jolie Skrevet 5. januar 2004 #141 Del Skrevet 5. januar 2004 Åååh! Gratulerer med en liten Seb i magen! Går det an å se kjønn så tidlig altså? Cool - da vet jeg hva jeg skal, thihi Tenk.. sjuogenhalv centimeter. Tenk hvor liten tommelen er da! Søtt søtt søtt! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 5. januar 2004 Forfatter #142 Del Skrevet 5. januar 2004 Hihi, jeg vet... Storebror heter Fabian, og blir ofte kalt for "Fabbis", derfor er det litt søtt at det kommer en liten "Sebbis". Ser for meg en liten lyshåret pode, med lubne legger som driver og fotfølger storebror.. :D Jeg tror vi var litt heldige som fikk se kjønn så tidlig, turte nesten ikke håpe på at det gikk, men det gjorde visst det. Var ikke store tuten akkurat, men en liten tut var det.. og så var han snill og ikke gjemte den for mamma og pappa.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 5. januar 2004 #143 Del Skrevet 5. januar 2004 Gratulerer med en liten gutt i magen - og at alt står bra til. Det er bare helt herlig å se at det er liv der inne! Jeg var også på UL i dag, men vi har valgt å ikke vite kjønnet på barnet. Men h*n lå også og suttet på totten og strekte på bena. Kaktus 18+3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #144 Del Skrevet 6. januar 2004 12+6 I dag brukte jeg 45 minutter på jobb.. :o (bruker vanligvis 7-8 min) Glad jeg ikke står i kø hver dag, er ikke utstyrt med verdens beste tålmodighet.. Litt vanskelig å konse om jobben, sitter mest og tenker på lille Sebastian i magen min.. Glemte å fortelle at jeg kjøpte litt gutte-aktig babytøy i går.. hihi *jobbe igjen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 6. januar 2004 Forfatter #145 Del Skrevet 6. januar 2004 Nå kom endelig ultralydbildene av lille Sebbisen frem på Snart mamma.. Her er linken: http://www.snartmamma.com/plassen/showthre...10&pagenumber=3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siam Skrevet 6. januar 2004 #146 Del Skrevet 6. januar 2004 Hei. Så koselig med guttebaby, da! Morsomt å lese om deg, blir så glad på dine vegne. Gøy at ting går bra! Godt nyttår forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #147 Del Skrevet 7. januar 2004 13 uker... :D Begynner å få mage nå asså, er ikke bare jeg som ser det.. Har på meg et skjørt i dag som sitter litt stramt over hofter og mage, og da syns kulen skikkelig godt.. Kult.. :enig_animasjon: Har tittet litt på mammatøy, men syns det er mye stygt.. :-? Har kjøpt meg en mammabukse, en mammagenser og en mammaskjorte, får kjøpe mer når det kommer nye ting i butikkene. Har dessuten arvet litt mammatøy av tanten min. Med Fabian tok det kjempelang tid før jeg fikk mage, men denne gangen går det kjappere. Er visst vanlig at man får mage fortere andre gangen.. Om noen måneder nå så kan jeg ikke bli kvitt magen fort nok.. Hihi, jeg har lagt ultralydbildet av Sebastian på skrivebordet på PC'n, så jeg er stadig bortom og titter... Lille vennen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #148 Del Skrevet 7. januar 2004 Hadde egentlig tenkt å sutre litt over at det var så få hilsener i dagboken min om dagen, men så så jeg over, og det var jo ikke så få likevel.. :oops: Bare jeg som føler det sånn fordi jeg kjeder meg på jobb og sitter og glaner på KG hele dagen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. januar 2004 #149 Del Skrevet 7. januar 2004 Beklager!! Jeg har vært litt egoist noen dager :oops: Nå er jeg sykemeldt og da er jeg hjemme og kan besøke dagbøker Mannen har fått ny pc så det er jo komplett umulig å komme til hjemmefra ellers Så fint bilde da :D Kunne jo godt se hodet og kroppen. Så koselig!! Sebastian er et veldig fint navn. Det står på min liste også faktisk Har jo snakket om navn siden vi begynte å prøve Har sluttet med det nå da, men.. Får vente å se en stund til.. :blunke: Takk for masse støtte i dagboken min! Det hjalp