Gjest maskeraden Skrevet 8. desember 2009 #181 Skrevet 8. desember 2009 Gosh.....! Er selv over 40 og får mange komplimenter av yngre menn 30+. Føler meg selv vakrere og tryggere på alle mulige måter nå en for 10 - 15 år siden... Tror mange yngre menn tenner på eldre kvinner på grunn av en generell større selvtillit og trygghet. Dette gjelder også seksuelt..da vi vi "eldre" kvinner på over 40 vet hva vi ønsker og vil.. hear hear..det som er så festlig er vel at da samtlige av oss vakre damer 40-/+ var på alderen til bianca hadde ingen av oss aning at det fantest så mange yngre menn som syns vi var hotte:-) og godt er det, ellers så hadde iallefall jeg blitt stressa.
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #182 Skrevet 8. desember 2009 Uff, og uff!! Alder er jo bare tid da dere!! Om man er mann eller kvinne, ung eller gammel så er det jo settingen som skaper kåtheten. Alder er jo ikke mer enn ett tall!! Du, unge mø, er ikke kommet dit i livet at du skjønner deg på hvordan det hele henger sammen!! Når du blir 30- 40 år, eller eldre, så er du fortsatt temmlig ung i hodet skjønner du!! Jeg, var som deg når jeg var på din alder, og synes kvinner på 30 og 40 var temmelig "oldiser", men sånn er det ikke skjønner du!!!! Men, det kan ikke diskuteres før du kommer i min alder!!;o) Jeg er ikke på utkikk etter unge menn jeg, men jeg har da fått flere tilbud..... Så sex, er ikke alders betinget, det har bare med lyst og kåthet det!! Så må jeg jo tilslutt bare si at det er mange flotte, lekre og rimelig hotte 30- 40 åringer der ute med masse erfaring som slår ungmøene "hals over hodet"!!! Men, det er jo personen man treffer som skaper øyeblikket!!!
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2009 #183 Skrevet 8. desember 2009 Uff, og uff!! Alder er jo bare tid da dere!! Så må jeg jo tilslutt bare si at det er mange flotte, lekre og rimelig hotte 30- 40 åringer der ute med masse erfaring som slår ungmøene "hals over hodet"!!! Men, det er jo personen man treffer som skaper øyeblikket!!! Jeg synes jeg ser en aldri så liten selvmotsigelse her.. Men dog, jeg tar poenget ditt
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #184 Skrevet 9. desember 2009 Uff, og uff!! Alder er jo bare tid da dere!! Om man er mann eller kvinne, ung eller gammel så er det jo settingen som skaper kåtheten. Alder er jo ikke mer enn ett tall!! Du, unge mø, er ikke kommet dit i livet at du skjønner deg på hvordan det hele henger sammen!! Når du blir 30- 40 år, eller eldre, så er du fortsatt temmlig ung i hodet skjønner du!! Jeg, var som deg når jeg var på din alder, og synes kvinner på 30 og 40 var temmelig "oldiser", men sånn er det ikke skjønner du!!!! Men, det kan ikke diskuteres før du kommer i min alder!!;o) Jeg er ikke på utkikk etter unge menn jeg, men jeg har da fått flere tilbud..... Så sex, er ikke alders betinget, det har bare med lyst og kåthet det!! Så må jeg jo tilslutt bare si at det er mange flotte, lekre og rimelig hotte 30- 40 åringer der ute med masse erfaring som slår ungmøene "hals over hodet"!!! Men, det er jo personen man treffer som skaper øyeblikket!!! alder er ikke mer enn et tall. Det der er så bullshit.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #185 Skrevet 9. desember 2009 hear hear..det som er så festlig er vel at da samtlige av oss vakre damer 40-/+ var på alderen til bianca hadde ingen av oss aning at det fantest så mange yngre menn som syns vi var hotte:-) og godt er det, ellers så hadde iallefall jeg blitt stressa. jeg forstår ikke at en 20 åring vil ha en dame som bruker gammel kjerring uttrykk som festlig
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #186 Skrevet 9. desember 2009 Fordi de har lyst, og driter i hva sånne som deg synes! da syns jeg de er pedo. kanskje ikke etter loven. men en gutt på 20 er en unge i forhold til en dame på 40.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #187 Skrevet 9. desember 2009 Menn suger ofte på brystvorter, hva er problemet? problemet er at det er synd på gutten
Kamikatze Skrevet 9. desember 2009 #188 Skrevet 9. desember 2009 problemet er at det er synd på gutten Mulig du kan overbevise deg selv om det, men ikke oss mannfolka. Uønsket seksuell oppmerksomhet avbrytes effektivt med et klart nei. Ønsket seksuell oppmerksomhet blir en sak mellom de det gjelder, og da bør du bare skygge bananen med ditt sykelige kontrollbehov over ukjente voksne mennesker. Har siden puberteten ofte blitt "antastet" av kvinner noen alderstrinn over der jeg selv var. Det var aldri plagsommere enn et ja eller nei. Selv er jeg en gammel gris, men tok ei og annen gammel sugge, innimellom lammekjøttet. Det er sykt å bli for opptatt av hva andre mennesker har glede av, sålenge dette ikke påvirker deg på noen måte.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #189 Skrevet 9. desember 2009 Mulig du kan overbevise deg selv om det, men ikke oss mannfolka. Uønsket seksuell oppmerksomhet avbrytes effektivt med et klart nei. Ønsket seksuell oppmerksomhet blir en sak mellom de det gjelder, og da bør du bare skygge bananen med ditt sykelige kontrollbehov over ukjente voksne mennesker. Har siden puberteten ofte blitt "antastet" av kvinner noen alderstrinn over der jeg selv var. Det var aldri plagsommere enn et ja eller nei. Selv er jeg en gammel gris, men tok ei og annen gammel sugge, innimellom lammekjøttet. Det er sykt å bli for opptatt av hva andre mennesker har glede av, sålenge dette ikke påvirker deg på noen måte. men om guttemn er drita full da og ikke vet hva han gjør. det er jo oftest ute på byen at man skjekker opp og blir sjekka opp.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #190 Skrevet 9. desember 2009 Mulig du kan overbevise deg selv om det, men ikke oss mannfolka. Uønsket seksuell oppmerksomhet avbrytes effektivt med et klart nei. Ønsket seksuell oppmerksomhet blir en sak mellom de det gjelder, og da bør du bare skygge bananen med ditt sykelige kontrollbehov over ukjente voksne mennesker. Har siden puberteten ofte blitt "antastet" av kvinner noen alderstrinn over der jeg selv var. Det var aldri plagsommere enn et ja eller nei. Selv er jeg en gammel gris, men tok ei og annen gammel sugge, innimellom lammekjøttet. Det er sykt å bli for opptatt av hva andre mennesker har glede av, sålenge dette ikke påvirker deg på noen måte. skal jeg bare engasjere meg i noe som bare angår meg selv?
