Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Full overhaling, altså - og hvilken date er det du ikke har fortalt oss om...? :lur: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Full overhaling, altså - og hvilken date er det du ikke har fortalt oss om...? :lur: 

Ingen date, bare egenpleie og høyst nødvendig vedlikehold. 

Hilsen flokete gråpus...

Skrevet

*tror det jeg vil*

:fnise: 

Skrevet
Daria skrev (20 minutter siden):

*tror det jeg vil*

I know... :rolleyes:

Skrevet
Roadrunner skrev (3 minutter siden):

I know... :rolleyes:

Aherrrm.... :engel:

Skrevet

Man har som kjent ikke mer moro enn den man dikter opp selv :fnise: 

Skrevet

*tror også det jeg vil* :nigo:

Skrevet

Hun dro på spa og stillheten senker seg - jeg ser selvfølgelig dette som et tegn på at daten var vellykket :nigo: 

Skrevet
Daria skrev (2 minutter siden):

Hun dro på spa og stillheten senker seg - jeg ser selvfølgelig dette som et tegn på at daten var vellykket :nigo: 

Spa, middag og så...sove. 

Skrevet

@Roadrunner , her for en tid siden snakket vi litt om treningsapper (da Endomondo ble lagt ned). Etter tips fra en venninne prøver jeg nå PAI health appen. Det er mer aktivitetsapp enn treningsapp men tenkte jeg kunne gi den en sjanse likevel. 

Skrevet (endret)
Cata skrev (4 timer siden):

@Roadrunner , her for en tid siden snakket vi litt om treningsapper (da Endomondo ble lagt ned). Etter tips fra en venninne prøver jeg nå PAI health appen. Det er mer aktivitetsapp enn treningsapp men tenkte jeg kunne gi den en sjanse likevel. 

Takk for tips! Jeg bruker fremdeles Map My Fitness fra Under Armour (samme som hadde Endomondo), og er veldig fornøyd. Har stort sett samme funksjonalitet som Endomondo for mitt bruk, og har sågar fått ei venninne som også bruker den så vi kan motivere hverandre litt. Men gi gjerne en lyd når du har testet den litt - alltid kjekt å ha alternativer :jepp:

Endret av Roadrunner
Skrevet

:flagg: Gratulerer med dagen! :flagg:

Stille og rolig nasjonaldag her. I morgen er det 7 måneder siden venstre kne slo krøll på seg, og vi "feirer" med en hovent høyrekne. :murvegg: Skjønner ingenting jeg! Oppgitt er bare fornavnet! Men prøver å ise ned hevelsen litt og satser på at det går bort like fort som det kom. 

Skrevet

Kneet ville også ha is på 17. mai...?

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Kneet ville også ha is på 17. mai...?

Ser sånn ut! Det har fått en god runde is i dag (og i går), og nå blir det utpakking og sofaen resten av kvelden. Godt å være vel hjemme igjen! Borte bra, men hjemme best :jepp:

Skrevet

Egen sofa skal ikke undervurderes...

Skrevet

Kofferten er tom, vaskemaskinen jobber og jeg har inntatt sofaen. På tide å gi knærne litt tid i "høyden" igjen. 

Tre netter borte er mer jeg jeg har hatt på lenge. Veldig koselig og VELDIG godt å være hjemme igjen! Ikke helt klar for jobb i morgen men godt det er en ekstra fridag neste helg også. :jepp: Andre pinsedag er siste røde dag før første juledag.... 

Skrevet

:vinke:

Mandag på en tirsdag, nok ei interessant uke med andre ord. Arbeidsdagen har gått jevnt og trutt så langt, og knærne henger nogen lunde i hop. Merker mindre til venstre kneet, mens høyrekneet er litt hovent, stivt og litt "rart". Men krysser fingrene for at det bedrer seg i løpet av få dager. Tenkte meg en tur på "spinning" (les: rolig sykling med jevn belastning) i ettermiddag, for å se om jeg kan myke det opp litt. 

Skrevet

Når jeg ser på hvordan avataren din bøyer beina, begynner jeg jo å skjønner hvorfor de knærne dine ikke har det helt bra :fnise: Og når du skrev om mandag på en tirsdag, slo det meg at sånn er det neste uke også - og at jeg tidligere i dag avtalte et møte på den faktiske mandagen. Ikke at jeg skiller så voldsomt på fridag og hverdag for tiden, men det kan jo være veilederen jeg skal møte gjør det...

Skrevet
Daria skrev (22 timer siden):

Når jeg ser på hvordan avataren din bøyer beina, begynner jeg jo å skjønner hvorfor de knærne dine ikke har det helt bra :fnise: Og når du skrev om mandag på en tirsdag, slo det meg at sånn er det neste uke også - og at jeg tidligere i dag avtalte et møte på den faktiske mandagen. Ikke at jeg skiller så voldsomt på fridag og hverdag for tiden, men det kan jo være veilederen jeg skal møte gjør det...

Skrevet

Jeg har gått EN kilometer :opplyser: Så kleint stod det ikke til med venstrekneet en gang :sukk:Men får ta det skritt for skritt og meter for meter...

På den positive siden: Malerne er endelig i gang! :bolledeig:Oppdateringer på snap så fort muligheten er der :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...