Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Du får legge turen hit, så kan vi halte våre korte runder sammen :fnise:

Ny og spenstig farge, eller bare en oppfrisking av eksisterende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Daria skrev (9 minutter siden):

Du får legge turen hit, så kan vi halte våre korte runder sammen :fnise:

Ny og spenstig farge, eller bare en oppfrisking av eksisterende?

Ny og spenstig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daria skrev (37 minutter siden):

Mulig vi er litt uenige i definisjonen av spenstig farge... :fnise: 

:ler:

Okei da. Kanskje ikke så spenstig, men liker den godt og tror det blir veldig fint. Og mye enklere med litt fargerike blomster ved inngangen og på verandaen. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skravla skrev (10 timer siden):

Hvem leverer nørkegrå maling? Ligner det på mørk grå? :ler:

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

Fredag! :strix:
Vært litt ukedagsforvirra denne uka, og var helt sikker på at det var onsdag i går. Så da jeg oppdaget (altfor sent) at det var trippel trumf denne uka, så hadde jeg en plan om en liten storhandling i dag. :sjenert: Men i dag er det jo fredag! Og selv om det betyr at torsdagen kom og gikk uten at jeg egentlig merket det, så er det veldig greit med fredag. Meldt masse gråvær i helgen, så jeg skal prøve meg på en liten treningsøkt og ellers blir det vel mest hjemme- og inneaktivitet tenker jeg. 

Fikk booket om fysio-timen fra torsdag kommende uke til tirsdag morgen, så da håper jeg han kan ta en titt på høyre kne denne gangen. Jeg er så oppgitt og lei nå at det halve kan være lei. Føler virkelig med dere som går med smerter/fysiske utfordringer over lengre tid, for dette er kjipe greier! 

Men, før helg må det gjøres litt mer jobb, og så får jeg se om jeg klarer å snike meg ut litt før tida i dag. Hadde vært luksus! Ikke fordi jeg skal noe spesielt, bare fordi jeg kan... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jeg finne fram Portveien-sangen igjen? :fnise: 

Kjekt å få framskyndet timen - å halte rundt og vente er jo det mest frustrerende av alt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fremdeles fredag! :opplyser: Tror jeg har fått oversikt nå... Varer vel helt til mandag/tirsdag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (21 minutter siden):

Det er fremdeles fredag! :opplyser: Tror jeg har fått oversikt nå... Varer vel helt til mandag/tirsdag :ler:

Neida, den varer til...vel, mandag om en uke. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oversikten... Fredagene pleier å være skrekkelige korte, spesielt etter arbeidstid :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merker ikke så stor forskjell på dagene jeg. Spesielt ikke nå når koronaen setter en stopper for det meste av aktiviteter. Hender jeg må se på telefonen for å vite dag og dato :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjent ut :ler: Jeg holder noenlunde kontroll på tirsdagene, da har jeg fysiotime, men det hender jeg blir overrasket når jeg finner Morgenbladet på dørstokken -Å, er det fredag i dag? Ja da, så... :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cata skrev (2 timer siden):

Uhm, hvem er haren nå om jeg tør spørre? (Har sett på kartet...) 

Skilpadda tok smertestillende i går kveld, sov en litt kort men ganske god natt og dristet seg til en liten spinningøkt i fomiddag. :jepp: Jevnt tråkk uten for tung belastning eller de store sprellene gikk ganske så fint, så da ble det noen kilometer da :nigo:

Og det beste av alt? Høyrekneet er på sitt beste denne uken! Fremdeles hovent og et godt stykke unna slik det var FØR det krøllet seg, men merkbar bedring. Og DET liker vi! :strix:

Endret av Roadrunner
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vel ikke akkurat legge inn noen kjørekilometer så det blir smått i dag også, men får prøve å legge inn noen meter før jeg starter hjemover igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...