Gå til innhold

Sequax sine tanker og undringer...


Sequax

Anbefalte innlegg

Nok en dag å våkne til :)

Det er virkelig en hvit dag. Det har snødd i natt; greinene og bakken har fått et nytt slør. Til og med himmelen er hvit idag. Hvit som snø, faktisk! ;)

Har ikke så mye mer på hjertet akkurat nå: sequax over og ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Plysjen er i tanken og Sequax er i seng, sannsynligvis.

God natt, da :)

Gjeeesp!! Trodde jeg skulle få en god natt søvn, men den gang ei; hadde en brølsnorkende bikkje i senga der samboer'n vanligvis ligger....hehe...

Ut på tur med hund i snøværet vekker meg kanskje opp en anelse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj. Sånn er det alltid. Syns ideen med dagbok er veldig god, men det blir fort kjedelig. Kjempekjedelig. :frown:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hekta på fortidens minner i dag..har leita gjennom facebook etter mennesker jeg kjente for en livstid siden. En tid da jeg var singel og fri og gal...en del av meg savner det frie; en annen del er godt fornøyd med nåtiden. Litt rastlaus, ja........akkurat nå kunne jeg tenke meg å ta en skikkelig fest :)

Fikk forresten gjenopprettet en kontakt fra fortiden.................................................. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! ;)

Jeg blir også lei av dagbok etter en stund. Men det hjelper med hyggelig meldinger fra andre da :ler:

Ha en fin dag, Sequax ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Håper jeg ikke skremte deg bort) :klemmer:

Hei, vandrer'n...

Klart du ikke skremte meg bort!! Setter alltid pris på et kyss og en klem, veit du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har mange rare tanker og drømmer for tiden. Går igjennom en mildt sagt tøff periode av forholdet og framtiden med oss er usikker. Vondt, vanskelig. Skal bare " go with the flow " og se hva som skjer, men jeg kjenner at jeg forbereder meg på det verste. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lett når det er slik, å være usikker på fremtiden :klem:

Takk for klemmen! :klemmer:

Nei, det er ikke lett...men det er sånn livet er noen ganger; alt kan ikke være gull og grønne skoger bestandig, eller hur ? Jeg tar det som det kommer.....egentlig ikke noe annet å gjøre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde en god treningsøkt idag!! Tok en høyere intensitetsgrad på mølla i dag med tanke på at de neste dagene blir en smule utskeiende... :trene::hoppe:

Så nå i noen dager framover blir det:

:ol::sjokolade::kokk::vin::skaal::popcorn::spise:

Hvis jeg er HELDIG:

:sengekos::hjerter_rundt::klem1:

Håper det ikke ender opp med

:slåss:

:frown:

Vi har mye å jobbe med for tiden, ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh. Been there, done that. Det er så utrolig lite morsomt. :klem: Men uansett hva du gjør så er det nok det riktigste. Brudd er tøffe, men om man innser at dette fungerer ikke - ja da er det best å gi slipp. Og det er faktisk lov å være trist for det. Eller så er det jo også en mulighet at ting ordner seg! Tvilen er kanskje det verste tenker jeg, og uvissheten om hva som kommer til å skje i fremtiden.

Og husk at ingen forhold er superenkle og fungerer perfekt hele tiden! Altså!

Kos deg med ølsjokoladematfestmeremat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååh. Been there, done that. Det er så utrolig lite morsomt. :klem: Men uansett hva du gjør så er det nok det riktigste. Brudd er tøffe, men om man innser at dette fungerer ikke - ja da er det best å gi slipp. Og det er faktisk lov å være trist for det. Eller så er det jo også en mulighet at ting ordner seg! Tvilen er kanskje det verste tenker jeg, og uvissheten om hva som kommer til å skje i fremtiden.

Og husk at ingen forhold er superenkle og fungerer perfekt hele tiden! Altså!

Kos deg med ølsjokoladematfestmeremat ;)

Takk.....ja, har vært igjennom sånn skit før også...forrige forhold varte bortimot 5 år før det blei slutt...Håper vi greier oss gjennom dette for jeg er utrolig glad i ham.... :tristbla:

Vi får se hvordan det blir etterhvert.....en dag om gangen etc...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...