en liten deppa sjel masse :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 7. januar 2004 Forfatter #150 Del Skrevet 7. januar 2004 Jippi! Innlegg i dagboken..!! Også skryt av lille vidunderet mitt attpåtil.. *lett å glede i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 8. januar 2004 Forfatter #151 Del Skrevet 8. januar 2004 13+1.. Har begynt på min 14 uke.. :D Måtte bytte avatar litt... Cameron-baben får være på display en stund.. Er så dårlig på å forminske bilder og sånn, så utvalget begrenser seg litt, ellers kunne jeg jo hatt ul-bildet av lille Sebastian, eller av storebror.. jaja.. I går var vi på besøk i den leiligheten vi skal leie for å se over hva vi skal ha med oss bortsett fra klær og toalettsaker, og det er gudskjelov ikke stort. Brødrister og sengetøy.. Gleder meg til å flytte, hjemme ser det ikke noe koselig ut, alt av pynteting er pakket ned i esker, glissent med bilder på veggene.. :-? Regner med å flytte ut/inn nå i helgen mens Fabian er hos faren min og kona. Leiligheten vi skal bo i nå i tre mnd er ganske koselig, og så er det en myk og deilig sofa med fuske-minkpledd... kommer til å grave meg langt nedi der og titte opp igjen til våren jeg tenker jeg.. "Send meg en melding når huset er ferdig, så kommer jeg", liksom.. Guud, det er såå kjedelig på jobben, det er nesten ingenting å gjøre.. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
havsulen Skrevet 8. januar 2004 #152 Del Skrevet 8. januar 2004 Hei din salamander som sitter og kjeeeeder deg på jobben i dag, med lite å gjøre. Jeg har mye å gjøre jeg, men klarer ikke helt å konsentrere meg. Skal jo på UL og se lille vennen jo - om en time og 18 minutter! Bra du gleder deg til leiligheten, tenk hvordan det blir å flytte til huset, da! Ojojojoj! Har mye å glede oss til dette året, vi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Capricorn~ Skrevet 8. januar 2004 #153 Del Skrevet 8. januar 2004 Takk for koselig hilsen i dagboka mi Jeg har lest litt i din dagbok for en stund siden. Men tror nok jeg må oppdatere meg med di siste sidene. Men får gjøre det en annen dag, for nå må jeg skyndte meg litt så jeg rekker jobben. Og ja, du har nok rett i det at det hjelper litt å kjenne EL. Selv om det ikke har klaffet for oss enda. Håper det klaffer en gang nå i 2004 :D Klem fra ~Capricorn~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jolie Skrevet 9. januar 2004 #154 Del Skrevet 9. januar 2004 Hihi, nå tror jeg hele tiden at du er Lillen Til og med jeg greier å forminske bilder assa. Ikke vanskelig i det hele tatt. You should try it sometime :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #155 Del Skrevet 9. januar 2004 Det er nok ikke så vanskelig, men jeg tror ikke jeg har noe bilderedigerings-program på denne maskinen.. tror jeg da, må innrømme at jeg ikke har leita meg i hjel heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #156 Del Skrevet 9. januar 2004 13+2 og kjenner noen bevegelser fra krypet inninmellom.. Guud, at det er mulig å kjede seg så veldig på jobben da??? :o Titter ofte på det ene bildet jeg har av Fabian som står på pulten min, det er tatt når han var ca ett år, og han var (er) så søøøt.. Jeg gleder meg så veldig til å få en sånn en igjen.. :D Har alltid vært en "sucker" for småunger jeg da, blir helt tussete av unger i 0-2 års alderen, digger dem! Er såklart moro når dem blir større også, syns jo Fabian'en min er verdens beste nå som han har blitt større også såklart, men det er noe eget med sånne småttiser.. Stakkars lille store gutten min har blitt forkjølet han, og så hadde han detti i trappa hos faren sin i går og fått kul i hodet og verandaleppe.. Er så hormonell så jeg kjenner jeg får klump i halsen bare av å skrive det.. I sånne tilfeller får jeg lyst til å bare hive meg i bilen og hente han hjem til mamma'n sin, men jeg kan jo ikke det heller, må jo stole på