Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma


LineGourmet

Anbefalte innlegg

Lørdag og strålende fint vær! :ler:

Vinen fra i går har ikke tatt overhånd og jeg føler meg frisk og rask og utvilt. Skal ut etterhvert og kjenne på bylivet over en kaffe med en venninne som egentlig har flyttet fra meg (byen) :kaffekopp:

Jeg elsker lørdager... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Line :)

Nå har jeg lest hele dagboka di!!! Håper virkelig det har klaffet for dere denne perioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Line :)

Nå har jeg lest hele dagboka di!!! Håper virkelig det har klaffet for dere denne perioden :)

Heisan Olive! Hele boka ja, smigrende nok en gang, det må jeg si :fnise: Takk for lykkeønskninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: oh gosj, jeg er sååå slapp og tiltaksløs i dag. Har ikke gjort annet enn å google tidlige symtomer på graviditet både på nett og her inne :nei: Jeg får skikkelig oppheng jeg og klarer liksom ikke stoppe.

Og selv om jeg har brent meg jævlig mange ganger nå så kan jeg ikke unngå å registrere ting som skjer i kroppen liksom.

Stikninger 3-4 dager frem til fredag. Siden øm/støl nederst i magen og følelse av at "ting" strekker seg :dåne: Siden i går har jeg fått såre brystvorter også. Og jeg er urolig...som i at pulsen kjennes litt høyere ut enn normalt. Og forrige uke var jeg oppe på do hver eneste natt, men ikke i helga. Ellers så er jeg utrolig slapp og tiltaksløs i dag, men vet ikke om det er fordi jeg skulle være gravid eller om jeg har mistet energien gjennom dette opphenget. :kjefte: Humørsvingninger.

Herre gud ass - er det mulig!?

"Faen heller Line - kom deg ut på sykkeltur!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner meg igjen i den googlingen. Ærlig talt klarer jeg ikke å bestemme meg om det var bedre før når man ikke kunne google alt. Mon tro om de levde helt rolig uten å tenke og fundere for mye eller om de var enda mer stresset siden de ikke hadde tilgang på info.

Jeg vil ikke bekrefte eller avbekrefte symptomene dine fordi jeg selv testet etter to uker for sein mens og da testet jeg mest fordi jeg skulle drikke alkohol. Mine symptomer kom sammen med to blå streker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Kjenner meg også igjen... men man er vel mere opptatt av å registrere kroppen nå mens man er prøvere, hver lille ting oppfatter en som et ukjent symptom, kan det være, kan det være... SLITSOMT, bare forbokstaven det :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Milla og Lilljan :klemmer:

Jeg drar ut og sykler nå ;) (så skal man jammen se at humøret blir bedre og at energien øker!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst så er du ikke alene.. Har blitt et googlemonster i løpet av helga og tror samboeren min begynner å bli litt lei av at jeg stadig trekker frem ting som kan være tegn :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg igjen jeg også! Rart hvor opphengt en kan bli, men går heldigvis i rykk og napp - gjelder å ikke bli HELT opphengt!

Lykke til denne PP'n!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er noen trøst så er du ikke alene.. Har blitt et googlemonster i løpet av helga og tror samboeren min begynner å bli litt lei av at jeg stadig trekker frem ting som kan være tegn :sjenert:

Det er absolutt en trøst :)

Så du er prøver du også? Har du ikke dagbok? :sjenert:

Jeg sier ingenting til sambo om mine innbilte svangerskapssymtomer. Det slutta jeg med ganske kjapt etter at de 2 første mnd ikke var noe likevel... :flau:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kjenner meg igjen jeg også! Rart hvor opphengt en kan bli, men går heldigvis i rykk og napp - gjelder å ikke bli HELT opphengt!

Lykke til denne PP'n!

Takk og lige måde Phobs (lettere det :fnise: ) - du vet jo snart litt mer du - 2 dager til IKM hos deg?

Jeg fikk litt avkobling med en sykkeltur og litt opprydning i hagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her skjer det ting :bolledeig:

Håper det klaffer :strix:

Når forventer du IKM?

mandag eller tirsdag 3. mai... :popcorn:

Lenge å vente det... :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er absolutt en trøst :)

Så du er prøver du også? Har du ikke dagbok? :sjenert:

Jeg sier ingenting til sambo om mine innbilte svangerskapssymtomer. Det slutta jeg med ganske kjapt etter at de 2 første mnd ikke var noe likevel... :flau:

Har ingen dagbok enda nei. Føler egentlig at jeg ikke er interessant nok :fnise: Men vi prøver! Syns det er kjempespennende og skummelt på en og samme gang. Er derfor det er så deilig å lese hos andre at jeg ikke er alene om å bli småsprø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen dagbok enda nei. Føler egentlig at jeg ikke er interessant nok :fnise: Men vi prøver! Syns det er kjempespennende og skummelt på en og samme gang. Er derfor det er så deilig å lese hos andre at jeg ikke er alene om å bli småsprø :)

Hvor lenge har dere prøvd da?

Ikke interessant nok... :fnise: for min del er det interessant nok at jeg kan gå tilbake å se at jeg hadde akkurat de samme symtomene 7 DPO de andre månedene som nå, og når folk kommenterer så er det ekstra hyggelig. Føler også at jeg får mye støtte gjennom å ha en dagbok og det å kunne snakke med andre i samme situasjon. Som jeg sa tidligere her så må jeg skåne sambo litt, sånn at han ikke skjønner hvor på tuppa jeg egentlig er :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge har dere prøvd da?

Ikke interessant nok... :fnise: for min del er det interessant nok at jeg kan gå tilbake å se at jeg hadde akkurat de samme symtomene 7 DPO de andre månedene som nå, og når folk kommenterer så er det ekstra hyggelig. Føler også at jeg får mye støtte gjennom å ha en dagbok og det å kunne snakke med andre i samme situasjon. Som jeg sa tidligere her så må jeg skåne sambo litt, sånn at han ikke skjønner hvor på tuppa jeg egentlig er :ler:

Vi har prøvd siden februar. Selv om det ikke er lenge i det hele tatt så går tiden sakte. Så spørs vel om jeg ikke må lage meg en dagbok etterhvert - sånn at jeg ikke spammer andres dagbøker med desperasjonen min :sjenert:

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oh my God!

Jeg var på do i stad... og der var det litt brunlig utflod, ikke kjempemye - kanskje en halv t-skje.... :sjenert:

Jeg har aldri sånt...

Er på 9 DPO i dag.... :hakeslepp::forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh my God!

Jeg var på do i stad... og der var det litt brunlig utflod, ikke kjempemye - kanskje en halv t-skje.... :sjenert:

Jeg har aldri sånt...

Er på 9 DPO i dag.... :hakeslepp::forvirret:

Jeg ble rett og slett litt satt ut av dette her. :gjeiper: Kjenner det er utrolig lenge å vente til fredag (som jeg har bestemt bør kunne vise noe på en test) og ganske ehm.. nervøs!?

Har ellers hatt boblinger i magen, noe som ligner på "løs mage" light, men uten løs shit.. :sjenert: Utrolig øm i puppene og har hatt snev av hodepine i mange dager....

Om denne brunlige utfloden.. om det ikke er festeblødning - hva er det da? Den stoppa forresten var tydeligvis bare noen timer i dag...

:romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...