Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma


LineGourmet

Anbefalte innlegg

Hihi - sykkelen min, "Hardrocx" veldig god, får du aldri! Bruker den samme hvor jeg skal - hele året, men hadde jo liksom planer om sykkelfri uke nå, men det går i vasken for jeg tenke jeg kunne kjøpe ukeskort på bussen i dag tidlig, men neida, må til byen! Hmf! Så fikk kjøre gratis med bussen i dag tidlig :) og så ble jeg hentet på jobb siden min kjære var ute å kjørte i de tider :) Så i morra setter jeg meg på sykkelen igjen!

Ang. temping så kan en tempe senere i helgene og så er det en "omregningsfaktor" på + 0,05grader per 30 minutter. Det funker rimelig greit feks hvis du egentlig skal tempe kl 6:00 og så temper du 8:00 i stede. Da er det bare å ta tempen du får kl 8:00 og plusse på 0,2grader. Blir jo ikke heeelt riktig, men men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hihi - sykkelen min, "Hardrocx" veldig god, får du aldri! Bruker den samme hvor jeg skal - hele året, men hadde jo liksom planer om sykkelfri uke nå, men det går i vasken for jeg tenke jeg kunne kjøpe ukeskort på bussen i dag tidlig, men neida, må til byen! Hmf! Så fikk kjøre gratis med bussen i dag tidlig :) og så ble jeg hentet på jobb siden min kjære var ute å kjørte i de tider :) Så i morra setter jeg meg på sykkelen igjen!

Ang. temping så kan en tempe senere i helgene og så er det en "omregningsfaktor" på + 0,05grader per 30 minutter. Det funker rimelig greit feks hvis du egentlig skal tempe kl 6:00 og så temper du 8:00 i stede. Da er det bare å ta tempen du får kl 8:00 og plusse på 0,2grader. Blir jo ikke heeelt riktig, men men...

Haha, du har til og med navn på sykkel'n - dritbra! :ler: Forstår at du ikke vil selge, den er vel som en av familien å regne ;) Har jo skjønt for lenge siden at du sykler over alt - selv i 20 minus og 2 meter snø - hehe.. Vanvittig :)

Jeg tenker at jeg tar meg en 2 minutter våken kl 06 i helgen og temper også. Det går nok greit. Jeg gjør det i hvert fall den helgen jeg venter el - det er det jeg vil vite - at EL faktisk skjer. Så får jeg se hvor disiplinert jeg er i helgene etter el.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo spennende å tempe da - så går sikkert greit å våkne såpass at du får sjekka tempen og så sovne igjen like fort.

Det er sykkelmerket - har ikke noe navn'n sånn sett, men den fortjener vel egetlig et navn stakkar'n som blir "slept" rundt i all slags vær.

Nå må den (og jeg) til pers igjen, for har ikke fått laget meg noe kort på bussen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Line!

Lykke til med prøvinga :)

Takk takk Sequax, jeg trenger alle lykkeønskninger jeg kan få :gjeiper: :ler:

----------

4 CD

Hva skal man si? Mensen synger på siste verset og jeg venter fortsatt på tempen i posten. Kommer sikkert i morgen. Fikk bekreftelse på at den var sendt for et par dager siden. Egentlig så syns jeg denne delen av syklusen er ganske ålreit. Altså fra man har fått mensen og har kommet over skuffelsen, men før man nærmer seg EL. Altså at man bare kan leve livet :skya: og slippe å tenke så jævlig mye på barn vs ikke-barn.

Jeg har fått topp 10-reiseguide til Amsterdam i dag. For vi drar nemlig dit i påsken. Og det er ikke så grusomt lenge til lenger heller syns jeg :duskedame:

Våren kommer nærmere og nærmere for hver dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir jo veldig spennende med tempingen. Jeg har absolutt ingen erfaring med det. Jeg vurderte det, men såvet jeg med meg selv at alt som fører med seg en del forpliktelser har jeg en tendens til å droppe før jeg er halveis. Jeg er en typisk underyter (=lat)

Forresten er det jo en litt dum tid når jeg har mensen for da har jeg sexnekt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blir jo veldig spennende med tempingen. Jeg har absolutt ingen erfaring med det. Jeg vurderte det, men såvet jeg med meg selv at alt som fører med seg en del forpliktelser har jeg en tendens til å droppe før jeg er halveis. Jeg er en typisk underyter (=lat)

Forresten er det jo en litt dum tid når jeg har mensen for da har jeg sexnekt! :)

ehm... jeg skjønte ikke setningen jeg Lilljan.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk Sequax, jeg trenger alle lykkeønskninger jeg kan få :gjeiper: :ler:

----------

4 CD

Hva skal man si? Mensen synger på siste verset og jeg venter fortsatt på tempen i posten. Kommer sikkert i morgen. Fikk bekreftelse på at den var sendt for et par dager siden. Egentlig så syns jeg denne delen av syklusen er ganske ålreit. Altså fra man har fått mensen og har kommet over skuffelsen, men før man nærmer seg EL. Altså at man bare kan leve livet :skya: og slippe å tenke så jævlig mye på barn vs ikke-barn.

