Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #101 Skrevet 5. desember 2009 Av de 4 kuleste gutta i mitt årskull (altså de som drar desidert mest damer) så har 3 av dem endt opp med 29-31år gamle kjærester mens alle har pult cougars. Er 20 nå selv Så at det er gutta som ikke kan få seg noe bedre som går etter cougars er feil! Heller stikk motsatt, de mennene som puler de fineste puler og både her og der og gjør ikke så mye utav det, de puler burugler, de puler stalkere, de puler gjennomsnittsjenter de puler cougars og de puler de aller fineste.
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #102 Skrevet 5. desember 2009 Det er for å reprodusere seg selv. Sånn er det bare, enten du liker det eller ikkeSex(ikke bare samleie) er garantert ikke bare for å formere seg! Hvorfor har 60 årige damer sex, når de garantet ikke kan formere seg?
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #103 Skrevet 5. desember 2009 Når jeg blir førti så vil ihvertfall ikke jeg ha en drittunge på 20Bør du ikke bli 40 før du utbasunerer så bastante konklusjoner.
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #104 Skrevet 5. desember 2009 Jeg synes ikke det er greit. Kanskje om de er single, men om de har barn i 20 års alderen så syns jeg de skal la være av respekt for barna sineHva om det er greit for barna?
toth Skrevet 5. desember 2009 #105 Skrevet 5. desember 2009 Haha, om noen på min alder hadde blitt i lag med mutra hadde de fått hørt det ;p
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #106 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg har nok av mannfolk på mitt marked. De gutta som legger an på førtiåringer gjør det fordi de ikke har sjans på unge jenter. Ja respekt for barna fordi de blir flaue oer at foreldrene er i overgangsalderen og prøver å oppføre seg som 20 igjenSå du påstår at det ikke finnes kvinner på 40+ som kan måle seg utseendemessig med 20-åringer(personlighetsmessig så er 40-åringene i en annen klasse, så de kan være mindre tiltrekkende utseendemessig, men allikevel gå av med seieren)? Endret 5. desember 2009 av gbnj
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #107 Skrevet 5. desember 2009 jeg syns selvsagt det blir feil at en 20 år gammel gutt begynner å ha seg med morens venninner også jaMenn hva hvis 20-åringen vil det, hvorfor skal du blande deg borti?
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #108 Skrevet 5. desember 2009 Og en ting til som jeg har spurt om før. dere damer på førti: vil ikke dere ha dere med menn som er mer erfarne? Gutter på 20 er vel usikre på seg selv og ikke helt erfarne de heller på lik linje med jenter på 20. Hva er galt med å ha sex med menn på 40?Men hva hvis 40-åringen vil det, hvorfor skal du blande deg borti?
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #109 Skrevet 5. desember 2009 Uansett synes JEG det er kvalmt. ikke at du liker damer på førti men at de på førti tillater det. Jeg synes det nesten er på grensa til pedofili, selv om det er lov. Hun var voksen da du fortsatt var liten. Hun kunne ha passet deg når du var liten tenk på detEn mann på 20 er voksen, selvom han kun var en sædcelle når en kvinne var 20!
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #110 Skrevet 5. desember 2009 Haha, om noen på min alder hadde blitt i lag med mutra hadde de fått hørt det ;pHva så, tror du de bryr seg om din intoleranse?
Proudness Skrevet 6. desember 2009 #111 Skrevet 6. desember 2009 Hva så, tror du de bryr seg om din intoleranse? Nå har du 8 innlegg etterhverandre hvor du driver monolog. Kunne du ikke svart alt i ett innlegg i stedet for å ha ødelegge hele tråden....
toth Skrevet 6. desember 2009 #112 Skrevet 6. desember 2009 Hva så, tror du de bryr seg om din intoleranse? Hørt det som i erta for det. Men du klarer vel ikke å lese mellom linjene på hva folk sier
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #113 Skrevet 6. desember 2009 Hva så, tror du de bryr seg om din intoleranse? Nei de gjør sikkert ikke det, men jeg blir ikke mindre intolerant av den grunn
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #114 Skrevet 6. desember 2009 En mann på 20 er voksen, selvom han kun var en sædcelle når en kvinne var 20! En gutt på 20 er knappest voksen
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #115 Skrevet 6. desember 2009 Men hva hvis 40-åringen vil det, hvorfor skal du blande deg borti? gfordi at da er førtiåringen en patetisk gammel gris. Denne tråden handler jo om dette så jeg skjønner ikke hvorfor folk blir sure når noen faktisk er enige med overskrifta
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #116 Skrevet 6. desember 2009 Så du påstår at det ikke finnes kvinner på 40+ som kan måle seg utseendemessig med 20-åringer(personlighetsmessig så er 40-åringene i en annen klasse, så de kan være mindre tiltrekkende utseendemessig, men allikevel gå av med seieren)? Hvem vil ha uforpliktende sex med noen bare pga personligheten. man blir kjæreste med folk pga personligheten. Sex er rent fysisk
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #117 Skrevet 6. desember 2009 Hva om det er greit for barna? sånt er aldri greit for barna
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #118 Skrevet 6. desember 2009 Av de 4 kuleste gutta i mitt årskull (altså de som drar desidert mest damer) så har 3 av dem endt opp med 29-31år gamle kjærester mens alle har pult cougars. Er 20 nå selv Så at det er gutta som ikke kan få seg noe bedre som går etter cougars er feil! Heller stikk motsatt, de mennene som puler de fineste puler og både her og der og gjør ikke så mye utav det, de puler burugler, de puler stalkere, de puler gjennomsnittsjenter de puler cougars og de puler de aller fineste. er en cougar det samme som en 30 åring? en 30 åring er ung. jeg snakker om 40 +
Gjest Bianca26 Skrevet 6. desember 2009 #119 Skrevet 6. desember 2009 Bør du ikke bli 40 før du utbasunerer så bastante konklusjoner. jeg skal være gift og etablert jeg når jeg er førti, ikke løpe rundt etter småguttene og fortsatt tro jeg er hott
Gjest gjestdeluxe Skrevet 6. desember 2009 #120 Skrevet 6. desember 2009 Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter? Nei
Fremhevede innlegg