Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jo, det er nok også en faktor :)

Alt jeg vet, altså... Og jeg er bare i midten av 30-åra! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alt jeg vet, altså... Og jeg er bare i midten av 30-åra! :ler:

Hehe - jeg skal ikke si noe som helst, for jeg er bare 23... :sukk: (Men jeg gleder meg til jeg får grått skjegg :D )

Gjest Eurodice
Skrevet
Hehe - jeg skal ikke si noe som helst, for jeg er bare 23... :sukk: (Men jeg gleder meg til jeg får grått skjegg :D )

Du kan jo anlegge skjegg (eller kanskje du har allerede) og farge det grått, så blir du så distingvert så :ler: .

Skrevet
Du kan jo anlegge skjegg (eller kanskje du har allerede) og farge det grått, så blir du så distingvert så :ler: .

Hahaha :D Takk for forslaget, men jeg tror jeg heller lar det gå sin naturlige gang :)

Skrevet

Ohhh...! Lammekjøtt! ;):ler:

Skrevet
Ohhh...! Lammekjøtt! ;):ler:

:skratte: Nå er det nummeret før jeg detter ut av sofaen...

Skrevet
Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter?

Jepp :jepp:

Gjest Eurodice
Skrevet
Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter?

Nei, sikkel er ekkelt å få over seg. Det ville jeg ha syntes i hvert fall :Hehe:

Gjest Bianca26
Skrevet
hmm, tror kansje 2 av 10 20åringer (+) i min vennekrets ikke er "menn" (dvs at de oppfører seg likt i dag som de gjorde på vgs)... Ellers er de siste 8 mannfolk som tenker fremover...

uansett jeg vil ikke betegne en som nettopp var ferdig med tenåra som mann uansett hvor mye han tenker på fremtiden, akkurat som jeg ikke ville kalle en 20 år gammel jente for kvinne

Gjest Bianca26
Skrevet
Takk for det!

En annen ting er at vi har ikke så mange bekymringer lenger som det vi hadde i 20-åra. Livet er mer stabilt generelt sett.

de fleste 40 åringer jeg kjenner har barn mellom 10 og 15, med unger på den alderen i hus, har du ingen bekymringer?

Gjest Bianca26
Skrevet
7.12. postet du et innlegg hvor du tydeligvis mente dette, om ikke akkurat ordrett. Dessuten skinner det igjennom hele veien.

Fornærmet over å høre at jeg ikke er ung lenger??!

Jeg ville absolutt IKKE benyttet meg av noen tidsmaskin om jeg hadde fått muligheten.

Livet er vanvittig mye bedre nå enn i de trøblete 20-åra.

Og jo; du er en grinete stabeis som ikke ser lengre enn din egen nesetipp.

Hvis du hadde forstått deg på tegnsetting, ville du ha sett at jeg skriver at 25-åringer og eldre er voksne menn. Jeg ville aldri kalle en 25-åring for en guttunge!

hvordan du tolker det jeg skriver er jo utfra det du leser. Jeg sa ikke ekkel derfor kan ikke du oversette med at jeg sa de var ekle. ja jeg kan være enig i at en 40 åring kan være pen, men man ser jo fortsatt at de er førti, noe sim gjør at jeg mener at man er vakker utfra den alderen man passer inn i

Gjest Bianca26
Skrevet

Nei en 25 åring er ikke en gutt, men han er det i FORHOLD TIL DEG

Skrevet
de fleste 40 åringer jeg kjenner har barn mellom 10 og 15, med unger på den alderen i hus, har du ingen bekymringer?

Skrev ikke at 40-åringer ikke har NOEN bekymringer. Der har du nok lest feil. :)

Jeg er ikke riktig i 40-årene ennå, men har helt klart mange færre bekymringer nå enn når jeg var i tidlig 20-årene. Mye p.g.a. at jeg har lært meg selv å kjenne bedre, er mer selvbevisst, har mye bedre selvfølelse, vet hva jeg vil og hva jeg ikke vil osv. Bekymrer meg lite over ungdommen her i huset. Er selvstendig, ansvarsbevisst og rolig av seg. :)

Skrevet
Nei en 25 åring er ikke en gutt, men han er det i FORHOLD TIL DEG

Mener du at en mann på 25 ikke er en mann i forhold til en kvinne i 40-åra? Er han en mann i forhold til en kvinne på 25? Mener du det er en forskjell, eller misforsto jeg helt nå?

Skrevet
hvordan du tolker det jeg skriver er jo utfra det du leser. Jeg sa ikke ekkel derfor kan ikke du oversette med at jeg sa de var ekle. ja jeg kan være enig i at en 40 åring kan være pen, men man ser jo fortsatt at de er førti, noe sim gjør at jeg mener at man er vakker utfra den alderen man passer inn i

Kan du ikke bare la 40-åringer ha sex med 20-åringer da? Sålenge begge samtykker og har det deilig er det vel ett fett for deg?

Skrevet
Mener du at en mann på 25 ikke er en mann i forhold til en kvinne i 40-åra? Er han en mann i forhold til en kvinne på 25? Mener du det er en forskjell, eller misforsto jeg helt nå?

Godt spørsmål!

Skrevet
Nå må jeg le litt her... :ler:

Bianca: Jeg er sjeleglad for at jeg ikke er "ung" lenger, hvis du representerer de "unge" og snakker for alle her inne. (Siden du skriver "vi" regner jeg med at du snakker for deg og alle andre 20-åringer)

Og jeg skal fortelle deg noen hemmeligheter....

Den ene grunnen til at noen voksne damer vil ha 20-åringer, og omvent, er at begge innstilt på at det er bare et knull (eller ti), og ferdig med det. Ingen sms'er og telefoner etter noen dager med mas om date, og småforelska typer/ damer som henger rundt dørene. Begge vet at det aldri kommer til å bli noe mer, hverken før eller senere. Kun sex.

Den andre er at mange 40-årige mannfolk faktisk ikke er så seksuelt aktive som 20-åring, og 40-årige damer er på topp. Det er en perfekt sexmatch.

Den tredje er at de fleste 40-åringer driter en lang i om puppene henger litt, appelsinhuden og cellulitter viser. De vil bare ha det godt i senga og slipper seg virkelig løs! De vet også (fordi de har vært der selv) at 20-årige jenter er svært kroppsbevisste og mange vil helst ha lyset av og dyna på. Mange har ikke blitt komfortable med sin egen kropp/ utseende ennå, og har fokuset mer på det enn å faktisk nyte det som foregår. 40-åringer har slått seg til ro med at "Slik er jeg: Take it, or leave it!"

Jeg sier ikke at ALLE, inkl. deg Bianca, er slik, derfor skrev jeg mange.

Veldig enig!

Bra innlegg :)

Skrevet
:skratte: Nå er det nummeret før jeg detter ut av sofaen...

Må ikke gjøre det! Tenk om en 40-åring lander oppå deg!! :O ;):ler:

Skrevet
Må ikke gjøre det! Tenk om en 40-åring lander oppå deg!! :O ;):ler:

hehe... da ville sikkert min kjære forlovede jagd henne ut av leiligheten med sverdet sitt :P

Skrevet
Jeg synes ikke førtiåringer skal leke ungdommer og fly etter gutter de vet er alt for unge for dem. jeg synes det er uansvarlig oppførsel
De vet ikke at de er for unge for dem, da de har glede av dem, ergo de er ikke for unge for dem!
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...