Gå til innhold

Stay on these roads

Fremhevede innlegg

Skrevet

Du lytter alltid til kroppen, tar alle signaler og har aldri gått på en smell hverken av iver eller trass, nei? Sæærlig... :ler: Den beste formaningen kom fra gamle fysio - Du skal ikke holde på for lenge med disse - det er øvelser som koker hjernen. Jeg får jo på ingen måte bilder i hodet av sånt :fnise: Utfordringen når man driver med opptrening er at man skal jo helst presse seg litt - det er det som gir framgang - uten å presse for mye, og man vet ikke nødvendigvis hva for mye er før det er for sent...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke hva du snakker om :sjenert:

Skrevet

Du har litt tungt for det i dag? :fnise: 

Skrevet

Det er fordel med spinningsykkel - der er lite hjernekok. Litt hjernekok når smerter og stivhet herjer for da trengs mer fokus. Mens økta i dag gikk mer på autopilot, bare med mye mindre stående tråkk enn vanlig. 

Skrevet

Jeg varmer gjerne opp på sykkel hos fysio - det krever såpass lite av hjernen at tanken har slått meg at det burde kunne kombineres med boklesing...

Skrevet

Har trimsykkel i vinterstua jeg... Den er veldig fin å tørke strechlaken på... :sjenert:

Daria skrev (9 timer siden):

Du har litt tungt for det i dag? :fnise: 

Hva? Jeg? :klo:

Skrevet

F R E D A G ! ! !

(Hvis det skulle være noen tvil...)

Skrevet

Jeg. Er. Så. Klar. For. Helg! ! ! 

:pls:

19 minutter igjen...

Skrevet

Jeg er så klar for besøk :hoppe: 

Skrevet (endret)

Koselig besøk hos Sauen på fredag :hoppe:

Lørdagen var den opprinnelige planen spinning, men det utgikk jo elegant med ny nedstengning. :sukk: Med håndverkere hengende rundt husveggene (og vinduene), ble det en kjapp evakuering til mine foreldre med rusletur og nydelig grillmiddag i de traktene. Hjem igjen på kvelden, og landet i nyvasket sengetøy. 

Søndag ble det en liten rusletur i nærområdet, før rolige timer på solsenga. Ikke så mye action, og rundet av søndagen med å få sett Friends - The reunion. Koselig gjensyn! 

Endret av Roadrunner
Skrevet

Du klarte å styre unna alle esel-hentydninger? :fnise: 

Skrevet

Nynnet litt på Donkeyboy - teller det? :fnise:

Esel-hentydningene lå i lufta, i de periodene eselet ikke var i rommet :lur: 
Ellers klarte jeg å oppføre meg ganske bra, håper jeg...? 

Skrevet
Roadrunner skrev (2 minutter siden):

Nynnet litt på Donkeyboy - teller det? :fnise:

Subtilt - jeg liker sånt :rulle: 

Skrevet
Daria skrev (Akkurat nå):

Subtilt - jeg liker sånt :rulle: 

:nigo:

Skrevet

Det gikk veldig bra fredag :nigo: Eselet er fremdeles lykkelig uvitende om navnet sitt. :ler:

Og eselet er forøvrig positiv til en venninnetur med innlagt teaterbesøk til høsten. Jeg kjenner at det er på tide å samle gjengen, uten menn, snart nå... :nigo:

Skrevet

Jeg aner en gryende planlegging? :lur: 

Skrevet
Daria skrev (4 timer siden):

Jeg aner en gryende planlegging? :lur: 

Henger meg ihvertfall på hvis det blir planlagt noe jeg kan være med på. 😊

Skrevet

:kaffekopp:

Endelig fredag! :strix: Må innrømme at det har vært ei ganske tung uke denne uka, med mye stivhet og smerter i knærne. Er SÅ lei! Så jeg har fått ringt legekontoret og har time på tirsdag. Må se om jeg kan få noe som demper smertene litt om ikke annet, savner ei god natts søvn. Savner labbetur og myke skogsstier også, men det er en utopi for øyeblikket. En dag av gangen! :sukk:Har også fått anbefalt en osteopat, så det er kanskje på tide å prøve noe annet enn den faste fysio-en. 

Ellers? Ingen store planer for helgen, skal pusle hjemme og ha en rolig kveld i kveld. :veslejenta:

Skrevet

Voltaren-mirakelet lar vente på seg?

Skrevet
Daria skrev (1 time siden):

Voltaren-mirakelet lar vente på seg?

Voltaren gav absolutt lindring, men en ukes kur gir bare lindring ei ukes tid... Trenger for så vidt ingen ny kur, men om jeg kunne fått noen så jeg kunne tatt en på kvelden til leggetid, sammen med en smertestillende, så tror jeg det hadde hjulpet på nattesøvnen om ikke annet. Men får se hva doktoren sier til tirsdag. Frem til da får jeg grave i "arkivet" og se hva jeg kan finne :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...