Sofia Skrevet 9. desember 2009 #191 Skrevet 9. desember 2009 Abonnerer... vurderer å skrive et innlegg selv.. men ikke riktig enda...
Bellatrix Skrevet 9. desember 2009 #192 Skrevet 9. desember 2009 jeg forstår ikke at en 20 åring vil ha en dame som bruker gammel kjerring uttrykk som festlig Jeg er 32 og sier festlig. Det gjør både venner og familie som er yngre enn meg også. Jeg skjønner at det føles litt feil om ens foreldre finner seg en elsker/kjæreste som er yngre enn barnet sitt. Det er jo en tråd på det på familieforumet. Men at 20-åringer ikke finner 40-åringer tiltrekkende og omvendt har jeg ikke problemer med å skjønne.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #193 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er 32 og sier festlig. Det gjør både venner og familie som er yngre enn meg også. Jeg skjønner at det føles litt feil om ens foreldre finner seg en elsker/kjæreste som er yngre enn barnet sitt. Det er jo en tråd på det på familieforumet. Men at 20-åringer ikke finner 40-åringer tiltrekkende og omvendt har jeg ikke problemer med å skjønne. jeg hadde aldri snakket med moren min mer om hun ble sammen med en på min alder.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #194 Skrevet 9. desember 2009 hvis alder bare er et tall, hadde dere som hevder dette uten problem hatt sex med en 80 åring for å sette det på spissen?
Lapetos Skrevet 9. desember 2009 #195 Skrevet 9. desember 2009 hvis alder bare er et tall, hadde dere som hevder dette uten problem hatt sex med en 80 åring for å sette det på spissen? Det er veldig stor forskjell på 80 vs 30-40 og 40-50 vs 20-30.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #196 Skrevet 9. desember 2009 Det er veldig stor forskjell på 80 vs 30-40 og 40-50 vs 20-30. nei alder var jo bare et tall
Gjest Eurodice Skrevet 9. desember 2009 #197 Skrevet 9. desember 2009 (endret) jeg hadde aldri snakket med moren min mer om hun ble sammen med en på min alder. Du Bianca, hvis du hadde blitt forelsket i og innledet et forhold med en mann på alder med din mor, ville du likt at din mor droppet kontakten med deg? Eller er det aldersforskjellen bare den andre veien som er så ille? Endret 9. desember 2009 av Belladonna
Gjest Kvinne 40+ Skrevet 9. desember 2009 #198 Skrevet 9. desember 2009 nei førtiåringer har rynker, ser gamle ut og er mindre pene enn de var for ti år siden Jeg har passert 40, og tro du meg... jeg ser enkelte ungjenter i 20-åra med flere rynker enn det jeg har, og jeg får stadig vekk kommentarer fra mennesker som har kjent meg i alle år, om at jeg har "vokst meg pen". Noen av oss blomstrer sent skjønner du, det er ikke alle som er på sitt beste i tidlig 20-åra. Og jeg har det veldig godt med min "eldre mann", og kunne ikke tenkt meg et sekund å bytte han ut med en ny og forbedret versjon. Men det er klart, jeg er gift, ikke blind, og jeg ser at det er mange kjekke yngre menn der ute.
Gjest Bianca26 Skrevet 9. desember 2009 #199 Skrevet 9. desember 2009 Du Bianca, hvis du hadde blitt forelsket i og innledet et forhold med en mann på alder med din mor, ville du likt at din mor droppet kontakten med deg? Eller er det aldersforskjellen bare den andre veien som er så ille? det blir noe annet siden hun er min mor og er forpliktet til å være glad i meg uansett. Hun har født meg og valgte å få meg. Jeg valgte ikke min mor så da er ikke jeg forpliktet på samme måte. men jeg hadde forstått det om mamma ble forbanna om jeg ble sammen med hennes barndomskompis. da hadde jeg backa unna
Gjest NewMonkey Skrevet 9. desember 2009 #200 Skrevet 9. desember 2009 Nå er jeg selv 21, og jeg syns faktisk at damer som er 30+ som regel er mer tiltrekkende enn jenter på min egen alder. Damer "vokser seg pene" som Kvinner 40+ sa... Og forresten Bianca26, moren din er ikke noe mer forpliktet til å være glad i deg enn du er for henne. Det finnes massevis av avskyelige døtre
Fremhevede innlegg