Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...


Sequax

Anbefalte innlegg

Denne tar vel kaka....:

Use oil free moisturizers when you moisturize, oil is fat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:haar: Det er helt hårreisende. Ramlet innom en slik side på facebook en gang og fikk sjokk. Grøss og gru for noen vrangforestillinger disse menneskene har om seg selv. :riste:

Den der med kremen var nesten litt morsom. Tragikomisk? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:haar: Det er helt hårreisende. Ramlet innom en slik side på facebook en gang og fikk sjokk. Grøss og gru for noen vrangforestillinger disse menneskene har om seg selv. :riste:

Den der med kremen var nesten litt morsom. Tragikomisk? :sjenert:

Det er helt....ja, jeg har ikke ord.

Les dette sitatet:

Bones are clear and pure. Fat is dirty and hangs on your bones like a parasite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. :tristbla:

Det verste er jo at man blir helt ødelagt i hodet av å sitte og lese på sånne ting, selv om man vet det er helt sykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er helt....ja, jeg har ikke ord.

Les dette sitatet:

Bones are clear and pure. Fat is dirty and hangs on your bones like a parasite.

Huff.. Det er jo bare trist... :tristbla: At det går an.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

:hallo:

grusomt hva folk kan få seg til å gjøre(og skrive!) :sjokkert:

har selv slitt med spising i perioder. men dette er mye mer ekstremt enn noe jeg noengang har tenkt på! er det rart folk blir så tynne at de havner på sykehus osv, når dette er rådene de følger.

uff synes i grunn veldig synd de som følger disse rådene også da. de er jo alvorlig syke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

grusomt hva folk kan få seg til å gjøre(og skrive!) :sjokkert:

har selv slitt med spising i perioder. men dette er mye mer ekstremt enn noe jeg noengang har tenkt på! er det rart folk blir så tynne at de havner på sykehus osv, når dette er rådene de følger.

uff synes i grunn veldig synd de som følger disse rådene også da. de er jo alvorlig syke :(

Ja...jeg blir oppriktig lei meg på deres vegne. Og pro ana støtter den psyke tankegangen så jentene bare blir sykere og sykere... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Ja...jeg blir oppriktig lei meg på deres vegne. Og pro ana støtter den psyke tankegangen så jentene bare blir sykere og sykere... :tristbla:

ja :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dagens positivliste...............

Eh......

:hjertesmil: hmmm....eh....hmfr.

I en negativliste måtte jeg hatt flere sider i dag. Er sur, gretten, misfornøyd og ufrivillig sølibat. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Så var det dagens positivliste...............

Eh......

:hjertesmil: hmmm....eh....hmfr.

I en negativliste måtte jeg hatt flere sider i dag. Er sur, gretten, misfornøyd og ufrivillig sølibat. :rolleyes:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

håper helga blir bedre :jepp:

Det gjør den helt sikkert...Har bare en sånn dag der man våkner opp i et elendig humør..... :sukk: Veit ikke hva som feiler meg, men her er noe: Irritabel. Uknulla. Lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, sånne dager er kjipe. Husk at det faktisk ER lov å være sur og grinete en dag og da, man skal ikke bare være blid og drithappy bestandig. Nemlig. :klemmer:

Legg deg under dyna med en film, så kan du glemme verden litt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, sånne dager er kjipe. Husk at det faktisk ER lov å være sur og grinete en dag og da, man skal ikke bare være blid og drithappy bestandig. Nemlig. :klemmer:

Legg deg under dyna med en film, så kan du glemme verden litt. :)

Jeg skal kose meg med Earthsea etterpå :)

Men: husker du at jeg klagde min nød om you-know-what før en hyttetur ? Ok. Og nei, det har FORTSATT ikke skjedd noe. Er det rart jeg blir smårar ?? Hmfr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*
Det gjør den helt sikkert...Har bare en sånn dag der man våkner opp i et elendig humør..... :sukk: Veit ikke hva som feiler meg, men her er noe: Irritabel. Uknulla. Lei.

er absolutt å ha sånne dager :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det dagens positivliste...............

Eh......

:hjertesmil: hmmm....eh....hmfr.

I en negativliste måtte jeg hatt flere sider i dag. Er sur, gretten, misfornøyd og ufrivillig sølibat. :rolleyes:

Det var jo ikke noen trivelig start på helga for deg, akkurat, Sequax! :klem: Forresten, jeg kjenner godt til slik irritasjon sølibat kan føre med seg, ufrivillig eller ei. Ikke noe hyggelig, og et typisk irritasjonsmoment som setter seg og fører med seg elendig humør..

Endret av *Numi*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var jo ikke noen trivelig start på helga for deg, akkurat, Sequax! :klem:

Nei...men det kan bare gå en vei herfra: oppover ! ( bare jeg får i meg noen doser nikotin nå, så tenker jeg tilværelsen ser bedre ut allerede. Har ikke hatt tilgang på det i dag...må vente til samboeren kommer hjem ved. 21.30-tiden....hmfr. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...