Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...


Sequax

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg trene ! Blir to ganger denne uka: fredag og søndag. Har gått i ett....puh!

Dagens positivliste:

:hjertesmil::kaffekopp:

:hjertesmil::skravle: med venner

Ikke så lang, men iallefall noe positivt...hehe :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

Synes det var mye positivt bare i de to, jeg. Kaffe kan jo redde dagen alene :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Synes det var mye positivt bare i de to, jeg. Kaffe kan jo redde dagen alene :fnise:

Sant!! :gjeiper:

Prøver så godt jeg kan å dra meg opp fra denne negativitetens sølepytt som jeg har falt hodestups nedi...er ikke så lett, det, gitt ! Har man fått tankekvern så skal det mange og varierte steiner til for å stoppe den.....;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant!! :gjeiper:

Prøver så godt jeg kan å dra meg opp fra denne negativitetens sølepytt som jeg har falt hodestups nedi...er ikke så lett, det, gitt ! Har man fått tankekvern så skal det mange og varierte steiner til for å stoppe den.....;)

Det ordner seg vettu, men ofte tar sånne ting litt tid. :kose: prøv å sette av litt tid hver dag til å gjøre noe du synes er skikkelig gøy. Og prøv å finne på ting fremover slik at du har noe å se frem til. Sånne småting synes jeg hjelper litt ihvertfall. Ellers handler det vel mye om å vente litt, og la det gå over av seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg vettu, men ofte tar sånne ting litt tid. :kose: prøv å sette av litt tid hver dag til å gjøre noe du synes er skikkelig gøy. Og prøv å finne på ting fremover slik at du har noe å se frem til. Sånne småting synes jeg hjelper litt ihvertfall. Ellers handler det vel mye om å vente litt, og la det gå over av seg selv.

Ja, du har helt rett...tenker i samme baner som deg. Det ordner seg for snille jenter... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, du har helt rett...tenker i samme baner som deg. Det ordner seg for snille jenter... :lur:

Ja, og funker det ikke å være snill, så får man bli slem og TA det man vil ha! :ler::tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og funker det ikke å være snill, så får man bli slem og TA det man vil ha! :ler::tommelsmil:

Blir overraskende lei det, og...noen ganger vil man bare bli TATT... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentlig du snakker om nå, harpix? :erter:

Njeeei...hva trur'u, a , ehh...mmm...vindmølla ?! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir liksom ikke helt fornærmet over å bli kalt det. Jeg har jo tross alt en i avataren min. :klø:

Du må bytte avatar til harpix! JA! :hoppe:

Gudene vet hva temaet er. :P

Og harpix er....? :fnise: Superfornærma!! :snurt:

Ok, da, din....stive kuling! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir overraskende lei det, og...noen ganger vil man bare bli TATT... :fnise:

...og det er det vanskelig å ta. Joa, jeg ser problemet ;)

Wind er selvfølgelig en fjert :fnise:

Btw: "Ingvild" ble visst litt for vanskelig for endel av engelskmennene jeg var på utgravningskurs sammen med for noen år siden... så han kalte meg bare "invisible windmill". Jah, dét var mye enklere. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og det er det vanskelig å ta. Joa, jeg ser problemet ;)

Wind er selvfølgelig en fjert :fnise:

Btw: "Ingvild" ble visst litt for vanskelig for endel av engelskmennene jeg var på utgravningskurs sammen med for noen år siden... så han kalte meg bare "invisible windmill". Jah, dét var mye enklere. :rolleyes:

JAAAAAAA! At jeg ikke tenkte på det!!

Wind: :fise:

Invisible Windmill var nok enklere, ja..... :gjeiper: Jeg har et navn som slutter på "e", og engelskmenn greier ikke å si "e" på slutten av et nanv, så navnet mitt ble med "a" på slutten....ikke særlig vakkert da navnet ikke passer den endelsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...