Gå til innhold

Stay on these roads

Roadrunner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:vinke:

Har visst vært dårlig på sånn dagbok og KG-greier i ferien… :sjenert: Men jeg lever og er innom her av og til! Snart halvveis i siste ferieuke, og har hatt en veldig fin ferie som har gått altfor fort. :sukk:Lang biltur med god venninne, sløve dager hjemme, litt trening, lunsj i byen, kveldskonsert og skravlings, et par turer i Dyreparken med store og små, og så venter litt mer sosialt i morgen og torsdag. Ikke helt klar for hverdag igjen, men det skal vel egentlig bli godt også. Litt rutine igjen… :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvferdig kake står i kjøleskapet, oppvaskmaskinen jobber, og snart skal støvsugeren og støvkosten jobbe litt. Så skal fuggel’n en tur i dusjen, før det venter bursdagsselskap for nevø i ettermiddag. Blir koselig! Hjem igjen i kveld, fullføre kaken og gjøre klart for besøk i morgen. Morgendagens sosiale sammenkomst var egentlig satt opp i desember, men måtte utsettes et par ganger. Endelig får vi gjennomført! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (42 minutter siden):

snart skal støvsugeren og støvkosten jobbe litt.

Og hodet mitt var umiddelbart her :fnise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (15 minutter siden):

Og hodet mitt var umiddelbart her :fnise: 

:ler:

Så litt slitsomt ut... Og hva skjer videre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (12 minutter siden):

Youtube har svaret - men det er jo en moral her... :fnise: 

Det aner meg :fnise:

Jeg har ingen magiske evner, så her jobbes det på gamlemåten. Men nå tror jeg det får være nok for i dag, på tide å finne dusjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finfine dager denne uken! Klemmer og kvalitetstid med familie, en lang og fin kveld med gode venner og ellers mye avslapning og “lading”. Nå er det faktisk bare en dag igjen før vekkerklokka ringer, og det er jeg ikke helt klar for kjenner jeg. Selv om det på mange blir godt med hverdag og rutiner igjen, så er jeg ikke helt klar for å gi slipp på feriefølelsen…. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sommer overveier jeg å bli lærer… :opplyser:

Og hver høstferie, juleferie, påskeferie, planleggingsdag, vinterferie… 

:fnise:

Men tror ikke jeg er spesielt godt egnet altså… Voksenopplæringen kanskje? (Er jo i stor grad det jeg gjør på jobb….). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IT-lærer? IT-ansvarlig hos oss kom fra det private næringslivet etter mange år fordi han ville ha mer ordnet fritid og litt mindre stress... Men jeg ville heller godt for tenåringer enn voksenopplæring - de har faktisk ofte større forståelse for at de ikke kan og skjønner alt enn enkelte av voksenelevene har. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, det var nok bare en fleip. Jeg har ingen drømmer eller ambisjoner om å gå over til læreryrket, de eneste gangene det frister er feriemessig… Undervisningsmessig er jeg akterutseilt deluxe, der er hovedfokus programmering og emner jeg ikke har sjanse på. Så jeg har det nok best der jeg er, eventuelt får jeg gjøre som jeg har tenkt å ta en helt annen retning om muligheten byr seg (og jeg finner ut hva jeg vil…)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo aldri for sent å gjøre noe nytt - min eldste medstudent på bibliotekarstudiet var over 50. Et annet spørsmål er jo i hvor stor grad gresset på den andre siden i praksis egentlig er grønnere og om det er verdt det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (2 minutter siden):

Det er jo aldri for sent å gjøre noe nytt - min eldste medstudent på bibliotekarstudiet var over 50. Et annet spørsmål er jo i hvor stor grad gresset på den andre siden i praksis egentlig er grønnere og om det er verdt det...

Nettopp! Skal se at det hjalp en hel del å bare bytte arbeidsgiver og få litt nye inntrykk….

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke nødvendigvis så store endringer som trengs - bare det å få inn en ny kollega kan endre mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (19 timer siden):

Det er jo aldri for sent å gjøre noe nytt

Signerer denne.

Hilsen "Gjørnoenyttetterfyltefemti"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (10 minutter siden):

Signerer denne.

Hilsen "Gjørnoenyttetterfyltefemti"

Du glemte en E...

Hilsen "Gjørnoenytteetterfyltefemti"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...