gaver til fine folk. For det meste ting de ønsker seg, og noen små overraskelser innimellom. Og så har broder'n og jeg slått oss sammen om et par solide spleiser til mams og paps. Moro og litt dyrt, men gleder meg til å se reaksjonen på julaften! Artig å være litt gal og raus! 

I ettermiddag har jeg ingen planer, og kjenner det passer finfint. I morgen er det trening igjen, torsdag er det noe sosialt med jobb, fredag skal jeg treffe venninne etter jobb, og lørdag skal jeg besøke venninne. Fin og smått hektisk uke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:natti:

Blir visst sliten av denne uken jeg også... 

Veldig hyggelig kveld i går, og kom meg hjem i brukbar tid. Men tar tid før man lander, dermed ble det altfor sent allikevel og har i tillegg sovet veldig dårlig i natt. Så her er det vrak-fuggel til tjeneste :kaklehone: Gleder meg til å kunne sove lenge i morgen! Håper bare skrotten er enig i at det er en god ide. 

Nå er det bare å samle seg sammen og komme gjennom arbeidsdagen, og så senke skuldrene sammen med venninne i ettermiddag. Blir koselig! Og det blir uansett ikke sent - noe som passer helt utmerket. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (1 time siden):

Med andre ord er det vrak og skrap i dyreriket i dag... :fnise:

Jepp :fnise: Skrapet kom seg på kjøpesenteret en tur. Første stopp der inne ble en kafé. Må hvile etter den fem minutter lange bussturen før jeg kan shoppe :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kadaver-Cata melder seg. I dag har jeg følt meg som en sånn "stikke huet inn i pappfigur for å bli kastet våte svamper på" klovn. :daane:

Og jeg står i ferd med å bestille meg ny gassovn. Har en sånn frittstående sak som er 15 år gammel og der tennmekanismen har sviktet. Den kan tennes med fyrstikk men...alderen tatt i betraktning så føler jeg meg ikke lenger helt trygg på den. Propanslange kan jeg bytte sjøl, men det er vel en del pakninger lenger inn i mekanismen som kanskje ikke har det så bra etter såpass mange år. 

Vurderer en sånn en....

433609-433609.jpg?width=450&crop=none

Dels er de kjekke å ha på litt ekstra kalde dager/kvelder og til tross for relativt milde temperaturer i høst så har det vært en del kvelder når det blåser det hadde vært kjekt å hjelpe varmepumpa litt. Dessuten liker jeg tanken på ha en backupløsning i fall strømmen skulle gå i en vinterstorm. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp og kjøp! 

Liker også at jeg har en backupmulighet og hjelp til varmepumpa 🔥

Ellers er alle julegavene i hus og de fleste pakket inn :engel:

Men den til paps skapte solid hodebry. Fikk den jo ikke inn i bilen! Følte meg som et nek der jeg stod og forsøkte både den fremre og bakre sidedøren, uten hell. Til slutt gikk det opp et lys :idesmil: og jeg fikk lagt ned baksetene og gjort litt ekstra plass. Da gikk den akkurat inn :sjokkert: Gleder meg ikke så veldig til å få julepapir på spetakkelet :fnise: (det må for øvrig skje i gangen for jeg gidder ikke balere den opp trappa!)  :opplyser:  Må bare sjekke at jeg har nok julepapir, evt kjøpe en ny rull med litt kraftig papir. Jaja, litt gøy må man ha det! :tree:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (9 timer siden):

Til slutt gikk det opp et lys :idesmil: og jeg fikk lagt ned baksetene og gjort litt ekstra plass. Da gikk den akkurat inn :sjokkert: Gleder meg ikke så veldig til å få julepapir på spetakkelet :fnise:

Nå lurer jeg fælt på hva DEN pakken er altså... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (13 minutter siden):

Nå lurer jeg fælt på hva DEN pakken er altså... :fnise: 

Sender PM så ikke dette svaret kommer opp om "noen" skulle kjøre søk på Google :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (11 minutter siden):

Sender PM så ikke dette svaret kommer opp om "noen" skulle kjøre søk på Google :sjenert:

Flere som er nysgjerrige her altså… :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (26 minutter siden):

Sender PM så ikke dette svaret kommer opp om "noen" skulle kjøre søk på Google :sjenert:

Klokt, så ikke for meg at "noen" er på KG, men det kan jo være selvsamme er innom google

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdag! :kaffekopp:

Intens uke på jobb med besøk fra utlandet, så må bare henge med så godt det lar seg gjøre. Men satser på å få gjort mye, og få god hjelp med diverse. Og så blir det ut en tur og spise i kveld - det er jo ikke helt feil :nigo:

Rolig ettermiddag i går, og relativt tidlig i seng. Trøtt som bare det og litt hodepine, da er det bare en ting å gjøre. :natti:

Lunsjtid! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond:

Jeg trenger helg!

Tirsdag ble en skikkelig maratondag, med et par timer overtidsjobbing, en hektisk snartur innom hjemme for å dusje og skifte før jeg måtte ile til byen for kveldens middagsavtale. Veldig god mat, hyggelig selskap og trivelige timer. Men å kante i seng over midnatt på en tirsdag (natt til onsdag). :sjokkert: Fullstendig vrak i går, men ikke tid til hvile eller avslapning på jobb. En drøy time overtidsjobb på ettermiddagen og så rett hjem til et par apatiske timer i sofaen (samt klesvask og litt småtteri). Tidlig senga og klar for en ny småtrøtt dag i dag. Nok en ekstra time på jobb, og nok en sløv kveld på sofaen :veslejenta: Snart senga… :sjenert:

I morgen håper jeg på LITT roligere dag på jobb, senest avreise til vanlig tid, og så bærer det ut for å spise middag sammen med @Cata og @Sauen Shaun :strix:

Gleder meg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (9 timer siden):

*vil også være med* Men jeg skal på teater med Skravla på lørdag, da...

Gleder meg til i kveld :strix: Og skulle ønske Daria, Skravla, loffen og resten av gjengen kunne vært med. Lenge siden et skikkelig KG-treff nå… 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:kaffekopp:

Finnes det noe artigere enn regn og minusgrader? :bond: Jeg kom meg trygt til bilen, utrolig nok, men det var rene skøytebanen. :sukk: Kunne vi ikke fått beholde tre minusgrader og det lille snødrysset? Nå er det stedvis hvitt, med skare, og resten er ren is. Ooo happy days  :murvegg: Nå vil jeg ha et lass plussgrader til slik at dette får smeltet, og så får vinteren heller starte på nytt med snødryss. Dette blir det bare rot og beinbrudd av. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (5 minutter siden):

Regn burde ikke ha noe med minusgrader å gjøre :riste: 

Så enig. 

Var hvitt og fint med et par cm snø i går ettermiddag, men sent på kvelden snudde det fra minus til pluss og det regnet godt. Så kom minusgradene igjen i morges... Flott det... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom snøen i natt, jeg satser på at den har kommet for å bli. Da jeg kikket ut av vinduet i 2-tiden var den helt uberørt, jeg fikk jo lyst til å kle på meg og gå ut bare for å få sette de aller første sporene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...