Gå til innhold

Kåte gamle kvinnelige "griser"

Fremhevede innlegg

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg vet ikke hva som er galt med menn på 40, men synest ikke det er så mange "kjekke" menn på 40. Har sett endel unge damer i 20-årene som går rundt og vanker med eldre menn på 40 som ser mindre pene ut, da tenker jeg..." jaja, ingen jevnaldrende ville ha henne".

Det beste er å finne jevnaldrende partnere, tror jeg. Selv er jeg 27, og synest menn på min egen alder er best. Selv om jeg ser at det er endel pene og deilige gutter på 20+. Men kunne aldri blitt sammen med noen så unge tror jeg, men flotte kropper, det har de!

Det samme kan ikke sies om de menna på 40+. Kanskje 1 av 1000 menn i 40årene kan ansees som kjekke. Resten ser enten ut som krigsfanger fra auzwizh, gravide kvinner i 7`nde måned, eller så er de skalla....

as said before. Menn på førti ser generelt sett bedre ut en kvinner på førti. Det er min mening. Pluss at menn er mentalt tre år yngre enn sin virkelige alder hele livet. Det er noe jeg har hørt iallefall.

Videoannonse
Annonse
Gjest Bianca26
Skrevet
En kan jo være hot likevel.

ja kanskje med litt plastisk kirurgi da..

men uansett skal man springe rundt å være utro med smågutter da om man er gift og etablert?

Gjest Bianca26
Skrevet
Merkelig nok har ikke bianca svart på dette. Bianca, du vet at det er mange som ikke kan få barn av ulike grunner, tror du ikke de har sexlyst?

folk over 60 har ikke like mye sexlyst som før

Gjest Bianca26
Skrevet
Merkelig nok har ikke bianca svart på dette. Bianca, du vet at det er mange som ikke kan få barn av ulike grunner, tror du ikke de har sexlyst?

du er dum i hodet du. Driftene forsvinner jo ikke selv om man ikke kan få barn.

Gjest Bianca26
Skrevet
Nja når de ender opp med 18-19-20 år gamle gutter som kjærester så er nok cougargreia oppfylt ganske bra? :P

nei førtiåringer har rynker, ser gamle ut og er mindre pene enn de var for ti år siden

Skrevet
du er dum i hodet du. Driftene forsvinner jo ikke selv om man ikke kan få barn.

Jeg vet ikke hvem som er dum her. Det var du som sa at driftene var der for reproduksjonens skyld, samtidig sier du at folk som ikke er reproduksjonsbare har sexlyst. Ja, sexlysten er til for reproduksjon, men ikke bare derfor. Da hadde ikke sterile, homofile etc hatt sexlyst.

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg skrev at den opprinnelige årsaken var reproduksjon, altså artens overlevelse. Så skrev jeg at man kan fint ha sex bare for nytelsens skyld, men grunnen til at kroppen din nyter det er så du skal bli fristet til å reprodusere. Sånn er naturen. Sex er ikke godt bare pga. du skal ha det chill og koze med folk, det er til for at den menneskelige arten skal fortsettte å eksistere, lenge etter det korte lille livet ditt er over.

Detr prøvde jeg også å si, men ingen forstod hva jeg mente. Endelig noen som er flinkere til å formulere seg enn meg

Gjest Bianca26
Skrevet
Jeg vet ikke hvem som er dum her. Det var du som sa at driftene var der for reproduksjonens skyld, samtidig sier du at folk som ikke er reproduksjonsbare har sexlyst. Ja, sexlysten er til for reproduksjon, men ikke bare derfor. Da hadde ikke sterile, homofile etc hatt sexlyst.

Er jeg dum? det er du som ikke forstår hvordan naturen fungerer. Opprinnelig var det for reproduksjonens skyld. Ja man kan ha det for nytelsens skyld men driftene oppstår pga dyriske innstinkter. Vet du va underbevissthet er for noe??

Skrevet
Detr prøvde jeg også å si, men ingen forstod hva jeg mente. Endelig noen som er flinkere til å formulere seg enn meg

Som sagt så er jeg enig i at sex er til for reproduksjon, men det er ikke noe argument i denne tråden ettersom sex også er til for nytelse, nærhet, bekreftelse osv. Du sier at 20-åringer ikke kan tenne på 40-åringer fordi 40-åringene ikke ser fruktbare ut. Dette mener jeg er feil. Ja, fruktbarhet har en del å si, men ikke alt.

Gjest Purple Haze
Skrevet
nei førtiåringer har rynker, ser gamle ut og er mindre pene enn de var for ti år siden

Oi, her tar vi alle over en kam. Jeg er 42, har ikke mye rynker å snakke om, og blir ofte tatt for å være en del yngre enn jeg er. Senest i sommer var det en som tippet at jeg var 33 år. Det er store variasjoner innen samme aldersgrupper. Noen 40-åringer ser ut som de er 30, mens enkelte 30-åringer ser ut som de er godt over 40.

