Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Kvinne 40+
Skrevet
Den bekymringa får jeg ta når jeg blir 40

Hvilken bekymring?

At du skal oppdage at du var skråsikker da du var 20?

Den oppdagelsen kommer vanligvis lenge før du blir 40.

Når du blir 40 har du andre ting å bekymre deg for (i følge det du har sagt tidligere i denne tråden), og har ikke tid til å bekymre deg over hvor skråsikker du var i ungdommen/tidlig voksenår...

:ler:

Gjest Bianca26
Skrevet
Hvilken bekymring?

At du skal oppdage at du var skråsikker da du var 20?

Den oppdagelsen kommer vanligvis lenge før du blir 40.

Når du blir 40 har du andre ting å bekymre deg for (i følge det du har sagt tidligere i denne tråden), og har ikke tid til å bekymre deg over hvor skråsikker du var i ungdommen/tidlig voksenår...

:ler:

Herregud akkurat som folk på førti vet alt om livet? Du tror du er så vis bare fordi du er 40. Hvor skråsikker er ikke du da? Tror du ikke de på 50, 60 og oppover er litt klokere enn deg?

Gjest Kvinne 40+
Skrevet
Herregud akkurat som folk på førti vet alt om livet? Du tror du er så vis bare fordi du er 40. Hvor skråsikker er ikke du da? Tror du ikke de på 50, 60 og oppover er litt klokere enn deg?

Selvfølgelig har de på 50+ mer erfaring og mer livsvisdom enn meg, men jeg er i alle fall klok nok til å innse at de har en erfaring jeg ikke har. (I motsetning til enkelte andre i denne tråden... jeg skal ikke nevne navn)

Gjest Bianca26
Skrevet
Selvfølgelig har de på 50+ mer erfaring og mer livsvisdom enn meg, men jeg er i alle fall klok nok til å innse at de har en erfaring jeg ikke har. (I motsetning til enkelte andre i denne tråden... jeg skal ikke nevne navn)

Har jeg sagt at jeg har så himla mye mer erfaring enn det du har?

Skrevet

På tide å legge inn handkle, Bianca...

Gjest Bianca26
Skrevet
På tide å legge inn handkle, Bianca...

HVA hun anklager meg for å si at jeg har mer erfaring enn henne og det har jeg aldri sagt. Legg inn håndkleet selv, gamla

Skrevet
HVA hun anklager meg for å si at jeg har mer erfaring enn henne og det har jeg aldri sagt. Legg inn håndkleet selv, gamla

Ja, kall meg for gamla du, hvis det gir deg noe å snakke nedlatende til andre mennesker(som dessuten er mye yngre enn deg, og ALIKEVEL har lært seg å ikke slenge drit til andre, samt kunnskap om når det er på tide å gi seg i en "diskusjon" som går ut på å fremstille mennesker eldre enn seg selv på værst mulig måte...)

Du gjør bare narr av deg selv, som du også har gjort i alle de andre trådene du har kuppet med de fordomsfulle påstandene dine du ikke kan begrunne. Noen prøver å snakke deg til vett. Resten sitter å ler.. På tide å gi seg, Bianca.

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja, kall meg for gamla du, hvis det gir deg noe å snakke nedlatende til andre mennesker(som dessuten er mye yngre enn deg, og ALIKEVEL har lært seg å ikke slenge drit til andre, samt kunnskap om når det er på tide å gi seg i en "diskusjon" som går ut på å fremstille mennesker eldre enn seg selv på værst mulig måte...)

Du gjør bare narr av deg selv, som du også har gjort i alle de andre trådene du har kuppet med de fordomsfulle påstandene dine du ikke kan begrunne. Noen prøver å snakke deg til vett. Resten sitter å ler.. På tide å gi seg, Bianca.

Er du nedlatende ot meg og kaller meg lille venn så er jeg nedlatende tilbake. Når du sier kast inn håndkleet og så legger du til navnet mitt så opplever jeg det som uthenging og drittslenging så da slenger jeg dritt tilbake.

Gjest Bianca26
Skrevet

Jeg har ikke slengt dritt i ALLE trådene. I tilfelle er det fordi blant annet du har gjort alt de kan bare for å provosere meg på pur faenskap. Det er du som er ei drittkjerring. Du har hengt ut meg i alle tråder

Gjest Gjest_Mona_*
Skrevet

Go get `em Bianca! :ironi: Hadde vært litt søtt om du var 16, men du er visst 27! Ungdommens arroganse og skråsikkerhet er noe vi på 40 + kan flire av på en godmodig måte om du var 16 men ikke når du er 27! Grow up! :rope:

Jeg er 42 å kunne aldri tenkt meg en på 20, det finnes ingenting attraktivt med en 20 åring, dessuten er han da rundt min egen sønns alder, så det ville vært ekkelt synes jeg. 30 og 40 åringer er derimot attraktive.

