Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet
Sauen Shaun skrev (42 minutter siden):

Selvsagt er jeg takknemlig for at dere løser problemer som ikke eksisterer :jepp:  Dere er jo bare den beste gjengen :rodmer:

:5:

Veldig glad du forstår sånn innerst inne. Håper det blir en fin fredag på tur, og ei finfin helg forut! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å løse problemer som ikke finnes vil jo i praksis si at man konstruerer nye problemer - litt usikker på om det egentlig er noe man kan forvente takknemlighet for :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (8 minutter siden):

Å løse problemer som ikke finnes vil jo i praksis si at man konstruerer nye problemer - litt usikker på om det egentlig er noe man kan forvente takknemlighet for :fnise: 

Men helt ikke-eksisterende er jo problemet ikke? En Nest (eller ny klokkeradio) vil gi en hyggeligere vekking av Sauen, som uansett ser ut til å måtte vekkes for å få vekket Eselet. Så at Sauen sier at det ikke er hun som må vekkes men Eselet, så er jo det en sannhet med modifikasjoner... :opplyser:

Skrevet

Du satser på en rotur som dagens trening? :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (3 minutter siden):

Du satser på en rotur som dagens trening? :fnise: 

Jeg ser at det finnes flere gode alternativer til trening :plystre:

Skrevet

🚣‍♂️ Jeg visste ikke at jordgjøken var en sjøfugl, men naturen er jo tilpasningsdyktig :fnise: 

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

🚣‍♂️ Jeg visste ikke at jordgjøken var en sjøfugl, men naturen er jo tilpasningsdyktig :fnise: 

Nød lærer naken kvinne... ehhh... jordgjøk å... ehh..... ro :fnise:

Skrevet

:skratte: Humrer og ler, og er glad eselet akkurat nå er ute av bilen en tur .  Ikke alt han trenger å vite :ler:

Skrevet

:sjenert: 

Mistenker at en av tingene han ikke trenger å vite er at han er et esel? :fnise:

Skrevet
Roadrunner skrev (2 timer siden):

:sjenert: 

Mistenker at en av tingene han ikke trenger å vite er at han er et esel? :fnise:

Du er jammen god til å gjette :skratte:

Skrevet
Roadrunner skrev (6 timer siden):

Så at Sauen sier at det ikke er hun som må vekkes men Eselet, så er jo det en sannhet med modifikasjoner... :opplyser:

Akkuratnettoppja, det var min logikk også. Kan du skjønne at jeg ble sablet ned da jeg var inne på det sporet? :vetikke:

Skrevet
Cata skrev (18 minutter siden):

Akkuratnettoppja, det var min logikk også. Kan du skjønne at jeg ble sablet ned da jeg var inne på det sporet? :vetikke:

Skjønte ingenting av det jeg. For meg var jo svaret ditt klinkende klart!  :opplyser:

Skrevet
Roadrunner skrev (8 timer siden):

Men helt ikke-eksisterende er jo problemet ikke? En Nest (eller ny klokkeradio) vil gi en hyggeligere vekking av Sauen, som uansett ser ut til å måtte vekkes for å få vekket Eselet. Så at Sauen sier at det ikke er hun som må vekkes men Eselet, så er jo det en sannhet med modifikasjoner... :opplyser:

Jammen... :sukk: Hvis Nest skal vekke meg, så vil jo det si at jeg har bytta ut eselet med Nest, og da trenger jeg ikke vekking... 

Skrevet

Du trenger vel strengt tatt ikke vekking uansett - det er da eselet som må opp...?

Skrevet
Daria skrev (5 minutter siden):

Du trenger vel strengt tatt ikke vekking uansett - det er da eselet som må opp...?

Jah, nemlig. Når Nest vekker Esel slipper Kaputtradio å vekke bare Sau som så må vekke Esel, og om mot formodning Sau må vekke Esel likevel, som i det tilfellet ikke er noen endring fra eksisterende prosedyre, så vil i det minste ikke Kaputtradio skremme Sau halvt i hjel - altså Sau vinner uansett. 

Det var da klart som nypussede vinduer. :klo: 

• Liker 2
Skrevet
Cata skrev (1 time siden):

Jah, nemlig. Når Nest vekker Esel slipper Kaputtradio å vekke bare Sau som så må vekke Esel, og om mot formodning Sau må vekke Esel likevel, som i det tilfellet ikke er noen endring fra eksisterende prosedyre, så vil i det minste ikke Kaputtradio skremme Sau halvt i hjel - altså Sau vinner uansett. 

Det var da klart som nypussede vinduer. :klo: 

Klart som blekk spør du meg :opplyser:

Mer interessant at vi snakker om Sau og Esel som den største selvfølgelighet, som det mest naturlige som finnes :fnise: 

*ser for meg en ullen sau som må vekke et komatøst esel på daglig basis* 

:ler:

Skrevet
Roadrunner skrev (2 minutter siden):

*ser for meg en ullen sau som må vekke et komatøst esel på daglig basis* 

Jau, det blir noen småartige bilder i hodet av nickene her. :ler: 

Skrevet

Dere altså... :skratte: :skratte: :skratte: 

Kan vi ikke bare konkludere med at sau ikke vil ha Nest? Sauen er ikke noe glad i duppedingser... :ler:  

Skrevet
Sauen Shaun skrev (15 minutter siden):

Kan vi ikke bare konkludere med at sau ikke vil ha Nest?

Konkludere? Vi? @Roadrunner , skjønner du hva @Sauen Shaun snakker om nå? :klo:  Det er jo forviklingene før konklusjonen som er morsomme. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...