Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:spise:

Lunsjtid, dag tre med lunsj på ute-bordene på jobb. :sol: Skikkelig sommervær for tida nå jo! Ser det skal gi seg i løpet av morgendagen, da kommer det regn og spetakkel. Men kjenner det er helt greit i grunn, så får man svingt støvsugeren litt kanskje :lur:

Fin tur i frisk luft etter jobb i går, så hjem til enkel middag og avslapning i sola. Deilig! Når gradestokken viser godt over 20 grader i skyggen, da må det bare nytes. Rett og slett :jepp:

I dag venter bysleng og middag med Sauen, blir koselig! :strix: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sol:

For noen dager vi har! :strix: 

Etter ca 7 timer med regn på Himmelspretten, så har det vært strålende sol dagen lang. :daane:

Sosial og fin langhelg, som gikk altfor fort (som vanlig). Allerede halvveis i arbeidsuken her, og klar for familietreff og sosialt kommende helg. Ja til flere langhelger! :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sol:

Etter en "evig" lang og kald vinter er dette ren balsam for sjelen :strix: Sibir-kulde og snø er erstattet med :sol: og glede :hoppendeglad: Og ny langhelg med 5 herlige fridager er perfekt! To dager gjenstår, og de skal nytes på verandaen og sikkert en skogstur eller tre. :jepp:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

:natti: Trøtt fuggel til tjeneste!

Brutalt med tidlige morgener igjen, spesielt når man våkner 20-30 minutter før vekkerklokka... Blir litt kort natt av sånt gitt.

Og ingen røde dager igjen på kalenderen før til jul? :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet om den norske versjonen av Turn it of (Skru det av) fra Book of Mormon er å finne på Youtube?

Har en kollega jeg har fortalt litt til, som dessverre ikke får sett forestillingen selv. Men som flirer godt av det som ble fortalt, og jeg har så lyst til at hun får sett akkurat den sangen! Vi trenger den "terapien" begge to gjennom dagen, å innbille oss at vi bare kan "skru det av" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske at den var det, men dessverre... :sukk:

Dere får gå til anskaffelse av glittervester og begynne å steppe selv (og gjerne legge resultatet ut på youtube... :rulle: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎24‎.‎05‎.‎2018 den 11.10, Daria skrev:

Jeg skulle ønske at den var det, men dessverre... :sukk:

Dere får gå til anskaffelse av glittervester og begynne å steppe selv (og gjerne legge resultatet ut på youtube... :rulle: ).

Glittervester? Steppe? Vi skal bare "skru det av" - trenger ikke ta helt av :ler:

F R E D A G ! ! !

Lunsjen er unnagjort i strålende :sol: og fuggel'n er skikkelig helgeklar!

Skal på jentekveld i kveld, på bryggekanten med god mat og godt selskap. Gleder meg!

Men først gjøre litt på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 25.5.2018 den 14.54, Daria skrev:

Den gamle klassikeren om at grådighet straffer seg...? :fnise: 

Du skal ikke se bort fra det... 

Ble servert brownies på kvelden, etter nydelig mat. Da måtte jeg melde pass til slutt gitt, var ikke plass til en smule til... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ganger er jeg ekstra glad for at jeg har kort vei til jobb, og er så "lat" at jeg tar bilen, i stedet for å sykle/gå. Som for eksempel når bomullsbuksa finner det for godt å spjære ca 20 cm langs innsiden av ene låret. Da har man plutselig ikke så mye alternativ, må hjem og skifte... Har skjedd en gang tidligere med en litt gammel variant av de buksene, så var ikke veldig overrasket. Men er kjipt da! Og det er jo ikke snakk om en liten rift eller hull, neida, halve låret er jo synlig :sukk: I tillegg har jeg oppdaget to små hull på toppen jeg har på meg også, så mistenker at dagens antrekk går i søpla i stedet for vaskemaskinen. En aldri så liten påminnelse om at jeg bør/må få ryddet godt i klesskapet. Kaos hersker!

:kaffekopp:

Halvannen time igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi på shopping lørdag, sa du? Du vet Skravla og jeg pleier å være en god innflytelse... :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Daria skrev:

Skal vi på shopping lørdag, sa du? Du vet Skravla og jeg pleier å være en god innflytelse... :nigo: 

Jeg har da ikke nevnt noe om shopping? :klo: 
Man har da reserveeksemplarer av akkurat samme buksa hjemme :nigo:

Og nå har da både en viss cardigan, samt et par sko vist seg å være solide bomkjøp, så hvor god den innflytelsen eventuelt er, er jeg litt usikker på :vetikke:

7 timer siden, Skravla skrev:

Shopping har funket før... :shoppe:

Hmmm....
Gjenstår å se! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomkjøp kan ikke vi lastes for.... det er det dette med "fri vilje" kommer inn i bildet. Vi bare rettleder på veien. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bomkjøpet har ingenting med innflytelsen å gjøre, dere bare rettleder til solid pengebruk? :idesmil:

Eureka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pusher prøving av ting, men vi kjenner jo ikke garderoben og behovene så der er det helt deg som bestemmer..... Men coaching er vi gode på. :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi veileder, oppmuntrer og kommer med entusiastiske tilrop, men legger oss selvfølgelig ikke i den endelige avgjørelsen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...