Gå til innhold

LineGourmet har blitt mamma


LineGourmet

Anbefalte innlegg

Spekesalat høres veldig godt ut. Spis spekemat mens du kan, det er virkelig noe jeg savner nå. Ofte flere ganger om dagen, jeg drømmer om å spise det ofte :sjenert:

:klø: Kan ikke gravide spise spekeskinke? Hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg også savner spekemat :gjeiper: Så nyt det og rødvinen så lenge du kan :)

Høres ut som du og din kjære koser dere noe veldig om dagen, koselig å høre :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah.. akkurat. Jeg har ikke satt meg helt inn i alt man ikke har lov å spise som gravid ennå skjønner dere. Men leste litt her nå. Og forstår også at det er del delte meninger rundt hva man kan spise og ikke.

Pæreskinken jeg brukte i salaten var forøvrig grillet så da burde det ikke være noe problem jenter. Muligens litt verre med chevre-osten (nei, ble grillet den også..)... Jeg aner ikke om det pasterisert eller upastl..bkablabla..

:haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ålreit. syklusdag 11 og første testdag for el. Der var det absolutt ingenting, bortsett fra kontrollstreken :sjenert: 3 timer siden jeg var på do sist og hadde drukket nesten 1/2 liter øl.... og vann på jobben før jeg var ferdig.. Jeg er redd for at dette kan bli litt problematisk når man ikke skal teste på morgenurin, fordi jeg tisser ofte rett og slett. Og selv om det var 3-4 timer siden sist så er alt unntatt morgen-urinen fryktlig blankt...

Er det absolutt nei å teste på morgenurin? Om det starter noe stigning f.eks onsdag - så vil det vel vises torsdag morgen da?

Vi skulle egentlig starte annehver dag :sengekos: i dag også.. men eh.. han er sliten, jeg er sliten.. ingen orker å ta inititativet. Dessuten så er jeg rimelig sikker på at det ikke er noe poeng i dag. (Jajaja.. det er vel akkurat den holdningen der som gjør at du fortsatt ikke er gravid da! :slår: )Kvelden er ikke over ennå sier dere - jo, for her er det enten :humpe: rett etter middag eller ikke. Aldri på kvelden før vi legger oss. Og det er jeg egentlig veldig fornøyd med :)

På den andre siden av livet har arbeidsdagen gått veldig bra. Har hatt flyten og strålende effektiv. :ler: Jeg blir like overrasket hver mandag selv med minimalt med søvn..

Håper mandagen deres er til å leve med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Sex etter middag!

Her er det alltid på kvelden og en og annen gang en kjapp en på morgningen.

hehe.. vi tar det som dessert :ler: Helt sant, skjer ingenting i høyet etter kl 2000 hos oss, selv ikke i helgene :) I helgene kan vi vitterlig ta det litt tidligere da - f.eks etter frokost.. Eller før vi har stått opp, men det er også egentlg ganske sjeldent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plikt sex er ikke noe gøy nei, og for oss ble annen hver dag planen litt for forutsigbar og planlagt og fungerte dårlig. Bare pass på at det ikke blir for langt opphold rundt EL, da den vikstigte tiden er vissnok like før EL. Kanskje like greit å legge seg tidlig i dag, planlegge noe godt til middag i morgen og glede seg til :sengekos: i morgen heller :gjeiper:

Så da sier jeg bare sov godt for nå er det snart leggetid for deg :fnise:

Legger igjen litt babystøv i samme slengen :strix: :strix: :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plikt sex er ikke noe gøy nei, og for oss ble annen hver dag planen litt for forutsigbar og planlagt og fungerte dårlig. Bare pass på at det ikke blir for langt opphold rundt EL, da den vikstigte tiden er vissnok like før EL. Kanskje like greit å legge seg tidlig i dag, planlegge noe godt til middag i morgen og glede seg til :sengekos: i morgen heller :gjeiper:

Så da sier jeg bare sov godt for nå er det snart leggetid for deg :fnise:

Legger igjen litt babystøv i samme slengen :strix: :strix: :gjeiper:

Plikt er aldri gøy - ser den Rosa. :) Lader opp til i morgen i stedet som du anbefaler :fnise: Skal faktisk legge meg om ikke lenge - bare se 4 * middag. Fenomenalt med HD-PVR :jepp:

Sov godt alle :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syklusdag 12 og :sengekos: etter middag :ler: Dagens test viste en svak svak strek så det er jo en forbedring fra i går. Har mest tro på fredag og lørdag... eller blir det torsdag og fredag..? Vel, det viser seg vel etterhvert.

På den andre siden av livet er tirsdager ofte litt tyngre enn mandager merkelig nok, men det har vært ok. På jobb altså. NSB er i rute og det er ganske vesentlig for hvordan arbeidsdagen oppleves :haar: Jeg har også fått i boks en løsning på et ganske stort problem (privat) som jeg har jobbet med de siste 3 månedene og det er; for å si det mildt; jævlig digg! :)

Vi er snart midtveis i uken og det blir lysere og lysere - jeg gleder meg til våren! :briller2::smilyblomst:

Ps: jeg har tatt min første folat-tablett i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det ble :sengekos: etter middag i dag :fnise: , krysser fingrene for at det gjorde susen og spiren setter seg denne gang :rødme: Er i dagene før EL det er størst sjangse for å bli gravid, og det sies jo at svømmerne kan overleve noen døgn der inne så selv om du ikke har fått sterk strek på EL testen enda så er det jo en sjangse.

Og ikke dumt starte med Folat :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere også hund?!

Sier som Rosa76, begynn med folat, jo før jo bedre :)

Nei, men jeg skulle ønske vi hadde.. *drømme* :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syklusdag 13 - og wuhu! :hoppe: og positiv el-test i dag! :ler: For meg er det fantastisk å få en bekreftelse på at jeg antagelig "virker". Blir ikke noe pulings i dag, jeg har bedt han samle sammen troppene til i morgen :fnise:

På den andre siden av livet har jobben vært ok med passe og gjøre i dag og fin flyt på kollektiv-reisene. Terningkast 5. :)

Dagens rett:

Fiskeform med torsk og breiflaff på spinat, gulrøtter, sjalottløk, litt hvitløk og pesto rosso. Og så sunn - å nei, det er Fløte der også ja :fnise: . :skya: :skya:

Jeg er sulten og det er snart helg igjen! :)

Endret av LineGourmet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med positiv EL test!

:hoppe:

IKM ca 3.februar da eller?

X'er fingre og tær for at det er din (og min) tur denne PP'n!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bare for nyskjerrigheten.... hvor sterk ble din teststrek på eggløsningstesten? :)

Like sterk som kontrollstreken :) Tar en ny i dag når jeg kommer hjem fra jobb for å se om den er negativ eller enda sterkere :)

:sengekos: i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott med positiv EL test!

:hoppe:

IKM ca 3.februar da eller?

X'er fingre og tær for at det er din (og min) tur denne PP'n!!

IKM fredag 5/2 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...