Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #41 Skrevet 4. desember 2009 Jepp. Jentene gjorde det på undgomsskolen, videregående og høyskolen hvor jeg nå studerer. Det drøyeste jeg har opplevd var å gå i 17. mai tog, og oppleve at jenter fra klassen bak oss gikk og kløyp meg i rumpa, gjentatte ganger. Jeg snudde meg, og fant aldri ut hvem det var. Etter hvert måtte jeg bare få meg en plass lenger fram i toget. Da var jeg ganske ung, og syntes faktisk det var litt ubehagelig med en hel folkemasse bak meg hvor noen som gjemmer seg, går og klyper meg i fua. Nå for tiden kan jeg f. eks. gå inn på en pub, og oppleve at fremmede jenter klyper meg bak mens jeg står og bestiller øl som regel. Jeg har faktisk sluttet å reagere eller snu meg rundt om noen tar meg på rumpa. hehe, bra. Det øker troverdigheten når vi er to Hvis menn tafser på ukjente jenter så ender det ofte i politianmeldelse og avisoppslag, slik at alle borgerne i samfunnet er klare over hvor kåte menn generelt er. Hvis damer tafser på ukjente gutter så ender det som regel bare i latter, og det betyr at kun de involverte parter vet at tafsingen har skjedd. Det betyr igjen at borgere flest ikke er klar over hvor nasty enkelte damer faktisk kan oppføre seg
Gjest Gjest_dame_* Skrevet 4. desember 2009 #42 Skrevet 4. desember 2009 Synes at man skal eldes med verdighet, jeg, uansett kjønn, stilling eller stand. Vulgære eldre folk synes jeg bare synd på.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #43 Skrevet 4. desember 2009 He he... Kanskje det er slik at det er menn/gutter som er de nye kjønnsobjektene som man bare kan tafse på..? Jeg er jente i slutten av 30-årene og har kun en gang i mitt liv blitt kløpet i rumpa av en fremmed. Da var jeg tenåring på tur i hovedstaden og ble dypt rystet
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #44 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er jente i slutten av 30-årene og har kun en gang i mitt liv blitt kløpet i rumpa av en fremmed. Da var jeg tenåring på tur i hovedstaden og ble dypt rystet Vel, som jeg nevnte så er jeg en 21 år gammel mann, og reagerer knapt om noen klyper meg bak...så likestillingen har visst tatt seg opp der ja
Gjest gjest H Skrevet 4. desember 2009 #45 Skrevet 4. desember 2009 Er 45 (uten strekkmerker) og liker yngre menn. Jeg hverken "sikler" eller klår, men får ofte oppmerksomhet fra yngre menn, ned til 25+. Men er vi fler og ser en kjekkas så kan det hende vi gir han ekstra oppmerksomhet og kan bli nærgående, men det er bare for moro og har ikke noe ønske om noe mer, så som oftest er det bare tull Er rart å lese at noen synes jeg er eldre. Mammaen min på 70 er eldre. Men dere som er yngre oppdager nok at dere ikke føler dere noe eldre når dere blir 40+. Jeg tenkte som dere når jeg var i tyve-årene.
Gjest farge Skrevet 4. desember 2009 #46 Skrevet 4. desember 2009 Jeg er rundt førti og er en av få kvinner på en rusklinikk der det er et overtall av menn og mest yngre menn. Selvfølgelig legger jeg merke til de unge og kjekke, men også til menn på min egen alder. Vi får ikke lov å danne par, ikke gå turer to av ulik kjønn og ikke være på hverandres rom... Men jeg klyper ikke de unge guttene, synes bare de er kjekke. Et par av de er særdeles kjekke og er rundt 25-30. :rødme: Å leke med tanken og bli skikkelig tent på dem er nesten altfor lett her inne. Jeg ser ung ut, men det er forbuden frukt selv om noen har blitt par sent i behandlingen. Aldersmessig like tror jeg. Det er ikke merkelig at jeg og også andre her, titter litt ekstra på de kjekke gutta. Noen ganger prater vi om hvem vi synes er kjekkest, men det er med en fleipete tone og for å få litt utløp for frustrasjonene, som i stor grad gjelder vår egen situasjon og vår rusavhengighet. Jeg og de andre få damene tror gutta prater om oss av og til. Hvorfor skulle de ikke det. Det er ikke lett, bare se men ikke røre når man er helt utestengt fra å ha sex eller en romanse, men for behandlingen er det ikke bra. Noen har blitt tatt, men blir ikke utvist. Jeg vet ikke hvordan jeg vil reagere hvis jeg blir veldig godt kjent med en av de kjekke og stemningen blir magisk. Jeg tillater ikke meg selv å tenke så langt, men likevel dukker tanken opp. Jeg prøver å unngå en av de kjekkeste, men likevel oppsøker jeg situasjoner der han er tilstede. Men jeg prøver å oppføre meg likt mot alle, og det at jeg må prøve, får jeg til å lure på om jeg er betatt...???
romantisk mann Skrevet 4. desember 2009 #47 Skrevet 4. desember 2009 Jeg har ikke nødvendigvis noe i mot eldre damer og unge menn. Noen eldre damer kan se svært elegante og vakre ut. Men de bør ha bevart sin kvinnelighet, og gjerne være litt katteaktig slue og listige. Vulgære høyrøstede damer i 40-årene som er dritings på byen har jeg ikke så mye til overs for.
