Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Hva så, de har sexlyst?

jamen det endrer uansett ikke den opprinnelige grunnen til at vi har sex. om evnen til å få barn forsvinner så forsvinner ikke driftene selv om

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Gosh.....! Er selv over 40 og får mange komplimenter av yngre menn 30+. Føler meg selv vakrere og tryggere på alle mulige måter nå en for 10 - 15 år siden...

Tror mange yngre menn tenner på eldre kvinner på grunn av en generell større selvtillit og trygghet. Dette gjelder også seksuelt..da vi vi "eldre" kvinner på over 40 vet hva vi ønsker og vil..

men så var dette snakk om guttunger på 20

Gjest Bianca26
Skrevet
Gosh.....! Er selv over 40 og får mange komplimenter av yngre menn 30+. Føler meg selv vakrere og tryggere på alle mulige måter nå en for 10 - 15 år siden...

Tror mange yngre menn tenner på eldre kvinner på grunn av en generell større selvtillit og trygghet. Dette gjelder også seksuelt..da vi vi "eldre" kvinner på over 40 vet hva vi ønsker og vil..

men hvorfor tenner ikke dere på voksne modne menn som ikke er usikre og som vet hva de vil?

Skrevet

Og jeg glemte og si....jeg legger meg ikke etter yngre menn.

Gjest Bianca26
Skrevet
Det er fullt mulig å se bra ut på 40 uten plastisk.

Er det greit hvis 40-åringene er single?

jeg bare skjønner ikke hvorfor de ikke kan gå etter single på sin egen alder. iallefall de som har fylt 30

Skrevet

Jeg tenner både på menn på min egen alder og eldre, men også yngre..Det har ikke noe med alder og gjøre, men med personlighet og utstråling.

Gjest Bianca26
Skrevet
Man kan ikke kalle 13-29-åringer kvinner, de er jenter/kvinner, og kvinner på 30 og oppover kan også være fine!

hvorfor sammenligner du en jente på tredve med en kvinne på 40?

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg tenner både på menn på min egen alder og eldre, men også yngre..Det har ikke noe med alder og gjøre, men med personlighet og utstråling.

alder har noe med saken å gjøre når du kunne vært moren hans. Jeg mener hva skal du gjøre med han amme han eller suge han?

Gjest Bianca26
Skrevet
Som sagt så er jeg enig i at sex er til for reproduksjon, men det er ikke noe argument i denne tråden ettersom sex også er til for nytelse, nærhet, bekreftelse osv. Du sier at 20-åringer ikke kan tenne på 40-åringer fordi 40-åringene ikke ser fruktbare ut. Dette mener jeg er feil. Ja, fruktbarhet har en del å si, men ikke alt.

de fleste forskere sier at det har en god del å si. kanskje ikke alt selvfølgelig. Folk kan ha de rareste lyster og fetisjer

Skrevet

Selv hadde jeg nok aldri sett på en 20 åring...Jeg er selv 43.

Men det finnes de som gjør det, og da er det nok en gjensidig tiltrekning der...Men jeg er vel enig med deg en kvinne på over 40 bør være veldig bevist på "ansvaret" ved å sjekke opp en på 20

Skrevet
Ja, jeg er enig med deg.

Det gjør meg egentlig ingen ting, jeg tar det som det er. Eldre damer er å betraktes som mammas venninner. Så når slike "tafse" episoder forekommer så ler jeg bort det hele i ren høflighet. Men uansett, det er en bemerkelsesverdig oppførsel! :)

Er litt nysjerring på hva du legger i ordet eldre damer jeg da. Jeg mistenker nok at jeg tilhører dem kategorien, men siden naturen har vært ekstremt snill med meg, så ser jeg ikke sånn ut. Og de korte periodene i livet hvor jeg har vært singel som godt voksen, så har ikke de yngre gutta hatt noen problemer med å sjekke opp meg. Jeg er av den beskjedne typen og ville aldri dristet meg til å sjekke opp yngre selv. :biggrin:

Skrevet
men hvorfor tenner ikke dere på voksne modne menn som ikke er usikre og som vet hva de vil?

Hæ hæ.... skjønner at du ikke har truffet så mange andre "voksne modne " menn enn faren din! For han er sikkert ikke sånn, nemlig IKKE voksen og moden og vet hva han vil!!!

Gjest Bianca26
Skrevet
Hæ hæ.... skjønner at du ikke har truffet så mange andre "voksne modne " menn enn faren din! For han er sikkert ikke sånn, nemlig IKKE voksen og moden og vet hva han vil!!!

det der svaret skjønte jeg ikke helt. prøver du å si at menn over førti ikke vet hva de vil? om kvinner over førti vet det så vet vel menn over førti det også??

