Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...

Sequax

Anbefalte innlegg

:pls:

Jah! :sjarmor:

Bare spør hvis det er noe dere lurer på angående data, altså... :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*stikker innom med et stort glass iskald melk* Værsågod! :jepp:

:hoho:

Tusen takk, Wind !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Ler du av mine fantastiske datakunnskaper eller Wind som har melk på hjernen....? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, folkens !

Nå har jeg hatt en slapp periode de siste to ukene der den eneste treninga har vært en times tur med hunden. Med en forbrenning som vått avispapir er det på tide å ta tak i problemet og bli sprekis og flinkis fram mot sommeren ! Ved å skrive det her kan jeg kanskje finne motivasjon... :sukk: I morgen, den annen mars totusenogti begynner Sequax sin nihundrede vei mot en enda sterkere kropp og et enda sunnere liv.......

Wish me luck !!! :hoppe::trene:

*føler at rumpa eser utover i stolen*

Ellers er det vel på tide å gjøre som Belle; prøve å holde hverdagen positiv, så her kommer min første postitvliste :

:hjertesmil: jeg er i godt humør = sukkersjokk ( etter å ha spist sjokoladekake og potetgull, herregud... )

:hjertesmil: jeg har sett Whisper of the Heart...go'film !

:hjertesmil: jeg føler meg endelig klar for å trene igjen og veit at med trening kommer skjerpings i matveien også.

:hjertesmil: har det mye bedre med kjæresten min for tiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivliste! :happy:

Her ser det jo ut som om det går fremover med stormskritt, det er veldig hyggelig å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Positivliste! :happy:

Her ser det jo ut som om det går fremover med stormskritt, det er veldig hyggelig å se.

Ja... :hjerter_rundt: . Ting føles lysere nå...og nå joiner jeg deg igjen med trening ! Vi får motivere hverandre ! Skal du trene i morgen ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :hjerter_rundt: . Ting føles lysere nå...og nå joiner jeg deg igjen med trening ! Vi får motivere hverandre ! Skal du trene i morgen ? :)

Ikke annet enn å stresse rundt på både Gardermoen og Heathrow. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke annet enn å stresse rundt på både Gardermoen og Heathrow. ;)

Ai, ja det stemmer, det ! Du skal ut og reise i morgen ! Fikk med meg at du skulle reise, bare ikke hvorfor ? Business or pleasure ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig positivliste. :happy: De hjelper meg faktisk litt også. Da fokuserer jeg liksom ikke bare på alt det negative som skjer. :jepp:

Håper du klarer å holde treningsmotivasjonen oppe. :trene: Eller nei, du skal klare å holde motivasjonen oppe. Sånn. Positivere allerede. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Belle ! Takk for motivasjonsløft! :hoppe:

Idag har jeg måkt masse snø! Dagens styrketrening :)

Etter et lite pust i bakken ( som selvfølgelig tilbringes her inne :biggrin: ) skal jeg gå en deilig, lang tur i skogen og nyte denne herlige våraktige dagen. Deretter er det lunsj ( ja, lunsj! :fnise:)som blir en omelett idag. To timer etter det skal jeg trene så svetten spruter !! :trene: !!

Positivliste idag:

:hjertesmil: sola skinner, himmelen er blå og lyset har fått et vårpreg over seg !!

:hjertesmil: jeg føler meg frisk og opplagt

:hjertesmil: jeg har energi og pågangsmot

:hjertesmil: hadde en kjempekoselig stund med kjæresten før han dro på jobb

:hjertesmil: dagen er lysere = livet er lysere !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
God morgen!

Så flink du er til å lage positivliste! :hoppe: Skal jammen vurdere å gjøre det samme. :sjenert:

God morgen til deg også ! :klemmer:

Flott tiltak med positivliste...den Belle, den Belle....hu ække så dum, hu, gett !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...