Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma


LineGourmet

Anbefalte innlegg

13 DPO

Jeg testet, men den ble ugyldig (ingenting der what so ever). Kontrollstrek missing. Også helte jeg ut urinen før jeg så at det ble feil. Men det er ikke så farlig, for jeg er rimelig sikker (99 %) at den vil være negativ. Jeg kjenner de typiske mensen-murringene nå og det er liksom ikke til å ta feil av. Eller kan noen som er/har vært gravide her bekreftet at gravide-murringer er HELT LIKE mensen-murringer? Jeg tviler på det :sjenert:

Hmm... det klaffer liksom ikke - av en eller annen grunn...

Jeg er lei! :snurt:

Edit: måtte jo gjøre litt research da, så kanskje det er håp allikevel :)http://www.dinbaby.com/forum/thread/141297970

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Mange som har mensmurringer og tror TR skal komme hvert øyeblikk, og derfor de blir så overrasket når testen viser GRAVID..... Lest om mange her på KG som har hatt det også så det er håp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Uffa, så leit! :klemmer:

Kom til å tenke på en ting igår... det må være ganske rart den dagen man står der, tar en graviditestest og er vant med, neida ikke noe resultat, også plutselig lyser det mot en, enten to streker eller GRAVID.... tror det må være en ganske så utrolig følelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa, så leit! :klemmer:

Kom til å tenke på en ting igår... det må være ganske rart den dagen man står der, tar en graviditestest og er vant med, neida ikke noe resultat, også plutselig lyser det mot en, enten to streker eller GRAVID.... tror det må være en ganske så utrolig følelse.

ja, jeg tror det er utrolig mange forkjellige følelser som melder seg på en gang. I dag tidlig når jeg tok testen så så det ut som at det kom en sånn lilla/rosa strek til syne med en gang (som ikke var kontrollstreken) og jeg kjente at pulsen økte skikkelig :gjeiper: . Men det var jo bare den fargen man ser når urinen trekker seg oppover i testen, hvis du skjønner...

Vel, jeg venter på mensen... Hadde murringer i absolutt hele går. Jeg pleier kun å ha et par timer samme dag som mensen, men i dag har jeg ingenting... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg lagd en sabla god salat :ler:

Her har du en frisk kyllingsalat, der bacon og gratinert chèvre setter herlig spiss på smaken. Må prøves!

4 porsjoner

100 g bacon

2 kyllingfileter

1 hode frisésalat

1–2 hoder hjertesalat

eller sikorisalat

10–12 cherrytomater

(røde eller gule)

2–3 skiver daggammelt brød

ca. 50 g chèvre

DRESSING:

3 ss rødvinseddik

6–7 ss olivenolje

salt

pepper

Stek baconskivene og la dem renne av på kjøkkenpapir. Stek kyllingfiletene i baconfettet og krydre med salt og pepper. La dem få hvile litt før de skjæres i skiver.

Vask og tørk salaten og riv den grovt. Legg den utover på et stort fat sammen med tomatene.

Legg biter av chèvre på brødbitene, drypp over litt olivenolje og stek dem under grillelementet til de begynner å smelte og får en fin farge.

Rist sammen eddik, olje, salt og pepper.

Anrett bacon, kylling og brød med ost på salaten og drypp over dressingen.

Server straks.

http://www.klikk.no/produkthjemmesider/hje...ticle470751.ece

Dette er drukket med en flott Sancerre 2008

"Produsent: Bernard Reverdy Loire

Område: Loire

Land: Frankrike

Farge og duft: Lys grønngul. Ung frisk og fruktig nese med mineraltoner.

Smak: Flott saftig smak med god balanse og fine syrer som frisker godt opp i ettersmaken. (2001)

Vurdering: En elegant sancerre. Drikk nå eller la ligge inntil et par år. Meget godt kjøp. (2001) (14.08.02)"

Og jeg har ikke fått mensen ennå, og kjenner at jeg syns den er litt drøy som leker med meg på denne måten... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Mmm.. den salaten hørtes nyyydelig ut, takk for tipset. Den skal prøves!

TR kommer ikke.. jeg har bedt den om å holde seg unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: Spennende her...

