Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

:vinke:

Lite å melde om fra denne kanten, og prøver å unngå å klage for mye :sjenert: Så da blir jeg heller litt stille. 
Men i morgen er det tid for legetime, og selv om jeg ikke tror på mirakler, så er det nå et lite håp der i det minste. Har et par ting jeg skal ta opp, og krysser fingrene for at det kan gå min vei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"Glemte" å ta smertestillende i går kveld. Det vi si at jeg delvis glemte det, men da jeg kom på det etter at senga var inntatt, så tenkte jeg at det sikkert går fint og at det kan være en grei forberedelse til legetime og faktisk kjenne etter hvordan status er nå. Det ble en heller oppstykket natt med dårlig søvn... :sukk:Men grei lærdom, og symptomer som kan nevnes for legen i ettermiddag. Ikke for det, vet ikke helt hva legen kan gjøre, så forventningene er moderate. 

Rolig ettermiddag i går, ble enkel middag og litt småpusling hjemme. Ellers avslapning og surr. 

Hvordan går det med gjestene her da? Alles gut? 

:kaffekopp: er servert! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leger har ofte et triks eller to i ermet (eller hvis de er nevrologer - sikkerhetsnåler og stemmegaffel...), det viser seg at de lærer et og annet alle disse årene de utdanner seg. Med mindre han er av den gamle, bibelske skole - om et lem plager deg, kapp det av... 🔪 Men jeg er ikke ukjent med tålmodighet og frustrasjon...

Nokså rolig her også for tiden, ukas eneste plan er unnagjort. Uten at jeg mener å si at jeg skal sløve bort resten av uka - noe skal man vel finne på, og enkelte ting burde man jo...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (8 minutter siden):

Hadde legen noen mirakelkur til deg? :klem:

Vi begynner med røntgen, og tar det derfra (og full utgreiing ligger på PM...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjemmekontor i dag, etter noen dager med skikkelig krøllete knær. Når ettermiddagene kun består i sofa med ispose eller smertestillende, da er det på tide å roe ned litt. Så i dag har jeg hatt kontor fra sofaen, med beina høyt og pc-en på fanget. Innimellom litt ispose, og et par små pauser med litt treningsøvelser. Og knærne takker meg! Ikke så hovent, ikke så stivt og ikke så vondt. Dette gjorde godt! Har fått gjort unna endel epost og ting som er kjekt å sitte mer konsentrert med på hjemmekontor, så godt fornøyd med arbeidsdagen også. 

Og så er det fredag! :strix:

Mine kjære foreldre kommer på et lite middagsbesøk i ettermiddag, for å hjelpe meg med å få opp bordplata til utebordet (klarer den selv om jeg må, men er veldig godt å få litt hjelp i disse tider). Ellers ingen planer for helgen, kanskje trene litt og ellers slappe av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MarianneE skrev (56 minutter siden):

Til tross for vondter og hovne knær så ønsker jeg deg en god helg :hjertesmil:

Tusen takk, @MarianneE! En riktig god helg ønskes deg også 🌷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Over ei uke siden sist jeg var innom her - det er jo under en hver kritikk... :sjenert:

Still here! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Jeg burde jo absolutt juble for knær i bedring og medisiner som virker :hoppe: Prøver hardt å ikke overdrive, men har fått gjort litt huslig i dag og fortsetter i morgen. Onsdag er det sosialt og kulturelt og torsdag er det et lite venninnebesøk på planen. Ser ut til å bli en fin uke :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (11 timer siden):

Forsiktig med den hoppingen - det er sikkert ikke bra for knærne :fnise: 

Du sier noe... :sjenert:

Må ha nok knær igjen i ettermiddag til at jeg får svingt støvsugeren og gjort en del i heimen. Fikk gjort litt i går, og har planer om å fortsette den gode trenden i dag. 

:opplyser: Jeg kan gå i trapper uten å tviholde i rekkverket! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fascinerende hva man setter pris på (og legger merke til) av mer dagligdagse aktiviteter når man har blitt fratatt det "selvfølgelige" en stund. Og hvor glad man kan bli i et boks med piller som ser ut til å ha gjort nærmest underverker :pls: Det er ikke smertefritt, men jeg går nå mer uanstrengt enn på mange uker/måneder :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alt man knapt har tenkt over at man gjør - og hvertfall ikke at man bruker krefter og energi på å gjøre det. Men ikke bli for glad i den pilleboksen, det er (bør være) et høyst midlertidig vennskap... :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp: :kaffekopp:

Jeg kunne sovnet gående... To altfor korte netter denne uka, og jeg er ødelagt. Fullstendig vrak! 

Intet hvilehjem på jobb, men håper det roer seg litt etter lunsj... 

Har vært veldig fine kvelder da, med mer sosialt jeg har hatt de siste månedene til sammen. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:plystre:

Du skal ikke se bort fra det... :sjenert:

Gleder meg til en fredagskveld hjemme, og en helg uten de store planene. Trolig treffe bestis i morgen, ellers bare pusle hjemme og sooooove :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...