Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma


LineGourmet

Anbefalte innlegg

10 DPO

Jeg lovte meg selv å ikke gå på symtomjakt denne gangen.. :sjenert: Men klarer ikke å la være å registrere at jeg har svake murringer (som best kan forklares som blanding av pms-smerter og magesyke-vondt, men veldig svakt altså - og har ikke magesyke heldigvis :fnise: ) og tidvis hold i høyresiden... Ser stadig etter mer tydelige tegn som f.eks at brystvortene skal bli mørkere, men det har ikke skjedd.. bare øm i puppene som vanlig.

Jeg tviler på at jeg ikke svir en test før lørdag :filer:

Mandagen har vært helt grei på jobb. Det har jo blitt så sabla kaldt igjen, så jeg innså i dag at jeg virkelig måtte skaffe meg en tykkere jakke. Har i lengre tid sett misunnelig på alle dunjakkene rundt meg :ninja: Men nå er det helt utsolgt vettu, det finnes ikke å oppdrive. I hvert fall ingen som ser bra ut med en noenlunde ok pris :rolleyes:

Til middag ble det helt ordinær spagetti Bolognese.

Ha en fin kveld alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, greit å prøve å holde seg litt i tøylene og ikke "kjenne etter" så mye. Jeg hadde en episode i sommer da jeg var så og si helt sikker på at nå - nå sitter spiren! Og var rimelig opptimistisk nå også, så da blir en så skuffet... MEN da blir jeg litt roligere igjen noen PP'er og lar det bare gå sin gang uten for intens symptomjakt en stund igjen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, greit å prøve å holde seg litt i tøylene og ikke "kjenne etter" så mye. Jeg hadde en episode i sommer da jeg var så og si helt sikker på at nå - nå sitter spiren! Og var rimelig opptimistisk nå også, så da blir en så skuffet... MEN da blir jeg litt roligere igjen noen PP'er og lar det bare gå sin gang uten for intens symptomjakt en stund igjen... :)

mmm.. I see. Jeg går nok på en smell denne gangen også, men ikke så ille som forrige. Da var jeg virkelig overbevist noen øyeblikk der. :sukk: Så går det seg nok til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig vanskelig å ikke være på symptomjakt ja...

Håper det klaffer for deg denne pp uansett :duskedame:

TAkk takk Honning. Og grattis til deg med 11 sammensmeltede egg! :ler: Det var det jeg sa, at parringen kom til å gå greit. Lykke til i morgen med innsetting :)

___________________

11 DPO

Våknet med pms-mage i dag tidlig. ikke noen voldsomme smerter, men mer sånn det pleier å være samme dag som jeg får mensen. Vel, det gikk over i dusjen... Men det fikk meg litt ned fra den høye håpefull hesten :gjeiper: Ingen andre symtomer bortsett fra enda ømmere pupper og forstoppelse. Nei, det er ikke gravide-forstoppelse nemlig - det er enten pga folat'n eller fordi jeg smugrøyker litt i helgene og dermed så stopper fordøyelsen opp igjen sammen med ikke-røykingen :sjenert:

På den andre siden av livet har det gått greit på jobb i dag. Så lenge jeg slipper å tenke at jeg kjeder meg så trives jeg - selv om det betyr at jeg f.eks står på pinne for Orkla :enig:

Var ikke innom verken KG eller facebook i arbeidstiden i dag og da har det vært en ok dag :) Eller.. var så vidt innom finn torget og så på alle valpene til salgs... :rødme:

MIddag: ferdiggrillet kylilling m/ris, gulrot/aspargesbønner og Toro's posesaus m/basilikum og sjalottløk - selvfølgelig moderert med lines magiske touch :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TAkk takk Honning. Og grattis til deg med 11 sammensmeltede egg! :ler: Det var det jeg sa, at parringen kom til å gå greit. Lykke til i morgen med innsetting :)

Takk for det Line :) Parringen gikk bra i natt ja, selv om vi ikke var til stede selv :ler: Rart å tenke på...

