Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Gjest gjestdeluxe
Skrevet
jeg skal være gift og etablert jeg når jeg er førti, ikke løpe rundt etter småguttene og fortsatt tro jeg er hott

En kan jo være hot likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Så klart! Jeg pleier å klype dem litt i kinnet, for så å spørre om de vil være med meg hjem og se på strekkmerkene mine :nigo:

Hei lille vennen, når vi er ferdige for kvelden kan du jo hilse på sønnen min. Han er ett år eldre enn deg. :fnise:

Skrevet
Ja menn knuller ikke for å lage barn, nei de tenker ikke det oppi huet, men instinktivt er det derfor man vil ha sex uten at man vet det selv. Vi er skapt for å formere oss og det er derfor vi er skapt for å bli kåte og ha lyst på sex. Dermed går menn etter damer som biologisk sett ser fruktbare ut.

Sex(ikke bare samleie) er garantert ikke bare for å formere seg! Hvorfor har 60 årige damer sex, når de garantet ikke kan formere seg?

Merkelig nok har ikke bianca svart på dette. Bianca, du vet at det er mange som ikke kan få barn av ulike grunner, tror du ikke de har sexlyst?

Skrevet
er en cougar det samme som en 30 åring? en 30 åring er ung. jeg snakker om 40 +

Nja når de ender opp med 18-19-20 år gamle gutter som kjærester så er nok cougargreia oppfylt ganske bra? :P

Skrevet
Merkelig nok har ikke bianca svart på dette. Bianca, du vet at det er mange som ikke kan få barn av ulike grunner, tror du ikke de har sexlyst?

Den opprinnelige årsaken til seksuell nytelse er jo reproduksjon.

Det er selvfølgelig klart at man kan ha sex bare får nytelsens skyld alene, men naturen skapte ikke seksuell nytelse bare for å være hyggelig. Det er selvfølgelig en praktisk årsak bak de fleste av funksjonene våre.

Skrevet

Det er selvfølgelig klart at man kan ha sex bare får nytelsens skyld alene, men naturen skapte ikke seksuell nytelse bare for å være hyggelig. Det er selvfølgelig en praktisk årsak bak de fleste av funksjonene våre.

Greit nok at reprodusjon er drivkraften bak, men hvis reproduksjon hadde vært den eneste så hade vel ikke folk som ikke er fruktbare hatt seksuell lyst heller.

Skrevet

Bare reproduksjon?
Skrevet
Og en ting til som jeg har spurt om før. dere damer på førti: vil ikke dere ha dere med menn som er mer erfarne? Gutter på 20 er vel usikre på seg selv og ikke helt erfarne de heller på lik linje med jenter på 20. Hva er galt med å ha sex med menn på 40?

Jeg vet ikke hva som er galt med menn på 40, men synest ikke det er så mange "kjekke" menn på 40. Har sett endel unge damer i 20-årene som går rundt og vanker med eldre menn på 40 som ser mindre pene ut, da tenker jeg..." jaja, ingen jevnaldrende ville ha henne".

Det beste er å finne jevnaldrende partnere, tror jeg. Selv er jeg 27, og synest menn på min egen alder er best. Selv om jeg ser at det er endel pene og deilige gutter på 20+. Men kunne aldri blitt sammen med noen så unge tror jeg, men flotte kropper, det har de!

Det samme kan ikke sies om de menna på 40+. Kanskje 1 av 1000 menn i 40årene kan ansees som kjekke. Resten ser enten ut som krigsfanger fra auzwizh, gravide kvinner i 7`nde måned, eller så er de skalla....

Skrevet
Jeg vet ikke hva som er galt med menn på 40, men synest ikke det er så mange "kjekke" menn på 40. Har sett endel unge damer i 20-årene som går rundt og vanker med eldre menn på 40 som ser mindre pene ut, da tenker jeg..." jaja, ingen jevnaldrende ville ha henne".

Nja, jeg er 21 selv og har i grunn ikke store problemer med å se hva de vil med en 40år gammel mann, de får en etablert mann med fast inntekt og livserfaring som er villig til å slå seg ned. Med meg så er det beste de kan få ett langvarig forhold der giftemål inntil videre er langt ute av bildet. Jeg er ikke klar for å slå meg ned og gifte meg, jeg er ikke klar for barn, og jeg kommer ikke til å være det før om minst ti år.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Hei lille vennen, når vi er ferdige for kvelden kan du jo hilse på sønnen min. Han er ett år eldre enn deg. :fnise:

:skratte:

Gjest oranges
Skrevet

Jeg er 43.