Men mennesker vil alltid finne andre mennesker attraktive, uansett alder og rase og om de er langt fra hverandre i alder, så er det hverken din eller alle oss andres business. Folk får følge sitt eget moralske kompass, vi kan ikke ta ansvar for hva andre driver på med.

Skrevet
Jeg har ikke slengt dritt i ALLE trådene. I tilfelle er det fordi blant annet du har gjort alt de kan bare for å provosere meg på pur faenskap. Det er du som er ei drittkjerring. Du har hengt ut meg i alle tråder

Jeg har aldri kalt deg noe som helst, Bianca. Jeg bruker nicket ditt hvis jeg skal skrive noe til deg. Det finnes fler enn en gjest på dette forumet. Men det må da være mulig å klare å oppføre seg alikevel.

Ta ansvar for det du sier selv.

Gjest Kvinne 40+
Skrevet

Ja det vil jeg si at du har gjort, i og med at du gjentatte ganger i tråden har uttalt deg om hvordan kvinner i alderen 40+ ER, og de karakteristikkene har du kommet med i temmelig krasse ordelag.

Du innser ikke at du, ved å si det du gjør, også sier at du har langt mer kunnskap om oss som er i den alderen, enn vi har selv.

Gjest Bianca26
Skrevet
Ja det vil jeg si at du har gjort, i og med at du gjentatte ganger i tråden har uttalt deg om hvordan kvinner i alderen 40+ ER, og de karakteristikkene har du kommet med i temmelig krasse ordelag.

Du innser ikke at du, ved å si det du gjør, også sier at du har langt mer kunnskap om oss som er i den alderen, enn vi har selv.

Det har jeg aldri sagt jeg bare prøver å si at ikke ALLE 40 åringer er bedre enn de på 20 som dere på førti har gjentatt flere ganger i denne tråden. Og sier at vi er så skråsikre. Det er jo like skråsikkert å si at INGEN på førti baksnakker og INGEN på 40 er usikre på seg selv

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg har aldri kalt deg noe som helst, Bianca. Jeg bruker nicket ditt hvis jeg skal skrive noe til deg. Det finnes fler enn en gjest på dette forumet. Men det må da være mulig å klare å oppføre seg alikevel.

nicket mitt er jo navnet mitt her i tråden så alle ser at du snakker utelukkende til meg og henger ut BARE meg

Gjest Bianca26
Skrevet

Ok beklager jeg skal oppføre meg men det er usaklig å komme med kommentarer som kast inn håndkleet. Det er som du nekter meg å si mine egne meninger. Du bestemmer ikke når jeg skal gi meg, det er det jeg selv som bestemmer

Gjest Kvinne 40+
Skrevet

JEg må omformulere dette litt...

Ved å si det du gjør om kvinner i alderen 40+, sier du at du vet bedre hvordan det er å være 40+, enn vi selv (som er i den alderen gjør).

Og da vil jeg si at du påveroper deg like mye erfaring som jeg har, som faktisk er i den alderen.

Gjest Bianca26
Skrevet
JEg må omformulere dette litt...

Ved å si det du gjør om kvinner i alderen 40+, sier du at du vet bedre hvordan det er å være 40+, enn vi selv (som er i den alderen gjør).

Og da vil jeg si at du påveroper deg like mye erfaring som jeg har, som faktisk er i den alderen.

Men du er ikke alle kvinner på førti. De kvalitetene du har er vel dine individuelt det har vel ingenting med hvor gammel du er? Og jeg vet at kvinner på førti baksnakker fordi jeg har opplevd å høre det fra damer på den alderen selv. Det er ikke det samme som å si at jeg vet mer om kvinner på førti mer enn de selv gjør

Gjest NewMonkey
Skrevet

Let it be, Bianca :ironi: Du får ikke noe respekt når du ikke respekterer andre...

Gjest Kvinne 40+
Skrevet
Men du er ikke alle kvinner på førti. De kvalitetene du har er vel dine individuelt det har vel ingenting med hvor gammel du er? Og jeg vet at kvinner på førti baksnakker fordi jeg har opplevd å høre det fra damer på den alderen selv. Det er ikke det samme som å si at jeg vet mer om kvinner på førti mer enn de selv gjør

Det er nettopp det som er poenget mitt!

Jeg vet ikke hvordan alle kvinner på 40+ er, men du har flere ganger gitt uttrykk for at du vet det...

Du har blant annet sagt at alle kvinner på 40+ er stygge, rynkete, at den eneste muligheten vi har til å se pene ut er plastisk kirurgi osv...

Du har ikke nyansert i det hele tatt, du har skjært alle over en kam, og sagt at alle kvinner over 40 ER slik.

Men det er godt at du modererer deg litt nå da. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...