Skrevet
Jeg vet det er dobbeltmoral, men kvinner og menn er jo ikke like. Gamle griser kan jo strengt tatt voldta og skade unge jenter. Sjansen er nok ikke veldig stor for ei gammel dame skal komme med widescreen musa og "voldta" en stødd. Innovertiss kan ikke gjør skade, vett. :)

Ehm, unnskyld meg? Det har da vært i nyhetene en del ganger at en kvinne har voldtatt en mann...

Gjest Bianca26
Skrevet
Ehm, unnskyld meg? Det har da vært i nyhetene en del ganger at en kvinne har voldtatt en mann...

ok kanskje ikke kvinner voldtar men det har vært mange tilfeller der menn har følt seg seksuelt trakassert av kvinner. Det er bare sånt man ikke snakker om fordi "menn skal jo ha lyst på sex hele tiden"

Skrevet
det der svaret skjønte jeg ikke helt. prøver du å si at menn over førti ikke vet hva de vil? om kvinner over førti vet det så vet vel menn over førti det også??

Let me explain:

Når menn nærmer seg 40 årene, så skjer det noe rart med dem ser du. De får noe vi kaller for seriøs panikk, også kalt panikkalder. Hvis de da er gift, samboende, har familie så føler de seg innestengt, overkjørt og har det slettes ikke bra.

Det som videre skjer er at de da velger bort den familien de allerede har laget for så å stikke av i et forsøk på å "finne seg selv".

Når de har lett etter seg selv en stund... det kan ta alt fra 1 uke til noen år... så finner de seg plutselig igjen... og det de finner da er seg selv i hus med en langt yngre dame og et barn eller to og enda en på vei. Da er det litt sent å komme til seg selv igjen, men det er jo deres problem.

Fortvilelsen blir ofte stor når de så ser seg tilbake og oppdager at den forsmådde fruen klarer seg aldeles utmerket på egen hånd for hun er ferdig med barn og har ikke laget en ny familie med fullt av små terrorister, men hun har kanskje greid å karre til seg en ny hyggelig samboer eller ektemann.

SÅ nei... menn i 40 åra er ikke helt trygge og sikre på seg selv nei. Jeg ville ikke hatt noe med dem å gjøre, men nå har jeg min egen og har hatt han i 20 år og vi er heldigvis fortsatt fornøyde med hverandre.

Phuuuu....

Gjest Bianca26
Skrevet
Let me explain:

Når menn nærmer seg 40 årene, så skjer det noe rart med dem ser du. De får noe vi kaller for seriøs panikk, også kalt panikkalder. Hvis de da er gift, samboende, har familie så føler de seg innestengt, overkjørt og har det slettes ikke bra.

Det som videre skjer er at de da velger bort den familien de allerede har laget for så å stikke av i et forsøk på å "finne seg selv".

Når de har lett etter seg selv en stund... det kan ta alt fra 1 uke til noen år... så finner de seg plutselig igjen... og det de finner da er seg selv i hus med en langt yngre dame og et barn eller to og enda en på vei. Da er det litt sent å komme til seg selv igjen, men det er jo deres problem.

Fortvilelsen blir ofte stor når de så ser seg tilbake og oppdager at den forsmådde fruen klarer seg aldeles utmerket på egen hånd for hun er ferdig med barn og har ikke laget en ny familie med fullt av små terrorister, men hun har kanskje greid å karre til seg en ny hyggelig samboer eller ektemann.

SÅ nei... menn i 40 åra er ikke helt trygge og sikre på seg selv nei. Jeg ville ikke hatt noe med dem å gjøre, men nå har jeg min egen og har hatt han i 20 år og vi er heldigvis fortsatt fornøyde med hverandre.

Phuuuu....

er ikke alle menn på førti dette gjelder da. dessuten kan jeg jo si at det samme må gjelde gamle kjerringer som stikker av med en unggutt da

Skrevet
jeg bare skjønner ikke hvorfor de ikke kan gå etter single på sin egen alder. iallefall de som har fylt 30
Fordi de har lyst, og driter i hva sånne som deg synes!
Skrevet
hvorfor sammenligner du en jente på tredve med en kvinne på 40?
Hvorfor spør du, jeg svarte en som skrev at "menn med respekt for seg selv, bare pulte 13-29-åringer.
Skrevet
alder har noe med saken å gjøre når du kunne vært moren hans. Jeg mener hva skal du gjøre med han amme han eller suge han?
Menn suger ofte på brystvorter, hva er problemet?
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...