Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...


Sequax

Anbefalte innlegg

:goodbye:

Ikke lett å streve med forhold.. jeg håper det blir mest :kline: og absolutt null :kjefte: på deg ;)

Det håper jeg også....blir vel jeg som må ta initiativet, da, men......ikke noe nytt, der.... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det håper jeg også....blir vel jeg som må ta initiativet, da, men......ikke noe nytt, der.... :tristbla:

Hmmmmmmmmmm... DET er ikke så bra da. Begge bør jo ta like mye initiativ til kos, kyss og klem (og hele lapskausen :lur:)

Jeg håper i allefall det ordner seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmmmmmmmm... DET er ikke så bra da. Begge bør jo ta like mye initiativ til kos, kyss og klem (og hele lapskausen :lur:)

Jeg håper i allefall det ordner seg.

Takk for det!! Nei, initiativet til slike aktiviteter er det kun jeg som tar, dessverre....en av hovedgrunnene til at det går litt trått også......vært sånn de siste to årene, faktisk....men, det er vel bare en LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANG fase....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er en fase.

For din skyld håper jeg det, men for egen del må jeg si at det er helt essensielt for et forhold at man er på samme "hakket" når det gjelder seksuell apetitt og interesse. For meg betyr det i allefall mye frustrasjon og dårlig selvfølelse når jeg må mase om sex.

Jeg regner med du har sagt fra - og det tydelig til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er en fase.

For din skyld håper jeg det, men for egen del må jeg si at det er helt essensielt for et forhold at man er på samme "hakket" når det gjelder seksuell apetitt og interesse. For meg betyr det i allefall mye frustrasjon og dårlig selvfølelse når jeg må mase om sex.

Jeg regner med du har sagt fra - og det tydelig til ham.

Gjett om jeg har sagt fra... :sukk:

Det nettopp frustrasjon og ikke minst irritasjon jeg går og bærer på. Selvfølelsen er ikke preget....enda....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det retter seg :kose:

Det er så kjipt å være frustrert og sint og på tuppa hele tiden. Ikke vite om det blir noe nærhet og stresse med det hele tiden fordi det aldri skjer av seg selv men man ikke klarer å la være å håpe... Sukk.. som du sikkert skjønner har jeg hatt det slik i et tidligere forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper det retter seg :kose:

Det er så kjipt å være frustrert og sint og på tuppa hele tiden. Ikke vite om det blir noe nærhet og stresse med det hele tiden fordi det aldri skjer av seg selv men man ikke klarer å la være å håpe... Sukk.. som du sikkert skjønner har jeg hatt det slik i et tidligere forhold.

Ja... :tristbla:

Det er jo alltid sånn fokus på at det ikke er kvinnen som vil...bare bullshit, ass...... :kjefte:

Hvor lenge holdt du ut med din ex ? Min er veldig bra på så mye annet, så blir så feil å ikke gi dette en skikkelig, skikkelig ihuga sjanse...Kommunikasjonen er iallefall åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... :tristbla:

Det er jo alltid sånn fokus på at det ikke er kvinnen som vil...bare bullshit, ass...... :kjefte:

Hvor lenge holdt du ut med din ex ? Min er veldig bra på så mye annet, så blir så feil å ikke gi dette en skikkelig, skikkelig ihuga sjanse...Kommunikasjonen er iallefall åpen.

Seks år - men det røyk fordi jeg fant bakgrunnen for at han ikke gad å ligge med meg mer :roll: Han hadde ei dame til et annet sted (ei som var 16 år yngre enn meg) og en haug andre som han drev på med på ulike nivåer...

Jeg vet ikke hvor lenge han hadde drevet på slik - antagelig de siste par årene av forholdet - minst. Sexlatskapen holdt på fra vi hadde vært sammen et par år.. det var ok i perioder også var det perioder der han ikke orket osv osv.

Rasshøl... :kjefte: (sorry)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også gi opp et forhold som varte i nesten 5 år. Men der var det egentlig en enkel sak; der var det ettervært sånn at omtrent alt var feil. Livssyn, ambisjoner, ønsker for fremtiden, økonomi, tenkemåte, sex... alt. Og det var fortsatt ikke en enkel ting å gjøre det slutt, så jeg kan bare tenke meg hvordan det er når flere ting er på plass.

Man burde ihvertfall gi ting en skikkelig sjanse som du sier. Har du vært åpen på at dette kan være ryk eller reis? Jeg har inntrykk av at noen mannfolk virkelig ikke skjønner alvoret før de får en såpass klar beskjed. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte også gi opp et forhold som varte i nesten 5 år. Men der var det egentlig en enkel sak; der var det ettervært sånn at omtrent alt var feil. Livssyn, ambisjoner, ønsker for fremtiden, økonomi, tenkemåte, sex... alt. Og det var fortsatt ikke en enkel ting å gjøre det slutt, så jeg kan bare tenke meg hvordan det er når flere ting er på plass.