Skrevet
Jeg hadde ikke hatt noe problem med det om fattern fant seg ei ny kjerring som var like gammal som meg, eller enda yngre, i begynnelsen av 20 åra. Jeg ville nok bare smilt over at han har skaffet seg ei sexdokke, og det kan godt tenkes de ville hatt mange finkulturelle interesser å dele. Men nå er det jo kjent at menn er litt mer generøse av seg, kvinner unner ikke sine mammaer litt moro, og mødre unner ikke døtrene sine noe godt. Det er en grunn til at det går så mange nevrotiske høner rundt og kakler forstyrret. Dessuten er det et faktum at menn går etter utseendet og IKKE etter makt, penger, bil, osv, vi går etter utseendet. Om en mann tenner på eldre kvinner, så er han sannsynligvis syk. Eldre damer over 30 er ikke verdt noe lenger. Enhver mann med respekt for seg selv, puler bare unge kvinner fra 13-29 og formerer seg så han kan få like mange barn som en stor, mektig høvding.
Man kan ikke kalle 13-29-åringer kvinner, de er jenter/kvinner, og kvinner på 30 og oppover kan også være fine!
Skrevet
ja kanskje med litt plastisk kirurgi da..

men uansett skal man springe rundt å være utro med smågutter da om man er gift og etablert?

Det er fullt mulig å se bra ut på 40 uten plastisk.

Er det greit hvis 40-åringene er single?

Skrevet
folk over 60 har ikke like mye sexlyst som før
Hva så, de har sexlyst?
Skrevet
Og hva så, de kan allikevel se bedre ut sine yngre søstre/seg selv ti år tideligere.
Gjest Eurodice
Skrevet

Hva er problemet ditt, Bianca26? Du virker så bitter, synes jeg. Føler du deg truet av "eldre", flotte damer? Du fastslår at alle damer over 40 er stygge og rynkete, basta bom. For å være personlig her kan jeg fortelle deg at jeg er ca. dobbelt så gammel som deg (hvis du er 26), ingen rynker noen steder, hvis du ikke regner et par svake linjer fra nesen og skrått nedover. Smilelinjer kaller jeg det. Det er ingen som tror meg når jeg forteller alderen min, og jeg tror ikke alle smigrer. Jeg er slank og fin, selvsikker, sexlysten er på topp når jeg har en partner jeg vil dele den med. I de fleste forhold jeg har hatt, er mine partnere til dels betydelig yngre enn meg. Jeg har en dannet og ordentlig adferd, "sikler" ikke etter unge menn.

Du trenger nok å ta av dine fordomsfulle briller.

Gjest maskeraden
Skrevet
jeg skal være gift og etablert jeg når jeg er førti, ikke løpe rundt etter småguttene og fortsatt tro jeg er hott

dette utsagnet vitner jo om din naivitet..hva om du blir gift...så skilt eller kanskje enke..?all alder har sin sjarme..det blir aldri som man har tenkt seg uansett. slutt å bruke opp energi på folk som tenker annerledes enn deg..

Gjest Bianca26
Skrevet
dette utsagnet vitner jo om din naivitet..hva om du blir gift...så skilt eller kanskje enke..?all alder har sin sjarme..det blir aldri som man har tenkt seg uansett. slutt å bruke opp energi på folk som tenker annerledes enn deg..

ja jeg kan jo bli skilt men jeg vil fortsatt gå etter gutter på samme alder. ok de kan være yngre men ikke en dag under 30 da ihvertfall..

Jeg kan bruke energi på hva jeg vil. og som sagt. Kvinnelige gamle griser er faktisk det denne tråden handler om

Gjest Bianca26
Skrevet
Hva er problemet ditt, Bianca26? Du virker så bitter, synes jeg. Føler du deg truet av "eldre", flotte damer? Du fastslår at alle damer over 40 er stygge og rynkete, basta bom. For å være personlig her kan jeg fortelle deg at jeg er ca. dobbelt så gammel som deg (hvis du er 26), ingen rynker noen steder, hvis du ikke regner et par svake linjer fra nesen og skrått nedover. Smilelinjer kaller jeg det. Det er ingen som tror meg når jeg forteller alderen min, og jeg tror ikke alle smigrer. Jeg er slank og fin, selvsikker, sexlysten er på topp når jeg har en partner jeg vil dele den med. I de fleste forhold jeg har hatt, er mine partnere til dels betydelig yngre enn meg. Jeg har en dannet og ordentlig adferd, "sikler" ikke etter unge menn.

Du trenger nok å ta av dine fordomsfulle briller.

Javel men da er jo du av unntaket da. og siden du ser så bra ut for alderen så er det jo ikke rart at du har sjans på gutter som er yngre enn deg, men det her gjelder jo ikke gjennomsnittet. nei jeg er ikke bitter og jeg føler meg ikke truet av eldre kvinner. Grunnen til at jeg mener dette her er at når jeg ser en kvinne som er dobbelt så gammel som meg, eller en mann for den saks skyld, så ser jeg på de som en slags mamma, pappa, person og jeg sammenligner de med mine foreldre. derfor høres det unaturlig ut for meg at folk på den alderen vil deite folk på min alder eller yngre.. Ikke truet, jeg synes bare det er rart, spesielt med tanke på at jeg er 27 faktisk, og aldri i verden ville blitt sammen med en gutt som bare var 20, så når jeg synes 20 åringer er små så syns jeg det er rart at førtiåringer ikke synes de er små

Gjest Bianca26
Skrevet
Og hva så, de kan allikevel se bedre ut sine yngre søstre/seg selv ti år tideligere.

spiller ingen rolle

Skrevet

Gosh.....! Er selv over 40 og får mange komplimenter av yngre menn 30+. Føler meg selv vakrere og tryggere på alle mulige måter nå en for 10 - 15 år siden...

Tror mange yngre menn tenner på eldre kvinner på grunn av en generell større selvtillit og trygghet. Dette gjelder også seksuelt..da vi vi "eldre" kvinner på over 40 vet hva vi ønsker og vil..

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...