Jeg har fått topp 10-reiseguide til Amsterdam i dag. For vi drar nemlig dit i påsken. Og det er ikke så grusomt lenge til lenger heller syns jeg :duskedame:

Våren kommer nærmere og nærmere for hver dag :ler:

Skjønner det er godt med "pause" en gang i blant! :)

Venninna mi ( som er treningsnarkoman og prøver ) løper som om hun har jæver'n i hælene fra hun får mensen til neste eggløsning...;) Hun mener det ikke er bra å trene for hardt hvis hun skulle bli befrukta...hva tror du om dette ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 5

Og fått basal termometeret i posten i dag. Jeg skal på kurs i morgen og kan derfor sove 1 time mer.. eh.. tenker at jeg bare venter til mandag jeg med å begynne å tempe :sjenert:

Denne uken flyr visst av gårde. Knall det, jeg føler jeg har energien på plass :)

Ellers da? Jo, driver å planlegger Valentin-middag. Det skjer selvfølgelig på lørdag, må ha søndagen å hvile på :gjeiper:

Det blir 3-retter hjemme med masse god vin. Jeg kommer tilbake og skryter av detaljene når alt er klart :ler:

PS: jeg syns jeg er ganske flink til å spise frukt om dagen og nesten ikke sjokolade. Eh.. eller i dag ble det en sånn bitteliten twix og så eple etterpå. Blir det da opp i opp? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS: jeg syns jeg er ganske flink til å spise frukt om dagen og nesten ikke sjokolade. Eh.. eller i dag ble det en sånn bitteliten twix og så eple etterpå. Blir det da opp i opp? :fnise:

Det syns jeg blir opp i opp ja :fnise:

Det blir spennende med tempinga. Jeg har aldri testa det selv. Vurderte det ei stund, men så gadd jeg ikke likevel :gjeiper:

Ha en fin kveld! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er hardt på kurs, det synes jeg og.

Huff jeg er altfor motaklig for sjokoladesnakk for tiden. Jeg har smuglet en stratos i bilen som jeg kanskje skal gå å hente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sjokolade avhengig og spiser en liten bit så og si hver dag, men passer på å bare ha mørk, minst 70% sjokolade i hus, for da holder det med en liten bit slik at jeg får dekket søtbehovet for en stund.

Kurs er kjekt, men slitsomt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg sjokolade avhengig og spiser en liten bit så og si hver dag, men passer på å bare ha mørk, minst 70% sjokolade i hus, for da holder det med en liten bit slik at jeg får dekket søtbehovet for en stund.

Kurs er kjekt, men slitsomt :)

Huff jeg har tom klart å robbe o-boy esken når hungeren har slått meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg har tom klart å robbe o-boy esken når hungeren har slått meg :ler:

Hehe.. mye sterke følelser rundt sjokolade her ja :ler:

Selv har jeg ekstra forkjærlighet for mokkatrøffel (som kan så vidt regnes som mørk sjokolade) - en halv hver kveld er jo ikke så fryktelig mye, men... eh..(prøver som sagt å spise litt frukt i stedet, gikk faktisk gankse bra denne uken. Men jeg har tatt igjen med masse smågodt i dag da.. :sjenert: )

Anyways - det er helt naturlig for oss, se her:

http://www.kvinneguiden.no/artikler/jenter...stra_sant/30635

Bare fred og ro i heimen i dag. Sett en film - Metro123, ok :)

Sparer meg til i morgen ;)

Edit: CD 7

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgendagens Valentinmeny :hjerte:

* Kamskjell med honning og agurk-avokado-chili-timian-rømme

http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrif...onning-og-agurk

Vin: Bruno Giacosa Roero _Arneis 2007 - italia

---------------

* Reinsdyrfilet med rosenkål bonne femme og gratinert potetmos.

http://dinmat.aftenposten.no/Finn-oppskrif...A5l-bonne-femme

Vin: Gomba Boschetti Barolo Sori 2004 - italia

--------------

* Sjokoladesufflè m/ møvenpick vaniljeis og friske bringebær

:nigo::icon_lol::vin:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...