Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Skrevet
kåthet er individuelt..

Det samme er rynker og hvor mye vi falmer... men det bryr du deg ikke om.

Når du generaliserer må du tåle at andre gjør det samme.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
Det samme er rynker og hvor mye vi falmer... men det bryr du deg ikke om.

Når du generaliserer må du tåle at andre gjør det samme.

Hva så? de er fortsatt 40

Gjest NewMonkey
Skrevet

og så da? du er fortsatt i 20-årene... :klø:

Gjest Purple Haze
Skrevet
Hva så? de er fortsatt 40

Når man er 40, kan man tydeligvis bare legge seg ned og dø.

Gjest Eurodice
Skrevet
Når man er 40, kan man tydeligvis bare legge seg ned og dø.

Jeg skulle vel ligget i graven forlengst, hvis det å være i 20-årene er det ideelle. Men jeg er mye mer levende og med mer lyst på livet nå enn da jeg var i 20-30-årene med fem barn som jeg ble alene med, og i full jobb.

Skrevet

Pokker!!!

Og jeg som blir 50 neste år da gitt!!

Jeg har akkurat sjekka i speilet, men ser ingen rynker uten at jeg gjør grimaser, men det er vel smilerynker etter som jeg har hørt. :ler:

Bianca: det er en ting som er helt sikkert og det er at det går over... alderen altså!

Uønsket klåing er en uting uansett alder og kjønn, eller s er det bare de som erinvolvert som trenger å bry seg! Heldigvis.

Skrevet
alder er ikke mer enn et tall. Det der er så bullshit.
Hva legger du i det?
Skrevet
da syns jeg de er pedo. kanskje ikke etter loven. men en gutt på 20 er en unge i forhold til en dame på 40.
Men en 20-åring har en sterk seksualdrift, imosetning til barn!
Skrevet
problemet er at det er synd på gutten
Er det synd på gutter/menn som slikker/suger på jenters/kvinners

brystvorter?

Skrevet
hvis alder bare er et tall, hadde dere som hevder dette uten problem hatt sex med en 80 åring for å sette det på spissen?
Det er snakk om tiltrekning, ikke tall/alder!
Skrevet
det blir noe annet siden hun er min mor og er forpliktet til å være glad i meg uansett. Hun har født meg og valgte å få meg. Jeg valgte ikke min mor så da er ikke jeg forpliktet på samme måte. men jeg hadde forstått det om mamma ble forbanna om jeg ble sammen med hennes barndomskompis. da hadde jeg backa unna
"forpliktet"?
Skrevet
Jo hun fødte meg. En mor kan aldri hate sine barn. Barn har ikke valgt sine foreldre.

Igjen sammenligner du damer på 30 med damer på 40. To forskjellige ting

Selvfølgelig kan en mor hate sitt avkom.
Skrevet
Javel men prøver du da å påstå at jenter mellom 20 og 30 er stygge da?
Noen er penere, noen er på samme nivå og noen er mindre pene, la nå 20-åringene få velge!
Skrevet
alle jenter mellom 20 og 30 er ikke sånn som du sier og mange kvinner over 40 snakker også dritt. Jeg jobber sammen med mange på den alderen så det vet jeg. Etter min erfaring. Jenter som slenger dritt om andre når de er 20 vokser ikke fra dette når de er 40. Om du tror det så tror du feil.

Det å være trygg på seg selv har ingenting med alder å gjøre. Det er en individuell ting. Derfor synes jeg at det er feil at du bruker det som grunn for at 40 åringer liksom skal være mer tiltrekkende enn de som er yngre.

Så mennesker blir ikke mer trygge på selv, etterhvert som de får mer kunnskap/erfaring/selvinnsikt ol.?
Skrevet
Men du er ikke alle kvinner på førti. De kvalitetene du har er vel dine individuelt det har vel ingenting med hvor gammel du er? Og jeg vet at kvinner på førti baksnakker fordi jeg har opplevd å høre det fra damer på den alderen selv. Det er ikke det samme som å si at jeg vet mer om kvinner på førti mer enn de selv gjør
Skrev du ikke tideligere at alder er et tall/sier noe om hvilken person man er?
Skrevet
Det er ikke det som plager meg mest i denne tråden her. Det som plager meg er at damer på 40 tydeligvis tror at de er så mye mye bedre enn de som er yngre
De ser på seg selv som bedre(40 kontra 20).
Skrevet
Nå har jeg ikke lest meg gjennom hele tråden, men må bare få slenge på en liten kommentar her :)

Jobber i butikk som i hovedtrekk appelerer til kvinner, men har da også noen mannfolk innom i ny og ne. Ikke noe som er mer kvalmende enn å se eldre kvinner som igler seg innpå de mannebeina som kommer inn, fniser, flørter og er direkte skremmende. Og har til nå til gode å se en ung mann som ikke har bglidd brydd. Værste var en kjærring i midten av 50-årene som begynte å beføle en fyr på rundt 22-23. Gutten så ut som om han ville springe ut av butikken! Nesten så man har lyst til å ringe vekterne, men de hadde vell blitt antastet de også.... Det syke er at hadde dette vært en eldre mann og ung kvinne, så hadde ikke folk nølt med å reagere, men med en gang rollen er motsatt, så bare brekker man seg, og går videre... har jo også forstått på venner i butikk/utelivsbransjen at dette faktiske er gankse vanlig. Spesielt for kelnere og bartendere.

Nei, dere menn må ikke være redd for å si nei og be folk holde fingrene unna!

Ja, men det er et styrkeforhold, menn kan stoppe en kvinne fysisk sett, men kvinner kan som regel ikke gjøre det samme.
Skrevet
Ja jeg føler meg krenket når jeg får høre at jeg er mindre attraktiv fordi jeg ikke har verdens lengste livserfaring ja. Er vel ikke min feil det. Pluss at dere sier at vi ikke er attraktive fordi dere er mer kåte enn oss. Hva vet vel du om hvor kåt alle jenter på 20-30 er?
Hva så, om det er din feil/ei at du mangler livserfaring?
Skrevet
tror det har noe med kvinne og mannsroller. Det er liksom en sånn stereotyp greie at menn alltid har lyst på sex dermed blir de alltid sjarmert når kvinner legger an på dem, mens at kvinner liksom er "stakkars ofre" som blir seksuelt trakassert av kåte menn. Det er for eksempel tabu for en mann å klage på seksuell trakassering fra en kvinne, men om en kvinne klager på det samme fra en mann da er det stakkars henne. Det tror jeg
Jeg er mann og synes det er plagsomt med luremus ol.
Skrevet
kåthet er individuelt..
Ja, så hvorfor lar du deg plage av andres kåthet?
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...