Når jeg har eggløsning har jeg en rå lyst til å huke enhver sexy ung mann i armen og dra han med meg hjem. Hormoner... :filer:

Kvinner er hardføre.

De er den eneste arten på planeten som blør en gang i måneden og som overlever det.

Skrevet
Jeg er 43.

Når jeg har eggløsning har jeg en rå lyst til å huke enhver sexy ung mann i armen og dra han med meg hjem. Hormoner... :filer:

Kvinner er hardføre.

De er den eneste arten på planeten som blør en gang i måneden og som overlever det.

Og de er ikke engang tilpasset til det gjennom tusenvis av år med evolusjon ol. fantastisk ikke sant?
Skrevet
Bare reproduksjon?

Jeg skrev at den opprinnelige årsaken var reproduksjon, altså artens overlevelse. Så skrev jeg at man kan fint ha sex bare for nytelsens skyld, men grunnen til at kroppen din nyter det er så du skal bli fristet til å reprodusere. Sånn er naturen. Sex er ikke godt bare pga. du skal ha det chill og koze med folk, det er til for at den menneskelige arten skal fortsettte å eksistere, lenge etter det korte lille livet ditt er over.

Gjest blør 2 liter i måneden
Skrevet
Og de er ikke engang tilpasset til det gjennom tusenvis av år med evolusjon ol. fantastisk ikke sant?

Det er jo nettopp det som er så fantastisk kult. At kvinner er utviklet til å være såpass hardføre.

Skrevet
Det er jo nettopp det som er så fantastisk kult. At kvinner er utviklet til å være såpass hardføre.
De er ikke hardføre når det er en selvfølge at organismen overlever, tross blodtapet. Hadde det vært en kamp om å overleve hver bidige måned, så kunne man kallt de hardføre.
Gjest Gjest_mann29_*
Skrevet

Siden når ble kvinner en egen art?

Er dama mi en cougar når jeg er 29 og hun 39? :nisse:

Skrevet
Jeg er 43.

Kvinner er hardføre.

Kvinner i slutten av 30-årene og begynnelsen av 40-årene har gjerne sterkere sexlyst enn de noensinne har hatt. Dette er et tiltak fra naturens side siden de er i slutten av sin fruktbare alder, og bør få barn før det blir for sent.

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noe problem med det om fattern fant seg ei ny kjerring som var like gammal som meg, eller enda yngre, i begynnelsen av 20 åra. Jeg ville nok bare smilt over at han har skaffet seg ei sexdokke, og det kan godt tenkes de ville hatt mange finkulturelle interesser å dele. Men nå er det jo kjent at menn er litt mer generøse av seg, kvinner unner ikke sine mammaer litt moro, og mødre unner ikke døtrene sine noe godt. Det er en grunn til at det går så mange nevrotiske høner rundt og kakler forstyrret. Dessuten er det et faktum at menn går etter utseendet og IKKE etter makt, penger, bil, osv, vi går etter utseendet. Om en mann tenner på eldre kvinner, så er han sannsynligvis syk. Eldre damer over 30 er ikke verdt noe lenger. Enhver mann med respekt for seg selv, puler bare unge kvinner fra 13-29 og formerer seg så han kan få like mange barn som en stor, mektig høvding.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg hadde ikke hatt noe problem med det om fattern fant seg ei ny kjerring som var like gammal som meg, eller enda yngre, i begynnelsen av 20 åra. Jeg ville nok bare smilt over at han har skaffet seg ei sexdokke, og det kan godt tenkes de ville hatt mange finkulturelle interesser å dele. Men nå er det jo kjent at menn er litt mer generøse av seg, kvinner unner ikke sine mammaer litt moro, og mødre unner ikke døtrene sine noe godt. Det er en grunn til at det går så mange nevrotiske høner rundt og kakler forstyrret. Dessuten er det et faktum at menn går etter utseendet og IKKE etter makt, penger, bil, osv, vi går etter utseendet. Om en mann tenner på eldre kvinner, så er han sannsynligvis syk. Eldre damer over 30 er ikke verdt noe lenger. Enhver mann med respekt for seg selv, puler bare unge kvinner fra 13-29 og formerer seg så han kan få like mange barn som en stor, mektig høvding.

blir annerledes når du er gutt og han er faren din. Hva om det var mora di og din beste venn?

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...