Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...


Sequax

Anbefalte innlegg

Men vi får ikke vite i kveld om hun blir gravid da, det tar to uker. Hvis eggene er OK. *sukk*

(håper jeg slipper alt det styret den dagen jeg skal reprodusere. Unner ingen å ha det sånn altså, virker så slitsomt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psj. Jeg er her tenk.

:hallo:

:skratte:

Velkommen!! Er nok ikke mindre blablabla i denne dagboka! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi får ikke vite i kveld om hun blir gravid da, det tar to uker. Hvis eggene er OK. *sukk*

(håper jeg slipper alt det styret den dagen jeg skal reprodusere. Unner ingen å ha det sånn altså, virker så slitsomt)

Nei, det er sant...vi får ikke vite om hun er gravid, men om alt har gått bra med eggene....*krysser fingre og tær blå *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vi får ikke vite i kveld om hun blir gravid da, det tar to uker. Hvis eggene er OK. *sukk*

(håper jeg slipper alt det styret den dagen jeg skal reprodusere. Unner ingen å ha det sånn altså, virker så slitsomt)

Ja. Uff, det kan ikke være lett. :sukk:

Får bare håpe det går bra.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jenter....nå får det være nok fjas for idag... :fnise:

Natta, sov godt! :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen ! Nok en herlig, solrik dag...Så deilig !! Har begynt å få litt fregner, faktisk...lover bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natta, harpix. :klem:

Bah. Sequax. Husket bare at det var noe med x. :roll:

Harpix ?? :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Nå ble jeg kjemperørt her jeg sitter. *snufs* Dere er så herlige som tenker på meg. :rødme:

Men altså, Eggbert 2.0 har gått inn for landing. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende med nyinnsatte egg, Belle! :vinke: Håper det blir full klaff for dere.

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine: Nå ble jeg kjemperørt her jeg sitter. *snufs* Dere er så herlige som tenker på meg. :rødme:

Men altså, Eggbert 2.0 har gått inn for landing. :lur:

Det er virkelig nydelige nyheter ! Ja, vi var helt fra oss av spenning her inne i går! :) Nok en gang, gratulerer masse !! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen !

Trenden med å få trent annenhver dag er fortsatt aktiv !! I går svømte jeg 625 meter på en halvtime :strix: Fornøyd med det ! Kjenner det i hele kroppen :) Svømming en gang i uka heretter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: Så bra!

Elsker svømming selv, men hater badedrakt og å vise meg halvnaken foran fremmede (egentlig for alle.. :klø: ), så da blir det ikke svømming på meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker og bukker ! :happy:

Kjenner det veldig godt i ryggen og armene idag...deilig ! I dag blir det bare en times skogtur med bikkja, og så tredemølla igjen i morgen... :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpes... :tristbla: Sitter og tenker på den forferdelige dokumentaren om pro ana som gikk i går kveld. Det som slår meg som mest utrolig er at disse jentene som er sykelig opptatt av å være tynne, ikke ser forskjellen mellom tynn og fullstendig avmagret ?

En venninne av en venninne som sliter med spiseforstyrrelser sa en gang : - skulle ønske jeg var så tynn som Britney Spears. ( denne jenta veier etter mitt estimat ca. 20 kg mindre enn B.S )Med andre ord ser dem ikke skogen for bare trær. Det er en fryktelig sinnslidelse og jeg føler så inderlig med disse jentene. Har vært innom en del pro ana sider nå, og rådene som står der for å ikke spise er helt vanvittige :

Pick one food for the day, like an apple. Cut it into 8 slices. Eat 2 slices at breakfast, 2 at lunch, 2 at dinner, and you'll have 2 left for a snack. This way your body thinks it's eating 4 times that day, but in reality you've only had 1 apple. The next day pick another food. Make sure it's only 1 serving that you split up into 3 or more throughout the day.

You'll eat less on a black or navy blue plate.

When you get hunger pains, curl up in a ball. It really helps them go a way

Dette er tre av 100 tips for å kunne stå imot mat...

:tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...