Man burde ihvertfall gi ting en skikkelig sjanse som du sier. Har du vært åpen på at dette kan være ryk eller reis? Jeg har inntrykk av at noen mannfolk virkelig ikke skjønner alvoret før de får en såpass klar beskjed. :roll:

Det som gjør det vanskeligere enn jeg har vært borti før er nettopp det at det er så mye fint her...I tillegg har vi hus og felles økonomi...hadde aldri sett for meg at det kunne ta slutt en gang ( som jeg fortsatt håper det ikke gjør )og har investert mye i dette forholdet. Vi har snakka om at hvis vi ikke jobber skikkelig med alt sammen kan det bli slutt... :tristbla: Så, ja, vi vet begge hvordan det kan ende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seks år - men det røyk fordi jeg fant bakgrunnen for at han ikke gad å ligge med meg mer :roll: Han hadde ei dame til et annet sted (ei som var 16 år yngre enn meg) og en haug andre som han drev på med på ulike nivåer...

Jeg vet ikke hvor lenge han hadde drevet på slik - antagelig de siste par årene av forholdet - minst. Sexlatskapen holdt på fra vi hadde vært sammen et par år.. det var ok i perioder også var det perioder der han ikke orket osv osv.

Rasshøl... :kjefte: (sorry)

Det er heldigvis ikke saken her...han er innbitt motstander av utroskap. Sexen er bra når vi først har det, men som sagt tidligere; det er JEG og atter JEG som må ta initiativet....Blir så jævlig lei det....Føler meg dessuten ikke som noen heit sexbombe heller når ting er som det er... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har fått Hiragana-læreboka! :smilorange:

Har lært meg a til so nå med disse huskereglene:

a - kringle

i - slapp dobbeltv

u - j med hake over

e - h med hake over

o - askepott

ka - n

ki - note med to streker

ku - større enn

ke - it

ko - ;)

sa - note med en strek

shi - fiskekrok

su - t med krøll på midten

se - gjerde

so - seil

a-o er bænker. Ka - ko huskes med vridd hjerne. Sa - so huskes når hjernen vris en gang til.

Idag er det den 25.02.10.

--------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu! Har funnet ut at kakao bare har 14 g karbo per 100 g + at Splenda funker som bare det! Ny, "sunn" kosedrikk om kvelden!! :tongue:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiragana! :hoppe:

Har noen merkelige huskeregler etterhvert jeg og. Jeg har brukt den boka som er på engelsk da, og den baserer seg på å koble lyden og et ord i tillegg. Også har jeg funnet på noen selv.

し ser ut som en ski

つ ser ut som toppen på et to-tall, på dårlig uttalt engelsk er two "tsu"

く ser ut som munnen på Pacman, og pacman sier ku-ku-ku

Og så videre. Den morsomste må være yo.

よ Yo er jo hva rappere sier, og jeg synes dette ser ut som en fyr som streker ut armen når han rapper, også har han sagga for mye så buksene ligger i en krøll rundt ankelen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hiragana! :hoppe:

Har noen merkelige huskeregler etterhvert jeg og. Jeg har brukt den boka som er på engelsk da, og den baserer seg på å koble lyden og et ord i tillegg. Også har jeg funnet på noen selv.

し ser ut som en ski

つ ser ut som toppen på et to-tall, på dårlig uttalt engelsk er two "tsu"

く ser ut som munnen på Pacman, og pacman sier ku-ku-ku

Og så videre. Den morsomste må være yo.

よ Yo er jo hva rappere sier, og jeg synes dette ser ut som en fyr som streker ut armen når han rapper, også har han sagga for mye så buksene ligger i en krøll rundt ankelen :ler:

:fnise:

Artige huskeregler! Min lærebok er også på engelsk og heter " Let's learn Hiragana"

Noe enkelt triks for å få hiragana på tastaturet ? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fulgte denne oppskriften. Så kan du velge japansk på språklinja, når du har språklinja oppe så kan du velge om du vil skrive i hiragana eller katakana, og om det skal konverteres til kanji.

Har jeg tipset deg om Lang-8 forresten? Utrolig genial side, man har sin egen journal som man skriver i, så får man korrektur fra andre brukere som kan det språket. Veldig morsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fulgte denne oppskriften. Så kan du velge japansk på språklinja, når du har språklinja oppe så kan du velge om du vil skrive i hiragana eller katakana, og om det skal konverteres til kanji.

Har jeg tipset deg om Lang-8 forresten? Utrolig genial side, man har sin egen journal som man skriver i, så får man korrektur fra andre brukere som kan det språket. Veldig morsomt :)

Kult! Skal teste det ut i morgen!! :)

Nei, du har ikke fortalt meg om Lang-8! Er det lang-8.com ? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...