Jeg sender over litt babystøv og håper det hjelper litt

:strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Endret av Fantorangen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende :popcorn:

Tenk om det har klaffet for dere :hoppe:

Oh yeah! Det hadde vært saker det :ler:

Jeg har ikke alt for store forventninger siden jeg testet negativt i går. Det var med billig-testene. Men syns jo det er rart at mensen ikke kommer. Har jo liksom vært nøyaktig 14 dager fra EL. Og med El på søndag for 15 dager siden så skulle den jo vært der i går... Ehm..også syns jeg jeg så noen forandringer på brystene i går... :sjenert:

Jeg går innom apoteket på vei hjem fra jobb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå så spennende Line!!!! Jeg hadde også stusset veldig om TR var en dag forsinket for min kan en stille klokka til...Krysser fingrene for deg. TR har å holde seg borte :fy_fy:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ta en test til!?! :lur:

Jada. Jeg svidde 310 kr på apoteket for 2 stk CB digital. Tok den ene i stad: IKKE GRAVID

Tar den andre i morra tidlig for sikkerhets skyld. Men å holde på sånn - med negative tester og ingen mens - det.... eh.. :sur: Og jeg er så vanvittig ukonsentrert på jobb og bare tenkte på om jeg var gravid eller ikke. Svangerskapspermisjoner og fedrekvoter og at jeg ikke kunne drikke på sambos familiebursdag hos oss til helga og om fortelling av nyheter til svigers og påsketuren til amsterdam hvor jeg heller ikke kunne drikke og... :dåne: Huff, jeg blir sliten av meg selv :fnise:

Kanskje jeg har kommet i overgangsalder'n? :roll:

Please, kan du komme mensen, så jeg kan bli meg selv igjen? :lete::pls::trampe:

Ps: humøret er relativt bra da. Syns det er bedre å ha en nylig negativ test enn å sveve i uvissheten :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Kan også vente noen dager til før du svir av en ny test, det er ikke store forskjellen fra idag til imorgen har jeg lest, derfor det står i bruksanvisningene at man skal vente noen dager etter negativ test før man tar en ny.... Selv om det er vanskelig, skjønner godt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Jeg svidde 310 kr på apoteket for 2 stk CB digital. Tok den ene i stad: IKKE GRAVID

Tar den andre i morra tidlig for sikkerhets skyld. Men å holde på sånn - med negative tester og ingen mens - det.... eh.. :sur: Og jeg er så vanvittig ukonsentrert på jobb og bare tenkte på om jeg var gravid eller ikke. Svangerskapspermisjoner og fedrekvoter og at jeg ikke kunne drikke på sambos familiebursdag hos oss til helga og om fortelling av nyheter til svigers og påsketuren til amsterdam hvor jeg heller ikke kunne drikke og... :dåne: Huff, jeg blir sliten av meg selv :fnise:

Kanskje jeg har kommet i overgangsalder'n? :roll:

Please, kan du komme mensen, så jeg kan bli meg selv igjen? :lete::pls::trampe:

Ps: humøret er relativt bra da. Syns det er bedre å ha en nylig negativ test enn å sveve i uvissheten :fnise:

Uff da. Rare mensen! Men som de sier her så kan det jo være du får positiv test allikevel. Har du tatt test nummer to? Må si jeg synes de testene er dyre. Jeg tror jeg blir sånn som må teste hele tiden så her blir de billigtester med et par sånne du kjøpte i bakhånd. Det er vel de som er best?

Skjønner godt at det er vanskelig å konsentrere seg om jobb når du har alt det der flygende rundt oppe i hodet! Ikke så mye en kan gjøre med det. Prøving tar fort over alt av tanker. Jeg våknet kjempesliten her en morgen fordi jeg hadde drømt at jeg og mannen hadde fått oss en liten jente. Jammen meg mye jobb med babyer altså!! Var helt gåen jeg :fnise:

Ønsker deg en super dag Line :goodbye:

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg våknet kjempesliten her en morgen fordi jeg hadde drømt at jeg og mannen hadde fått oss en liten jente. Jammen meg mye jobb med babyer altså!! Var helt gåen jeg :fnise:

Ønsker deg en super dag Line :goodbye:

Hehe.. slitsomt ja. Takk pinkpus :)

____________________________

Nei, jeg har ikke fått mensen. Og jeg testet i dag tidlig og den var også negativ (CB digital). Og de sier jo at 99 % sikker osv. Så jeg tar utgangspunkt i at jeg ikke er gravid. (Selv om jeg har i bakhodet at noen her sa at de ikke testet positivt før 4 dager etter IKM)

Jeg kjenner det stikker i eggstokkene i blandt, men pms-smertene som jeg hadde så voldsomt hele lørdagen er helt borte. Jeg er fortsatt tørst og har periodevis snev av hodepine (har hatt siden 4-5 dager). Jo, også er det grusomt å stå opp om morgenen :dåne:

Jeg har opplevd at mensen har vært et par dager forsinket før, men ikke 3 og mer liksom.. bortsett fra da jeg var gravid da for 100 år siden. Den gangen ventet jeg i 14 dager før jeg testet.. :sjenert: Jo, også hadde jeg forstått at mensen blir forsinket hvis el er forsinket. Men jeg testet jo, og temping bekreftet jo at el hadde vært, så jeg forstår ikke..... *frustert*

Har dere noengang hatt mer enn 2 dager forsinket mens? eller testet positivt ikke før etter lang tid?

Nå har jeg kun 1 stk billigtest igjen, drøyer den i hvert fall til torsdag da.. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...