Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...


Sequax

Anbefalte innlegg

God morgen til deg også ! :klemmer:

Flott tiltak med positivliste...den Belle, den Belle....hu ække så dum, hu, gett !!

:sjenert: Jeg kan dessverre ikke ta cred'en for de listene altså. Den er det Pusilus som skal ha. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sjenert: Jeg kan dessverre ikke ta cred'en for de listene altså. Den er det Pusilus som skal ha. :jepp:

Uansett en fin trend ! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*solblåst ansikt og blussende kinn etter skogtur*

Nå har jeg spist eggeomelett med linfrø og en liten "japansk" skål fullkornspasta til. Trener etter at maten har fått søkket en stund. Nå er det kos og kaffe! :kaffekopp:

Skal på butikken i kveld...flere enn meg som syns det er helt forferdelig ? Det er så kjedelig at det blir utsatt og utsatt og kjøleskapet ser stusseligere og stusseligere ut...

I grønnsaksskuffen: to halve agurker i ymse faser av nedbryting, et halvt, brunmusset salathode og en seig tomat... :rolleyes:

Jepp. Butikken i kveld... :sukk::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER å gå i butikken. :sjenert: Vet ikke hvorfor, men har gjort det siden jeg var liten. Noe av det gøyeste var å være med mamma i butikken. :fnise: Jeg har også en ''utenlandsbutikkfetish'' og kan bruke timesvis i en helt vanlig, utenlandsk butikk. Lidl for eksempel. Det var gøy det, for de hadde så mye utenom det normale. Og er jeg så heldig å ramle inn på et hypermarked i utlandet, da er jeg i himmelen. :hjerter: *freak*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ELSKER å gå i butikken. :sjenert: Vet ikke hvorfor, men har gjort det siden jeg var liten. Noe av det gøyeste var å være med mamma i butikken. :fnise: Jeg har også en ''utenlandsbutikkfetish'' og kan bruke timesvis i en helt vanlig, utenlandsk butikk. Lidl for eksempel. Det var gøy det, for de hadde så mye utenom det normale. Og er jeg så heldig å ramle inn på et hypermarked i utlandet, da er jeg i himmelen. :hjerter: *freak*

Enig i at det er supergøy å handle i utlandet ! Elsker amerikanske WALL MART!! Da er jeg i himmelen... :sjenert:

Ellers ble det trening i går! Meget stolt ! Da er jeg igang igjen ! Intervalltrening på tredemølla, en times tur og snømåking. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker franske Leclerc. :hjerte: Vi er noen særinger begge to. :fnise:

Hurra for trening. :trene: Hvordan gjør du intervalltrening på tredemølla egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker franske Leclerc. :hjerte: Vi er noen særinger begge to. :fnise:

Hurra for trening. :trene: Hvordan gjør du intervalltrening på tredemølla egentlig?

:fnise:

Særinger ? Nei, aldri.... :gjeiper:

Jeg har programmer på tredemølla i forskjellige former og varianter. Trykker på nivået som passer meg ( det vil si svett meg ihjel men ikke hjertestans... )og mølla øker og senker tempoet for meg mens jeg ser på en eller annen anime.....hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens positivliste:

:hjertesmil: har fått kontroll over spising og trening igjen

:hjertesmil: sola skinner !!!!

:hjertesmil: kaffe... :kaffekopp:

:hjertesmil: fornøyde kunder i min lille bedrift !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er behagelig trøtt og sliten etter en veldig aktiv dag med mye frisk luft ute i den deilige vårsola ! :sol:

Noen som fikk med seg det utrolig teite programmet på Viasat 4 tidligere i kveld ?? Der tre babes satt som dommere og skulle vurdere tre mannfolks fiser....De hadde et lukterør og satt og brakk seg, lo og grein så puppa dissa. Herregud.

Ellers er jeg jævlig forbanna på helvetes Blærumssoss-Romøren ! At det går an å være så utrolig barnslig...helt vanvittig. Syns Anette Sagen tok det hele på en veldig bra måte; vel gjennomtenkt å bagatellisere Romørens hopp!! Helt herlig !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: SENDER man sånt på tv?!

Jeg mener: FINNES det sånt??!?!

Ja, småsur på Romøren, jeg også. :sjenert:

Ja!! :kjefte: Det var så utrolig usmakelig...jeg er ellers veldig fan av rompehumor og en god latter rundt dette med venner, men IKKE PÅ TV!! Fysj!

Romøren er helt ubeskrivelig kvalm! Hadde ikke tatt i fyren med en ildtang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så spent på hvordan det har gått med Belle idag....

* sitter litt til i håp om at hun logger på med good news *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også spent på hvordan det går med Belle. Og det at hun ikke skriver noe kan bety at dte gikk veldig bra... eller veldig dårlig. *vilikketenkepå*

Har du en fin kveld? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også spent på hvordan det går med Belle. Og det at hun ikke skriver noe kan bety at dte gikk veldig bra... eller veldig dårlig. *vilikketenkepå*

Har du en fin kveld? :)

Ja...håper hun skriver snart så vi får sjelefred ! ( stakkars oss ) :fnise:

Har en veldig trivelig kveld :) Sitter og venter på Belle litt til før jeg skal finne gode dyna mi...Virker som om du har en herlig kveld med sushi og sake og greier !! Noen som har det ! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hva er det med belle? Er det noe skummelt..? :sjenert:

Hun får satt inn et egg idag og blir kanskje gravid ! Hun skulle oppdatere oss i løpet av kvelden...Håper det tok denne gangen ! :lillesky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det like før jeg skal lalle, så håper det står siste innlegg av "Belle" et eller annet sted snart..... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...