Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Skrevet
å herreguuud du forstår ingenting
Hva er det jeg ikke forstår, er det at menn på 20 vil pule ufruktbare kvinner på 40, selvom det ikke resulterer i barn, vet ikke menn at de helst vil pule fruktbare kvinner på 20?
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor tror du kroppen er lagd på en slik måte at vi blir kåte da? Det er ikke uten grunn
Nærhet!
Gjest Bianca26
Skrevet
Nærhet!

Det er for å reprodusere seg selv. Sånn er det bare, enten du liker det eller ikke

Gjest gjestedama
Skrevet
Jeg synes det er fornermende ovenfor unge kvinner. gamle kjerringer, ikke ta fra oss mennene våre. Dere har mest sannsynlig sønner på samme alder, tenk hvor flaue de blir

Men det er ikke like fornærmende overfor "eldre" kvinner at dere i 20-åra stikker av med "våre" menn rundt 40?

Eller fornærmende overfor menn i 20-åra at eldre menn stikker av med damene i 20-åra?

Gjest Bianca26
Skrevet

Når jeg blir førti så vil ihvertfall ikke jeg ha en drittunge på 20

Gjest gjestedama
Skrevet
Det er for å reprodusere seg selv. Sånn er det bare, enten du liker det eller ikke

Joda, det er sikkert det som egentlig er meningen. Men kåthet er noe langt mer enn det.

Lik det eller ei

Gjest gjestedama
Skrevet
Når jeg blir førti så vil ihvertfall ikke jeg ha en drittunge på 20

Det vil ikke jeg heller, og jeg er 40. Og du aner ikke hvor mange som prøver seg! Det er mange flere enn du tror som gjerne vil en 40-åring i senga.

Men selv om JEG ikke vil ha en 20-åring, er det da greit at andre vil det.

Skrevet
Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter?

Haha, ja! ;) Det er gøy g21;)

Gjest Bianca26
Skrevet
Det vil ikke jeg heller, og jeg er 40. Og du aner ikke hvor mange som prøver seg! Det er mange flere enn du tror som gjerne vil en 40-åring i senga.

Men selv om JEG ikke vil ha en 20-åring, er det da greit at andre vil det.

Jeg synes ikke det er greit. Kanskje om de er single, men om de har barn i 20 års alderen så syns jeg de skal la være av respekt for barna sine

Skrevet
Jeg synes ikke det er greit. Kanskje om de er single, men om de har barn i 20 års alderen så syns jeg de skal la være av respekt for barna sine

Er du frustrert over at andre eldre kvinner stjeler mannfolk fra ditt marked?

Så du sier bare fordi man har barn skal man ikke ha sex med hvem man vil, når man vil (må vise litt hensyn til barna)? Men barna kan jo være godt voksne og ønske å ha samleie med noen av mors venner i 40-års alderen.

Gjest gjestedama
Skrevet

Synes du menn på samme alder bør ta samme hensyn til barna sine? Eller gjelder bare for kvinner???

Gjest Bianca26
Skrevet

Så du sier bare fordi man har barn skal man ikke ha sex med hvem man vil, når man vil (må vise litt hensyn til barna)? Men barna kan jo være godt voksne og ønske å ha samleie med noen av mors venner i 40-års alderen.

Jeg har nok av mannfolk på mitt marked. De gutta som legger an på førtiåringer gjør det fordi de ikke har sjans på unge jenter.

Ja respekt for barna fordi de blir flaue oer at foreldrene er i overgangsalderen og prøver å oppføre seg som 20 igjen

Gjest Bianca26
Skrevet
Synes du menn på samme alder bør ta samme hensyn til barna sine? Eller gjelder bare for kvinner???

ja det syns jeg

Gjest Bianca26
Skrevet
ja det syns jeg

At menn skal ta hensyn til barna også mener jeg

Gjest Bianca26
Skrevet

jeg syns selvsagt det blir feil at en 20 år gammel gutt begynner å ha seg med morens venninner også ja

Gjest gjestedama
Skrevet
Jeg har nok av mannfolk på mitt marked. De gutta som legger an på førtiåringer gjør det fordi de ikke har sjans på unge jenter.

Ja respekt for barna fordi de blir flaue oer at foreldrene er i overgangsalderen og prøver å oppføre seg som 20 igjen

Det er IKKE sant! De 20-åringene som har kommet med tilbud til meg har jevnt over vært veldig flotte, ikke noe jenter i samme alder sier nei til

Gjest Bianca26
Skrevet

Og en ting til som jeg har spurt om før. dere damer på førti: vil ikke dere ha dere med menn som er mer erfarne? Gutter på 20 er vel usikre på seg selv og ikke helt erfarne de heller på lik linje med jenter på 20. Hva er galt med å ha sex med menn på 40?

Skrevet (endret)
De gutta som legger an på førtiåringer gjør det fordi de ikke har sjans på unge jenter.

Du babler mye pisspreik nå. Jeg har selv personlig hatt samleie med en 43 år gammel dame, og har like fullt etter det vært sammen med ei 18 år gammel jente i 4 mnd etter det. Har så absolutt sjangs på yngre jenter enda.... Dette var for 1 år siden mens jeg var 18.

Endret av Proudness
Gjest Bianca26
Skrevet
Du babler mye pisspreik nå. Jeg har selv personlig hatt samleie med en 43 år gammel dame, og har like fullt etter det vært sammen med ei 18 år gammel jente i 4 mnd etter det. Har så absolutt sjangs på yngre jenter enda....

Uansett synes JEG det er kvalmt. ikke at du liker damer på førti men at de på førti tillater det. Jeg synes det nesten er på grensa til pedofili, selv om det er lov. Hun var voksen da du fortsatt var liten. Hun kunne ha passet deg når du var liten tenk på det

Gjest gjestedama
Skrevet
Og en ting til som jeg har spurt om før. dere damer på førti: vil ikke dere ha dere med menn som er mer erfarne? Gutter på 20 er vel usikre på seg selv og ikke helt erfarne de heller på lik linje med jenter på 20. Hva er galt med å ha sex med menn på 40?

Hør nå her!

De aller fleste av oss damer på 40 vil helst ha en erfaren mann.

De aller fleste av oss er ikke interesserte i 20-åringer i det hele tatt.

Men NOEN av oss er det. Og da får de bare være det.

Menn over 30 er så absolutt best, det er IKKE noe galt i å ha sex med en mann på 40....de er som regel de aller beste!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...