pappa'n, det er jo tross alt ikke bare min unge (selv om det kjennes sånn ut inni hjertet mitt). Mannen skal kjøre Fabian til faren min etterpå, i lastebil.. :o Vi driver jo og flytter, så han har lånt en lastebil for helgen, så han skal ha med seg en seng tilbake fra pappa, en vi skal ha på gjesterommet i kjelleren på huset. Jeg måtte ringe til han tidligere i dag for å forsikre meg om at han var flink til å kjøre lastebil siden han skal ha med seg det mest dyrebare jeg eier.. Men det gikk visst bra, man er jo tryggere i lastebil enn i vanlig bil.. Føler meg som en skikkelig hønemor mange ganger, selv om jeg ikke føler meg som noen hysterisk mor.. Vet at jeg ikke er det, men jeg er jo så inderlig redd for at noe skal skje med ungen(e) min(e).. Wow, det blir rart.. ungene mine.. gutta mine.. hihi.. :D Blir nok ikke mye å se på nett i helgen, så du må egentlig få ut Lukas før klokka 16 i dag du, Kipa, sånn at jeg får med meg hva som skjer.. I helgen blir det mye flytting og sjauing, håper ryggen holder, kjenner den (dvs bekkenet) har begynt å murre allerede.. :-? Nei, får vel jobbe litt igjen kanskje, dvs late som.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 9. januar 2004 Forfatter #157 Del Skrevet 9. januar 2004 Blir mye skriving her på meg i dag.. jaja, må bare fortelle.. Var hjemom og tok i mot en oppvaskmaskin jeg hadde bestilt på nettet (fabelaktig måte å handle hvitevarer på forresten) og så hørte jeg "I'm on fire" med Bruce Springsteen på radioen på vei tilbake, og kjente at jeg var litt forelska i han faktisk..hm.. hormoner i sving kanskje? De spilte også "Friday I'm in love" med Cure, gjorde meg veldig glad.. tralalalala.. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 9. januar 2004 #158 Del Skrevet 9. januar 2004 Digger når godsanger tilfeldig dukker opp på radio og virkelig lyser opp dagen! Herlig følelse! Takk for koselig hilsen i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 9. januar 2004 #159 Del Skrevet 9. januar 2004 Kjenner du liv allerede? Wow. Jeg sitter her i 19. uke og prøver å se om jeg kan kjenne noe, men er ikke helt sikker gitt... Kanskje det er lettere å gjenkjenne signalene når du har vært borti det før. Godt å høre at du har en fin fredag! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salamandra Skrevet 12. januar 2004 Forfatter #160 Del Skrevet 12. januar 2004 13+5.. Takk for hilsener Tilde og Kaktus, er så koselig når noen legger igjen spor etter seg assa.. Da var vi ferdig installert i den andre leiligheten... :D Jobbet æhh..stumpen av oss hele lørdagen og fikk unna det meste da, bare noen hyller og småting igjen der nå, pluss at jeg holdt på til langt på kveld med å legge på plass våre ting i skuffer og skap der vi bor nå. Hadde så vondt i korsryggen og bekkenet når jeg var ferdig at jeg visste ikke hvor jeg skulle gjøre av meg.. :-? Mannen lagde lasagne til oss på kvelden da, det hjalp litt.. Var gudskjelov litt bedre i går, så jeg var nede i gamle-leiligheten og vasket stekeovnen, kjølsekapet, rommet til Fabian og trappa. Da er det bare resten igjen.. Fabian skal til pappa'n sin i dag og sove over, så da får jeg stikke ned og vaske litt etter jobben. Skal høre om jeg kan få flytte-dag på onsdag så jeg kan få vasket alt ferdig før overtagelsen på torsdag. Mykji styr.. :o Fabian var i allefall ekstatisk over å flytte, og var superbegeistret for det nye rommet sitt. han sa noe sånt som at det var det vakreste han hadde sett, og at han aldri hadde vært med om noe så koselig før.. Han er jo så søt og god.. Lurer på om jeg kommer til å være like heldig med nestemann? Han er vel det trollet da tenker jeg, siden jeg har vært så heldig å få en engel første gangen. Kan ikke ha så flaks at jeg får to sånne vel.. ? Nei, får vel jobbe litt, har for en gangs skyld noe å gjøre på jobben.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå