Amalie_85 Skrevet 5. februar 2010 #141 Del Skrevet 5. februar 2010 Men om det er på 14 DPO, vil det si at dere har prøvd i et år nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 5. februar 2010 #142 Del Skrevet 5. februar 2010 Bra med kalender, jeg har også en egen kalender der jeg markerer av alt som har med prøvingen å gjøre God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #143 Del Skrevet 5. februar 2010 Så fin ide med den kalenderen da! Min kjære har skjønt "tegningen" og regner seg raskere en meg frem til "riktig" dag så snart jeg sier: "hmf jeg fikk mensen i dag..." Ha en flott kveld - og nyyyt rødvin (enn så lenge - det gjør jeg også!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #144 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Men om det er på 14 DPO, vil det si at dere har prøvd i et år nå da? 14 DPO betyr 14 day past ovulation(dager siden eggløsning) og dermed IKM i dag. Men tilfeldigvis, så har vi også forsøkt omlag 1 år.. Men ikke "målrettet" før nå. Første PP med el-tester.. basal-temperatur måling neste PP ----- Endret 5. februar 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 6. februar 2010 15 DPO/1 dag i ny syklus? Venter på at mensen skal melde seg... Koselig kveld med sambo i går. Jeg fikk nærhet og kvalitetstid Over 9 timers søvn og føler meg ganske utvilt, men har visst ikke så fryktelig mye å si enda... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 6. februar 2010 Edit: CD 1 Yepp, mensen er på plass. Yuhu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2010 #147 Del Skrevet 6. februar 2010 Teite mensen... men din kommer iallefall.. min har uteblitt i over en uke nå.. dritt lei Forberede dere på en ny PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobaeticus Skrevet 6. februar 2010 #148 Del Skrevet 6. februar 2010 Greit at mensen er regelmessig når'n først skal komme! Lykke til i ny PP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #149 Del Skrevet 6. februar 2010 Greit at mensen er regelmessig når'n først skal komme! Lykke til i ny PP! takk takk - til deg også Milla Pizza og film i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 6. februar 2010 #150 Del Skrevet 6. februar 2010 Teite mensen! Men jeg slenger meg på de andre som sier at det er veldig greit med regelmessig mensen. Min kom en gang mellom uke 4 og 7, når vi prøvde på Prinsen. Jeg ble helt sprø og desperat av det. Heldigvis gikk det veldig fort denne gangen da. Men har lest at det er enklere å bli gravid med nr. 2. Blir det temping denne måneden? Blir det første gang du prøver det? Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 6. februar 2010 Teite mensen! Men jeg slenger meg på de andre som sier at det er veldig greit med regelmessig mensen. Min kom en gang mellom uke 4 og 7, når vi prøvde på Prinsen. Jeg ble helt sprø og desperat av det. Heldigvis gikk det veldig fort denne gangen da. Men har lest at det er enklere å bli gravid med nr. 2. Blir det temping denne måneden? Blir det første gang du prøver det? Ha en fin lørdag! Ja, jeg bestilte meg basal-temper i dag faktisk. Men må jeg virkelig sette klokka på ringing kl 6 i helgene også? :dåne: For alle dere som har erfaring med temping - får/fikk dere bekreftet temp økning etter el og fikk dere temp-økning da dere ble gravide også? Jeg har skravert i nye kalendern til kjære.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2010 #152 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg skal også begynne å tempe (bare jeg får TR snart så.... ) Hvor har du kjøpt basaltemperen? Har ingen erfaring om dette jeg heller så.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #153 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg skal også begynne å tempe (bare jeg får TR snart så.... ) Hvor har du kjøpt basaltemperen? Har ingen erfaring om dette jeg heller så.... Jeg kjøpte herfra http://www.babyornot.no/product_info.php/c.../products_id/44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 6. februar 2010 #154 Del Skrevet 6. februar 2010 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #155 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) CD 2 Nei, nå er det sånn et knallvær der ute! Så jeg skal rive meg løs fra KG og hoppe i dusjen. Så skal jeg ut på tur. Målet: kjøpe melk på Esso og kanskje innom merkevareutsalget (som jeg aldri har vært innom) En fin liten runde som vil ta en snau time Yepp, jeg er allerede fornøyd med planen. For jeg syns jeg sitter alt for mye inne i helgene, sambo er en lathans som syns det er viktig å "slappe av". Selv føler jeg at jeg visner til tider. Men ikke i dag Senere blir det 3 timer med okse-kasserolle-laging Edit: Jeg får faktisk med meg sambo ut også Endret 7. februar 2010 av LineGourmet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilljan Skrevet 7. februar 2010 #156 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg er litt som deg at det må skje noe i helgene. Men i ett behaglig tempo, da. Hvis vi blir sittende inne en hel dag blir jeg sprø! Heldigvis er mannen her også en utålmodig sjel! God tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 7. februar 2010 Forfatter #157 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg er litt som deg at det må skje noe i helgene. Men i ett behaglig tempo, da. Hvis vi blir sittende inne en hel dag blir jeg sprø! Heldigvis er mannen her også en utålmodig sjel! God tur Ah, det var deilig å komme seg ut litt, selv om det ikke var så langt Nå skal jeg lage oksekasserolle! http://www.aperitif.no/index.db2?id=102603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 7. februar 2010 #158 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, jeg bestilte meg basal-temper i dag faktisk. Men må jeg virkelig sette klokka på ringing kl 6 i helgene også? :dåne: For alle dere som har erfaring med temping - får/fikk dere bekreftet temp økning etter el og fikk dere temp-økning da dere ble gravide også? Så kjedelig med TR Da får vi håpe på bedre lykke i denne PP Man skal tempe til samme tid hver dag ja, også i helgene... Men du blir vant, og jeg hadde heldigvis aldri problem med å sovne igjen etter temping :søvn: Jeg fikk tydelig temp øking etter EL så det var lett å se når EL hadde vært (hadde også lav temp den dagen EL var). Når det gjelder temperatur øking ved graviditet så er den gjerne ikke synlig før etter IKM, så jeg testet positivt før jeg kunne se det på kurven min. Så for meg var det mest nyttig verktøy for å vite når EL hadde vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 7. februar 2010 #159 Del Skrevet 7. februar 2010 14 DPO betyr 14 day past ovulation(dager siden eggløsning) og dermed IKM i dag. Men tilfeldigvis, så har vi også forsøkt omlag 1 år.. Men ikke "målrettet" før nå. Første PP med el-tester.. basal-temperatur måling neste PP ----- Jaa, det var sånn det var ja. 1pp, 2 pp, blir pr. mensen Kan jo ikke si pr. mnd siden syklusen ikke er en mnd. Målrettet eller ikke så tror jeg nesten jeg hadde snakka med lege om jeg ikke hadde blitt gravid uten prevansjon og sex et år uten å passe på dette med sykluser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 8. februar 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 8. februar 2010 3 CD Har ikke så mye å si om prøving i dag bortsett fra at jeg venter på termometern i posten og at vi har "øvd" i dag På jobb har jeg i dag hatt et viktig møte med den viktigste kunden min. Jeg var nervøs, men grunnen til at man er nervøs er fordi man skal være ytterst skjerpet. Jeg gjennomførte med kunnskap, sjarm og faglig dyktighet Kult! Sånt gir meg et kick av både selvtillit og inspirasjon Og det skal sies at denne kunden kan "gi meg halve budsjettet" mitt Var innom butikken mens det ennå var lyst og kjøpte masse frukt og ikke noe sjokolade Eh, ja - for jeg prøver meg på en sunnere livstil - mer frukt, mindre brød og sjokolade. Og alle dere som jeg følger med på her inne - jeg savner å trene! Men jeg finner ikke tiden, og jeg er ikke medlem på SATs lenger heller. Vel, har en hemmelig fantasi om å begynne å sykle til og fra toget når snøen har gått. Kanskje Phobetacus (særlig det ble stavet riktig sånn ut av det blå ) har en bra sykkel å selge? Er også ute etter flere kommentarer på dette med temping da.. hepp, hepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå