Gå til innhold

Stay on these roads


Roadrunner

Anbefalte innlegg

Takk for påminnelse om vaskemaskin! Bedre sent enn aldri... :sjenert:

Har utført litt utendørsarbeid i dag, og nå slappes det av i solveggen. Nyydelig søndagsvær! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Roadrunner skrev (13 minutter siden):

Takk for påminnelse om vaskemaskin! Bedre sent enn aldri... :sjenert:

"Hey Cata...?"

Funker visst det også - til og med from a distance :fnise:  . 

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (56 minutter siden):

"Hey Cata...?"

Funker visst det også - til og med from a distance :fnise:  . 

Hvem trenger Google når man har Cata? 

:fnise:

God tørk, så snart kan sengetøyet legges på senga igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tørkes arbeidsklær - inne. Min lille elektroniske venn snakker nå med Sonos også. De er ikke supersmarte sammen, men den kan i det minste skru opp og ned volum. *alltids noe *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

God mandagsmorgen! 
Arbeidsuka er i gang, og fuggel'n trygt installert på kontoret. Hjemme er utearealene ryddet for alt løsøre, slik at det er enkelt å få vasket vegger og takutstikk før maleren skal i gang. Om værgudene fortsetter den gode trenden, så er kanskje huset malt i løpet av neste uke!? Det hadde vært deilig det! 

Nydelig å legge seg i soltørket sengetøy i går kveld, føler jeg alltid sover litt bedre første natta med rent sengetøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det kjapp brødmat til middag, før jeg møtte venninne til labbetur. I dag var planen en liten gåtur etter jobb, men ingen ville være med. Og så kom det plutselig en grillmiddag-invitasjon seilende fra mine foreldre så beleilig :nigo: Ikke har jeg lyst på middagen som bør lages hjemme, og ikke har jeg lyst til å lage mat. Passet fint dette :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daria skrev (4 timer siden):

Mat man slipper å lage selv er alltid en god ting :jepp: 

Nydelig middag spist og rester trygt plassert i kjøleskapet :nigo: Finfin løsning på tirsdagen! Legg til et par gode klemmer og en fin skravlings, så er fuggel'n godt fornøyd med dagen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg endte med en ganske stusselig kyllingposesuppe til middag og kjenner misunnelsen blomstre... Dessuten er jeg sulten, men det er litt sent å tenke på det nå :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp:

En tur på bortekontor i går (det er sannelig ikke så ofte i disse tider!) og vipps var uka litt mer oppstykket og vi ser fredagen komme snikende :nigo: Rart hvordan man alltid er klar for helg... :jepp:

Fin tur i går, mye kjøring og trivelig å møte nye folk på nytt sted. Og var hjemme i høvelig tid, noe som kom som en hyggelig overraskelse siden jeg var forberedt på en ganske lang dag og sen hjemkomst. 

Kne er endelig i bedring igjen (etter tilbakeslaget for to uker siden), og jeg prøver å være snill med det og gjøre noe riktig for en gangs skyld. Nå VIL jeg komme i mål med denne galskapen. Fremdeles et godt stykke igjen til "kjempeform", men tar en dag av gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der elektroniske duppedingsene du og Cata har, er ihvertfall ikke noe for meg. Holder å oppdra Eselet og en robotstøvsuger 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sauen Shaun skrev (Akkurat nå):

De der elektroniske duppedingsene du og Cata har, er ihvertfall ikke noe for meg. Holder å oppdra Eselet og en robotstøvsuger 😂😂

Hvis du bytter ut Eselet med en Nest Mini, så kanskje du slipper så mye oppdragelse? :fnise: Og Mini-en kan hjelpe deg med støvsugeren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (Akkurat nå):

Hvis du bytter ut Eselet med en Nest Mini, så kanskje du slipper så mye oppdragelse? :fnise: Og Mini-en kan hjelpe deg med støvsugeren....

Veeel, hvis jeg skal bytte ut Eselet med en Nest blir jeg hjemløs. Og da trenger jeg strengt tatt ikke noen Nest... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sauen Shaun skrev (18 minutter siden):

Veeel, hvis jeg skal bytte ut Eselet med en Nest blir jeg hjemløs. Og da trenger jeg strengt tatt ikke noen Nest... :fnise:

En aldri så liten utfordring - jeg ser den... Men du hadde hatt en Nest da :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detaljer, detaljer... :fnise: *biter i meg en hel skare vitser om teknologiens fordeler og ulemper* Jeg har en helt uautomatisk feiekost, den holder hybelkaninfarmen noenlunde under kontroll 🐰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roadrunner skrev (6 timer siden):

En aldri så liten utfordring - jeg ser den... Men du hadde hatt en Nest da :nigo:

Jeg hadde jo hatt en Nest ja... En Nest jeg aldri har ønsket meg... :skratte: 

Daria skrev (5 timer siden):

Detaljer, detaljer... :fnise: *biter i meg en hel skare vitser om teknologiens fordeler og ulemper* Jeg har en helt uautomatisk feiekost, den holder hybelkaninfarmen noenlunde under kontroll 🐰

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Roadrunner skrev (13 timer siden):

Hvis du bytter ut Eselet med en Nest Mini, så kanskje du slipper så mye oppdragelse? :fnise: Og Mini-en kan hjelpe deg med støvsugeren....

Dessuten kan du styre når Nest skal vekke deg. :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cata skrev (9 timer siden):

Dessuten kan du styre når Nest skal vekke deg. :nigo: 

Men det er da ikke jeg som trenger vekking. Det er eselet som trenger det... :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Men vi er veldig gode på sånt! Løse de utfordringene som egentlig ikke eksisterer!
Hadde satt pris på litt takknemlighet... :ler: 

Men greit, jeg skal la det gå, siden det er  F R E D A G ! ! ! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt er jeg takknemlig for at dere løser problemer som ikke eksisterer :jepp:  Dere er jo bare den beste gjengen :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...