vidvandre Skrevet 25. februar 2010 #61 Del Skrevet 25. februar 2010 Håper forresten at jeg husker det eneste ordet jeg kan på japansk riktig, og at det ikke betyr noe fornærmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 #62 Del Skrevet 25. februar 2010 Kult! Skal teste det ut i morgen!! Nei, du har ikke fortalt meg om Lang-8! Er det lang-8.com ? Ja! Si fra om du lager deg en konto da! Hei Konishiwa på en torsdag, håper du har det fint Det blir ikke feil om du er på Japan-tid, Vidvandre, det betyr jo god morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #63 Del Skrevet 25. februar 2010 *innom og hilser på* Hei, Numi! Koselig at du hilser på!! Hei Konishiwa på en torsdag, håper du har det fint Vandrer'n!! Domo arigato! Tja...er i litt smårart humør, men føler meg bedre nå som jeg har fått hilsener i dagboka mi... Konnichiwa betyr god morgen/ god dag, så den er god som gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja! Si fra om du lager deg en konto da! Det blir ikke feil om du er på Japan-tid, Vidvandre, det betyr jo god morgen! Pingting: du gjør livet lysere ! Maken til gode tips og teknisk support tror jeg jeg kan lete lenge etter!! :gjeiper: Blir helt sikkert oppretta konto i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #65 Del Skrevet 26. februar 2010 Pingting: du gjør livet lysere ! Maken til gode tips og teknisk support tror jeg jeg kan lete lenge etter!! :gjeiper: Blir helt sikkert oppretta konto i morgen... Hva kan jeg si, jeg bruker MYE tid på å surre rundt på nettet. Man plukker opp litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #66 Del Skrevet 26. februar 2010 Hva kan jeg si, jeg bruker MYE tid på å surre rundt på nettet. Man plukker opp litt da. Noe jeg drar nytte av... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 #67 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Du? Hvorfor i alle dager har du ikke dagboksignatur? Her har jeg gått rundt og tenkt at du måtte få deg en dagbok, og så finner jeg ut at du allerede har en? * litt på* Endret 26. februar 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #68 Del Skrevet 26. februar 2010 Du? Hvorfor i alle dager har du ikke dagboksignatur? Her har jeg gått rundt og tenkt at du måtte få deg en dagbok, og så finner jeg ut at du allerede har en? * litt på* Det er det en veldig enkel forklaring på ! Jeg aner ikke hvordan man får en dagboksignatur....eller søte, små ord og blomster som står nederst..... :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 1. mars 2010 #69 Del Skrevet 1. mars 2010 Morgen ..eh.. Du kan lage deg en sigg ved å gå inn på Kontrollpanel og så lage en vanlig kg-link til dagboken din under Signatur. Hvordan man får sånne tickere vet jeg ikke, aner ikke hva jeg skulle telt ned til. Neste OL, kanskje Men å lage link til dagbok eller bare ha et sitat er enkelt. Ha en fin en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #70 Del Skrevet 1. mars 2010 Signatur er enkelt. Jeg antar at du vet hvordan du klarer å lage en link? Da kan du lage både KG-dagboksignatur og tickere dersom du vil ha det. Da bruker du bare koden som heter BB code eller noe, som du får når du har lagd ferdig tickeren din. Håper du har en fin...eh...morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 1. mars 2010 Signatur er enkelt. Jeg antar at du vet hvordan du klarer å lage en link? Da kan du lage både KG-dagboksignatur og tickere dersom du vil ha det. Da bruker du bare koden som heter BB code eller noe, som du får når du har lagd ferdig tickeren din. Håper du har en fin...eh...morgen? Jaså, ja...du antar det, du... BB, what ?? Lage link, what ??? Nei...du må lage en step-by-step for Quaxalver'n, er jeg redd.... :gjeiper: Du har rett i at det er litt tidlig enda, ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #72 Del Skrevet 1. mars 2010 Jaså, ja...du antar det, du... BB, what ?? Lage link, what ??? Nei...du må lage en step-by-step for Quaxalver'n, er jeg redd.... :gjeiper: Du har rett i at det er litt tidlig enda, ja.... Du gjør det på samme måte som du lager link, om du kan det? Trykk på den knappen som har en grønn pluss på seg, så får du opp en boks hvor du kan hive inn både adressen og hva du vil det skal stå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #73 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Ok. Signatur: 1. Trykk på Sequax øverst i venstre hjørne her inne 2. Trykk på Endre min signatur nederst i venstre hjørne Måten du lager link på: 1. Kopier nettadressen (du vet, det som er øverst i nettleseren din ) som vises når du er på side 1 i dagboken din. 2. Skriv Min dagbok (for eksempel)[/url ], bare uten mellomrom i klammene 3. Vips! Du har fått dagboken din som signatur. Endret 1. mars 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #74 Del Skrevet 1. mars 2010 1. Trykk på Sequax øverst i venstre hjørne her inne ...jeg liker at du måtte presisere at det var her inne. *ser for seg Sequax som sitter og trykker seg selv i panna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #75 Del Skrevet 1. mars 2010 ...jeg liker at du måtte presisere at det var her inne. *ser for seg Sequax som sitter og trykker seg selv i panna* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 1. mars 2010 Slutt å erte meg, ONDE KVINNFOLK!!! *undres over blåmerker i panneregionen* :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #77 Del Skrevet 1. mars 2010 Nå har du jo link i signaturen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. mars 2010 #78 Del Skrevet 1. mars 2010 *mwoahahahahaHAHAHAHAHAHA* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 1. mars 2010 Fornøyde nå ??? Hæ ? Hæ ? HÆÆÆÆÆÆÆ? *stolt over signatur*.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. mars 2010 #80 Del Skrevet 1. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå