Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet
Man er bare så gammel man føler seg ;-)

I know! Og da er jeg ca 25 og kan tafse på unggutta så mye jeg orker :skratte:

Fra spøk til blodig alvor. Hvis dere unggutta syns dette er plagsomt, så får dere bare si klart i fra til de som klår på dere. Hvis ei dame på min alder hadde klådd på lillegutten min, som er 21, hadde jeg kjeppjaget henne altså! :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hingsten
Skrevet
I know! Og da er jeg ca 25 og kan tafse på unggutta så mye jeg orker :skratte:

Fra spøk til blodig alvor. Hvis dere unggutta syns dette er plagsomt, så får dere bare si klart i fra til de som klår på dere. Hvis ei dame på min alder hadde klådd på lillegutten min, som er 21, hadde jeg kjeppjaget henne altså! :lur:

hehe, det er ikke plagsomt. Eldre damer utgjør ikke akkurat en trussel. Men det er en virkelig bemerkelsesverdig mentalitet ute å går blant damer 30/40+ :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Personlig reagerer jeg mest på at jeg nå blir betegnet som gammel :trist:

Kall meg sugge, widescreenmus, what ever - bare ikke gammel!! :sur:

Du er vel gammel når du er i førtiåra...og med strekkmerker.???

Skrevet
Det er litt ironisk at det er greit når gamle kvinner er kåte på yngre menn. Menn når menn er kåte på yngre kvinner er de griser

Det er dette som kalles likstilling. :)

Hvis det er plagsomt så er det plagsomt. Da bør den som føler at det er plagsomt si i fra og den som sikler/klår holde seg unna. Som det sies så er det ofte forskjellige holdninger til damer som er gamle og menn som er gamle når det gjelder det å flørte/sikle over unge av det motsatte kjønn, men kanskje det er en grunn til det? At damer er mer diskrét, mens mannfolk brauter seg fram og er klåfingra?

Gjest Hingsten
Skrevet

Jeg lurer på hva som foregår i hode på kåte eldre damer. Hva tenker man egentlig før man velger å klype en helt ukjent gutt, på alder med barna sine, i rumpa i f.eks. kassa-køen på dagligvarebutikken?

"Kjøtt kjøtt kjøtt! Gimme some!" ? :)

Gjest gjestedama
Skrevet
hehe, det er ikke plagsomt. Eldre damer utgjør ikke akkurat en trussel. Men det er en virkelig bemerkelsesverdig mentalitet ute å går blant damer 30/40+ :)

Det er ikke min erfaring i det hele tatt. Jeg er 40 og finnes ikke interessert i unge gutter. Menn fra 33 og oppover er ok, men den grensen går oppover i takt med at min alder øker.

Derimot opplever jeg ofte at gutter helt ned i 19-årsalderen viser interesse, og skal sjekke meg opp. Det blir helt feil! MIn eldste datter er 21, og jeg ser ikke på gutter på den alderen som noe aktuelt for min del, hverken for flørt, sjekking eller whatever.

Gjest gjestedama
Skrevet
Jeg lurer på hva som foregår i hode på kåte eldre damer. Hva tenker man egentlig før man velger å klype en helt ukjent gutt, på alder med barna sine, i rumpa i f.eks. kassa-køen på dagligvarebutikken?

Det har jeg litt vanskelig for å tro på....

Gjest gjestedama
Skrevet

Strekkmerker kan ungjenter på 17 også ha, til og med uten å ha født barn, så det er ikke betegnende for noe som helst.

De aller fleste damer har et og annet strekkmerke.

Skrevet

Er det noen som gjør det da?

Gjest Hingsten
Skrevet
Det har jeg litt vanskelig for å tro på....

Seneste episode var i går da jeg var innom Rema1000 etter fotballtrening. I shit you not!

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg er 42, og i min beste alder. Kompiser til sønnene mine kaller meg en MILF :fnise:

Og strekkmerker høres mer interessant ut enn frimerker...eller? ;)

(dessuten kan man få strekkmerker som veldig ung også, bare sånn til info) :filer:

Gjest Hingsten
Skrevet
Er det noen som gjør det da?

hehe, jepp jepp. Faktisk flere ganger. Og det har skjedd at damer "dulter borti" meg, og klemmer meg rundt overarmen.

Gjest Purple Haze
Skrevet
hehe, jepp jepp. Faktisk flere ganger. Og det har skjedd at damer "dulter borti" meg, og klemmer meg rundt overarmen.

Oi, ja det er jo et sikkert tegn på at de vil ligge med deg :skratte:

Du er ikke i overkant innbilsk vel? ;)

Skrevet

Eldre kvinner er de eneste som har gått rett opp til meg og spurt meg rett ut om jeg har lyst på noe, (og da bruker jeg begrepet eldre bevisst, ettersom de jeg prater om ofte har særdeles rynkete ansikt og ser ut som om de er ca. 50 pluss) og jeg er bare 21.

Jeg har faktisk vurdert de første tilbudene seriøst, hovedsaklig når jeg hadde øl-briller, NATO-briller (at man kommer rett fra militæret) og følte meg generelt ganske frisky, men selv ikke da klarte jeg å få meg selv interessert i folk som er 50 pluss.

Nå skal det dog nevnes at unge jenter også kan være ganske frampå, men de pleier som regel bare å klype i rumpa og den type ting, før de forsvinner inn i mengden.

Gjest Hingsten
Skrevet
Oi, ja det er jo et sikkert tegn på at de vil ligge med deg :skratte:

Du er ikke i overkant innbilsk vel? ;)

Jeg forstår når noen åpenbart "faker" at de faller for så å gripe tak i overarmen din og henge på deg i noen sekunder bare for at du skal legge merke til dem. Jeg er ikke helt svidd heller :)

Gjest Hingsten
Skrevet
Eldre kvinner er de eneste som har gått rett opp til meg og spurt meg rett ut om jeg har lyst på noe, (og da bruker jeg begrepet eldre bevisst, ettersom de jeg prater om ofte har særdeles rynkete ansikt og ser ut som om de er ca. 50 pluss) og jeg er bare 21.

Jeg har faktisk vurdert de første tilbudene seriøst, hovedsaklig når jeg hadde øl-briller, NATO-briller (at man kommer rett fra militæret) og følte meg generelt ganske frisky, men selv ikke da klarte jeg å få meg selv interessert i folk som er 50 pluss.

Nå skal det dog nevnes at unge jenter også kan være ganske frampå, men de pleier som regel bare å klype i rumpa og den type ting, før de forsvinner inn i mengden.

hehe, du snakker om berusede eldre damer. De er jo et kapittel for seg selv. :)

Skrevet
hehe, du snakker om berusede eldre damer. De er jo et kapittel for seg selv. :)

Ja, erfaringene er fra utesteder. Jeg har ikke fått noen tilbud i andre settinger, men jeg er ennå ung :)

Skrevet

Men hender det noen ganger at unge jenter beføler deg sånn uten videre..? Jeg er en jente på 37 år som aldri noen gang har befølt verken menn på egen alder eller yngre eller eldre, uten at vi har hatt noe på gang sammen. Synes oppførselen du beskriver høres helt merkelig ut. Er det kanskje en viss gruppe kvinner som begynner å oppføre seg slik når de har bikket førti? Tror ikke unge jenter holder på sånn.

Gjest Hingsten
Skrevet
Men hender det noen ganger at unge jenter beføler deg sånn uten videre..? Jeg er en jente på 37 år som aldri noen gang har befølt verken menn på egen alder eller yngre eller eldre, uten at vi har hatt noe på gang sammen. Synes oppførselen du beskriver høres helt merkelig ut. Er det kanskje en viss gruppe kvinner som begynner å oppføre seg slik når de har bikket førti? Tror ikke unge jenter holder på sånn.

Jepp, i forrige uke, da jeg skulle gå av trikken, så satt det en gruppe med jevngamle jenter i setene foran meg. Da jeg passerte hun ene, fiket hun meg over rumpa! Jeg snudde meg for å se hvem det var, og ble møtt av fire ukjente jentefjes i et fnisekor. Jeg klager selvfølgelig ikke over dette. Det er bare gøy :)

Skrevet
Men hender det noen ganger at unge jenter beføler deg sånn uten videre..?

Jepp. Jentene gjorde det på undgomsskolen, videregående og høyskolen hvor jeg nå studerer.

Det drøyeste jeg har opplevd var å gå i 17. mai tog, og oppleve at jenter fra klassen bak oss gikk og kløyp meg i rumpa, gjentatte ganger. Jeg snudde meg, og fant aldri ut hvem det var. Etter hvert måtte jeg bare få meg en plass lenger fram i toget.

Da var jeg ganske ung, og syntes faktisk det var litt ubehagelig med en hel folkemasse bak meg hvor noen som gjemmer seg, går og klyper meg i fua.

Nå for tiden kan jeg f. eks. gå inn på en pub, og oppleve at fremmede jenter klyper meg bak mens jeg står og bestiller øl som regel. Jeg har faktisk sluttet å reagere eller snu meg rundt om noen tar meg på rumpa.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...