Gjest 50 + Skrevet 4. desember 2009 #48 Skrevet 4. desember 2009 Kan ikke helt forstå at voksne damer skulle tenne på 21 årige "menn", for meg er de skrytete (usikre) unger som har lite erfaring, og er det noe som er "turn off" så er det usikre menn.. Men det mangler ikke på oppmerksomhet fra unge menn (30 +)selv om jeg er 50. Jeg har utstråling, er glad, pen, flott figur, sporty, glad i å danse,.. høres ut som selvskryt men dette har jeg hørt fra menn fra 25 og opp til 60. Og konklusjonen er:........
Gjest dragonfly123 Skrevet 4. desember 2009 #49 Skrevet 4. desember 2009 Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter? æsj, nei huff, i mitt hode skal ikke dama være eldre en mannen!!!!!! *spy* isåfall omvendt.
Gjest gjestedama Skrevet 4. desember 2009 #50 Skrevet 4. desember 2009 æsj, nei huff, i mitt hode skal ikke dama være eldre en mannen!!!!!! *spy* isåfall omvendt. Hvorfor det? Jeg er ett år eldre enn mannen min, er det også "spy"???
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #51 Skrevet 4. desember 2009 Du er vel gammel når du er i førtiåra...og med strekkmerker.??? Jeg er 44 og uten ett strekkmerke. har neppe noe med alder å gjøre.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #52 Skrevet 4. desember 2009 æsj, nei huff, i mitt hode skal ikke dama være eldre en mannen!!!!!! *spy* isåfall omvendt. Og min mann er 10 år yngre enn meg, vi har vært sammen i 7 år. Det blir altså ansett som *spy*??? Hva er bedre med at det er omvendt??? Gamle kjønnsrollemønstre som er laget av menn. Du er kvinne, det er en forskjell.
Gjest Bianca26 Skrevet 5. desember 2009 #53 Skrevet 5. desember 2009 Og min mann er 10 år yngre enn meg, vi har vært sammen i 7 år. Det blir altså ansett som *spy*??? Hva er bedre med at det er omvendt??? Gamle kjønnsrollemønstre som er laget av menn. Du er kvinne, det er en forskjell. Forskjellen er at menn ofte ser bedre ut med alderen. Det er sjelden omvendt
Gjest gjestedama Skrevet 5. desember 2009 #54 Skrevet 5. desember 2009 Forskjellen er at menn ofte ser bedre ut med alderen. Det er sjelden omvendt Der tar du nok feil, for det er ganske likt fordelt. Kom med en god grunn til at det er *spy* når kvinnen er eldre enn mannen.
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2009 #55 Skrevet 5. desember 2009 Jeg lurer på hva som foregår i hode på kåte eldre damer. Hva tenker man egentlig før man velger å klype en helt ukjent gutt, på alder med barna sine, i rumpa i f.eks. kassa-køen på dagligvarebutikken? "Kjøtt kjøtt kjøtt! Gimme some!" ? Dette må jo være ren ønsketenkning fra din side. Jeg har ikke tall på alle butikker jeg har oppholdt meg i gjennom årene, og har pr dags dato aldri vært vitne til det du fantaserer om. De fleste ville ha reagert dersom noen oppførte seg sånn. Men det er jo flott at du har sånn livlig fantasi.
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #56 Skrevet 5. desember 2009 Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter?Ja, voksne mennesker bør få gjøre hva faen de vil, så lenge de ikke skader andre(dette dreier seg vel om "love not war")!
gbnj Skrevet 5. desember 2009 #57 Skrevet 5. desember 2009 hehe, jeg er egentlig enig med deg. Men da er det vel også på sin plass å tillate eldre menn å sikle over unge piker!? Kåte gamle damer kan virkelig oppføre seg upassende.Og hvorfor skal du nekte feks en 40-åring å ha en forhold til ei på 25?
Gjest dragonfly123 Skrevet 5. desember 2009 #58 Skrevet 5. desember 2009 Hvorfor det? Jeg er ett år eldre enn mannen min, er det også "spy"??? nei, et år er ikke mye og skryte av men mange års forskjell:)
Gjest dragonfly123 Skrevet 5. desember 2009 #59 Skrevet 5. desember 2009 Og hvorfor skal du nekte feks en 40-åring å ha en forhold til ei på 25? jippi noen sa det:-O
Gjest dragonfly123 Skrevet 5. desember 2009 #60 Skrevet 5. desember 2009 (endret) Forskjellen er at menn ofte ser bedre ut med alderen. Det er sjelden omvendt Endret 5. desember 2009 av dragonfly123
Fremhevede innlegg