Det er iblant vanskelig å ikke stikke innom KG eller facebook eller lignende i arbeidstida ja... Jeg prøver å ikke være innom så mye, for plutselig står det noen bak meg og ser at jeg er inne i prøveverdenen, og det vil jeg ikke ha noe av ;)

Håper pms-smertene dine bare føles som pms, og at det egentlig er noe annet på vei :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sitter i åpent kontorlandskap så det ser vel ikke så profesjonelt ut med facebook eller kvinneguiden åpen. Men hvis det blir tomt i landskapet er jeg en kjapp jævel.. :lur:

Jeg krysser alt jeg har for deg til lørdagen! Si fra hvis du tester før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter i åpent kontorlandskap så det ser vel ikke så profesjonelt ut med facebook eller kvinneguiden åpen. Men hvis det blir tomt i landskapet er jeg en kjapp jævel.. :lur:

Jeg krysser alt jeg har for deg til lørdagen! Si fra hvis du tester før

Selvsagt! :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 DPO

Leverandør-møter fra 8 - 17 i ett :sprettoy: . Når jeg endelig kom hjem igjen knakk jeg helt sammen med emtional overload. Vet ikke hvor det kom fra en gang. Greit at jeg ikke var så sprudlende på hjemveien men koste meg greit med boka mi jeg... Som lyn fra klar himmel er jeg overbevist om at det eneste kjære vil er å sitte på pc og drikke øl, alltid - ergo "jeg betyr ingenting" :sjenert: huff.. masse tårer en kort stund og litt klemming og sussing så ble det bra :fnise::klemmer:

Mentalt føler jeg veldig at mensen kommer snart. På den annen side har jeg vært frossen og småkvalm de siste dagene - men det kan jo lett ha vært kulda/innbildning. Kjenner også noe "rart" helt nederst i magen - rett over skambeinet... men er også usikker der om det er reelt eller innbildning. :sukk:

Har også sovet dårlig/lett siste nettene og det er sabla typisk i dagene før mensen...

Jeg svir en test i morgen tidlig - en billigtest. Noen som har erfaringer med billigtestene 1 dag før IKM? (jada, jeg vet at det står tidligst samme dag som IKM for at den skal være gyldig... :lur: )

Ah.. gleder meg til helg - har lyst til å fylle den med fine ting... :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg kjenner til følelsesmessige utbrudd. Kommer gjerne som lyn fra klar himmel og problemet er ikke ofte helt reelt heller. Men jaggu renser det godt med tårer og kyss mange ganger.

Veldige spennende hos deg nå. Jeg håper sånn at det skal klaffe fpor dere. Det er litt tøft å gå å ønske seg noe man ikke har herredømme over, men bare la tilfeldighetene råde. Håper det sker fort. Jeg tror ikke jeg hadde noen symptomer på forhånd. Var like overrasket begge gangene jeg testet positivt (eller egentlig alle tre, jeg har hatt en spontanabort)Hos meg kom symptomene rundt uke 6-7. Men noen har faktisk skjønt det siden el, så vi reagerer forskjellig.

Jeg har ingen erfaring med biligtester. Har kun brukt cb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 DPO

Negativ test og kjenner at mensen er på vei :sukk:

Temping neste PP. Mailen min henger og jeg får ikke jobbet :kjefte:

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hastet inn for å lese gode nyheter. *sukk* men sier som Milla (med ett nydelig bilde forresten) at det er enda sjanser for deg. Testene slår vel egentlig ikke ut før samme dag som mensen er ventet og det er jo ikke før lørdag. Så her kan enda ting skje!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere er jo veldig positive da, men det er jo også viktig å innse realitetene og komme seg videre til her i livet ;) (eller neste PP) :fnise:

PS! Etter jobb skal jeg til min hudpleier for 1 time ansiktsbehandling og napping og farging av bryn og vipper. Fordi jeg fortjener det :)

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du spurte om erfaring med billig testene, og jeg mener de er like bra som vanlige tester du kjører på apoteket. Jeg testet positivt 2(3) dager før IKM med billigtest :) Men det er veldig forskjellig hvor tidlig tester kan slå ut positivt for hver enkelt, noen tester jo ikke positivt før en god stund etter IKM heller så derfor er det jo ikke så lett å si om du har lyktes denne PP eller ikke...

De siste dagene før TR er veldig slitsomme, føler med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 DPO

Mensen lar visst vente på seg til i morgen. ;) Da får jeg vel bare forvente 29 dagers syklus i stedet for 28 fremover.

Sambo hadde skaffet oss en kalender i dag som han mente jeg skulle markere der hvor han måtte være litt ekstra amorøs.. :fnise: :rødme: Han mener det er bedre enn å snakke så mye om det :)

Men nå blir det bakt torskeloin med bacon og ertepurè og rødvin! :vin:

I'll be back! Ha en fin kveld! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fin ide med den kalenderen da!

Min kjære har skjønt "tegningen" og regner seg raskere en meg frem til "riktig" dag så snart jeg sier: "hmf jeg fikk mensen i dag..."

Ha en flott kveld - og nyyyt rødvin (enn så lenge - det gjør jeg også!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...